Oyun ve Uygulama İsteklerinizi Bildirin!


Oyun ve Uygulama İsteklerinizi Bildirin!

Merhaba arkadaşlar,bu bölümün altında yorum bölümünden hangi oyunu veya uygulamayı sizin için bulmamızı istediğinizi yazabilirsiniz.En iyi özveri ve android market ekibi farkıyla,istediğiniz oyunlar size en iyi kısa sürede bulunacak ve kurulumları,çalışmıyorsa neden çalışmadığı,en ince ayrıntılarına kadar siz değerli android market ziyaretçileriyle paylaşılacaktır.

Oyun ve Uygulama İsteklerinizi Bekliyoruz.



Oyun ve Uygulama İsteklerinizi Bildirin!

99 yorum:

  1. berk ben ibrahim mx player ı indirdim ama codec istiyor onuda indirdim ama çalışmıyor. ne yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  2. Bir de şunu indir: İndirmek İçin Tıkla bu da çalışmassa cihazınla uyumsuzdur bu program.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook profilim admin https://www.facebook.com/anil.ylw

      Sil
  3. Eğer Bulabilirsen Hungry Shark Evolution Para Hileli Olarak Paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Apk Dosyası İndirmek İçin Tıklayınız
    Data Dosyası İndirmek İçin Tıklayınız

    Apk dosyasını kurun,data dosyasını ilk olarak Android/Data içerisine atın eğer indirme yapmak isterse oradan alıp direk sd karta atın.

    YanıtlaSil
  5. Dediğin Her Şeyi Yaptım Ama Data İndirme Penceresi Çıktı Bende Bişey Deneyeyim Dedim Dataları Obb ye Attım. Çalıştı Oyun Paraya Bakayım Dedim 0 Gözüküyodu :( Nerde Hata Yaptım?????

    YanıtlaSil
  6. @Deniz S2
    Bir de şu apk'yi indirin.İndirmek için Tıklayınız bunu telefonunuza kurun eğer diğer apk ile değiştirme isterse kabul edin.

    YanıtlaSil
  7. Şimdiki Verdiğin Apkyide Kurdum Oyun Çalıştı Fakat Para Yine 0 dı. Acaba Oyuna Girerken Wi-Fi yi Kapatarak Yada Uçak Modunamı Alayım.Yapmaya Çalıştığım Hile Direk Paramı Veriyor Yoksa Google Playe Basıp Açıldıktan Sonra Geriye Basarakmı Çalışıyor???

    YanıtlaSil
  8. @Deniz S2
    Vallahi bu programı denemediğim için bir yorum yapamayacağım fakat elimde başka hileli apk kalmadı.Uçak moduna alıp girin bakalım o zaman ne olacak.

    YanıtlaSil
  9. Maalesef Beceremedim Olmayınca Olmuyormuș :) Yardımlarınız İçin Çok Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. @Deniz S2
    Ne demek rica ederim.Başka bir isteğiniz olursa ben hep buradayım :)

    YanıtlaSil
  11. Her Yere Baktım Bulamadım Belki Bulabilirsiniz Diye Size Sorayım Dedim. Bulabilirseniz Earn To Die Para Hileli Olarak Paylaşabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  12. @Deniz S2
    Hileli versiyonu çıkarılmış oyunların sayısı tüm oyunları oranla neredeyse %5 ve bu oyunda diğer %95'lik dilimde kalmış durumda.Bu oyunda sadece şu konudaki programı kurarak hile yapabilirsiniz.Konuya gitmek için Tıklayınız

    YanıtlaSil
  13. biraz zor olsa da ''iassistant'' rica ediyorum.sadece samsung mağazada var.bulmak mümkün mü acaba.linkini de veriyorum:
    http://apps.samsung.com/venus/topApps/topAppsDetail.as?productId=000000492540

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Android için böyle bir program maalesef mevcut değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söylediğim program samsung note 2 için dolayısıyla android içinde.peki başka bulamadığım bir program söylesem belki onda yardımcı olursunuz.franklin planner note 10.1 apk'sı bulunabilir mi.

