Vector Android


Vector Android
Bugün siz değerli ziyaretçilerimle ''Vector Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Oyunu cihazımda denedim ancak çeşitli forumlar ve google play store'da oyun hakkında olumlu yorumlar gördüm.Oyunda adamımız koşuyor ve birisinden kaçıyor,ben de bu kaçtığı kişi kim tam olarak anlayamadım.Oyunun oynanışı güzel kahramanımız bir o yana bir bu yana kaçıyor.Denenmesi gereken bir oyun olduğunu düşünüyorum.

Vector Android Görseller:
Vector Android

Vector Android

Vector Android

Vector Android

Vector Android Tanıtım Videosu:



Bu Muthiş Oyunu Google'dan Ücretsiz İndirmek İçin Hemen Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla Ücretsiz İndir!:


Not: Oyunu indirmek erişmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.







Vector Android

0 yorum:

-->