Sygic Navigasyon Full Apk Android 14.7.2 + HUD + BLACKBOX


Sygic Navigasyon Full Apk Android 14.7.2 + HUD + BLACKBOX
Sygic Full Apk

Bugün sizlerle Sygic Full navigasyon programı olan Sygic Navigasyon'un son sürümünü paylaşacağım. Biliyorum neredeyse 3 aydır sizlerle Sygic Apk dosyasını paylaşmadım :D Paylaşmayı da açıkçası düşünmüyordum çünkü Sygic Android, igo primo'nun yanında çok amatör bir program kalıyordu. Bugün yabancı forumlarda gezerken bir gördüm ki Sygic 13 serisinde olan amatörlüğü 14 serisinde tamamen atmış, sygic resmen kendisini aşmış ve igoyla kafa tutacak hale gelmiş ben de bu yüzden artık sygic paylaşımlarına tekrar başlıyorum ve devam edeceğim, takipte kalın :)

Sygic Full Görseller:
Sygic Full Android
Sygic 14.7.2

Sygic Navigasyon Kurulum:Sygic Navigasyon Full Apk Android 14.7.2 + HUD + BLACKBOX

Gerekli Olan Dosyaların İndirme Linkleri:
Sygic Klasörü>>> TIKLA İNDİR!
Türkiye Haritası>>> TIKLA İNDİR!
Apk Dosyası>>> TIKLA İNDİR!

Ek Programlar:
Sygic Map Downloader>>> TIKLA İNDİR! (Türkiyede yaşamayanları da unutmadık :) Bu program sayesinde istediğiniz ülkenin haritasını kolaylıkla indirebilirsiniz.)

Maps To Sygic>>> TIKLA İNDİR! (ÇOK FAYDALI KESİNLİKLE BU PROGRAMI KURUN İGODAKİ YEREL ARAMA GİBİ, İGOYLA ARADAKİ UÇURUMUN KAPANMASINI SAĞLAYAN ÖNEMLİ PROGRAMLARDAN)

Not: Yarında tomtom'u paylaşıyorum arkadaşlar tom tom'un yeni sürümü çıkmış, takipte kalın :)

Sygic Navigasyon Full Apk Android 14.7.2 + HUD + BLACKBOX

13 yorum:

  1. Kullanılan harita hangisi?

    YanıtlaSil
  2. sygic yükledim fakat sembol çıkmıyor. çalışıp çalışmayacağını da bilmiyorum. daha önceden yüklenen igo yenisinin kurulumuna engel midir. kurulumu anlattınızı sırayagre yaptım.
    yardımlarınız için teşekkürler. güzel bir hizmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. igo sygic farklı programlardır sorun olmaz. Sembol çıkmıyor derken?

      Sil
  3. bunu etkinleştirmek için önceki yuklu sygic i silmek mi gerekiyor

    YanıtlaSil
  4. harita yüklenmiyor
    yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  5. Site oyun sitesine döndü, Navigasyon programlarının bir çok yeni versiyonu çıktı, burada ise eskiler var.

    YanıtlaSil
  6. ELİNE SAĞLIK YİNE HARİKA OLMUŞ.

    YanıtlaSil

-->