      Sil
  15. @Adsız
    Eğer note 2 için öyle bir program olsa,google'a yazınca çıkması gerekirdi.Sadece ios kayıtları karşıma çıktı.
    İstediğiniz programı indirmek için Tıklayınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en başta ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.note 2 için olan program android için fakat google play'de yok sadece samsung android telefonlar için olan sitede var link veriyorum:
      http://apps.samsung.com/venus/topApps/topAppsDetail.as?productId=000000492540
      verdiğiniz program istediğimin demosu.sanırım full şekilde bulmak mümkün değil.

      Sil
  16. @Adsız
    Verdiğiniz linkte de hiç bir şey yok.Programın full sürümü hiç bir yerde bulunmuyor maalesef.

    YanıtlaSil
  17. PES 2012 VE FİFA 2012

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    İlk olarak gecikme için özür dilerim.Yorumunuzu cevaplamayı unutmuşum.
    Fifa 2012 İndirmek İçin Tıklayınız
    Pes 2012'yi de akşam bloğa girince size linkini atarım.

    YanıtlaSil
  19. @Berk Hüner teşekkür ederim saolun ve gecikme önemli değil

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Rica ederim,ne demek.Maç bitsin,pes 2012'iyi de girip buradan linkini size atacağım.

    YanıtlaSil
  21. Pes 2012 yi apk halinde bulabilirmisiniz kardeşim ?

    YanıtlaSil
  22. @Fuat Gençtürk
    Ben de tam bloğuma pes 2012'yi girecektim :) Konuyu girince buradan size linkini atarım :)

    YanıtlaSil
  23. Pes 13 android versiyonu çıktımı yada nezaman cıkcak haberi olan varmı ?

    YanıtlaSil
  24. Youtube Rolle MOD diye Bir uygulama var onu yüklermisiniz ?

    YanıtlaSil
  25. @Hakann 22
    Buradan indirebilirsiniz.İndirmek için tıklayın.

    YanıtlaSil
  26. Ben offline rpg tarzı bir oyun arıyorum da, yardımcı olabilir misiniz?Karakter sınıfları olan vb.

    YanıtlaSil
  27. @Oğuzhan Yılmazer
    Bu oyun benim favorilerimden.İndirmek için Tıklayın.

    YanıtlaSil
  28. @Berk Hüner teşekkürler.

    YanıtlaSil
  29. @Oğuhan Yılmazer
    Ne demek ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  30. Ben oyunu cihazıma yükleyemedim.Çünkü sadece 4 gb ama sadece 1.5 gb falan kullanılabiliyor.Benim de bu oyunun yükleyebilmek için neredeyse her şeyi silmem gerek. Root ve sd card dışında hafıza artırmanın bir yolu yok mu?

    YanıtlaSil
  31. @Oğuzhan Yılmazer
    Yapacak bir şey yok,teknosa tarzı yerlerden gidip micro sd kart almanız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  32. @Berk Hüner cevabınız için sağolun ayrıca bugün benim doğum günüm :)

    YanıtlaSil
  33. @Oğuzhan Yılmazer
    Ne demek rica ederim.Bu arada doğum gününüz kutlu olsun.Nice mutlu Android'li yıllara :)

    YanıtlaSil
  34. dungeon hunter4 ün datasını birleştirilmiş olarak yani partsız halini atar mısınız?

    YanıtlaSil
  35. @Oğuzhan Yılmazer
    Şimdi v1.0'ın datası da var.v1.1.1'in de datası var.Sürümü söylemesseniz attığım hiç bir data çalışmaz ek olarak oyundan indireceğiniz data en temiz yöntemdir.

    YanıtlaSil
  36. İnternet paketim yok . iphone menüyü indiremiyorm lütfen yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  37. @Samet Şamlioğlu
    Sizin için buldum.İndirmek için tıklayınız.

    YanıtlaSil
  38. @Oğuzhan Yılmazer
    Boş zamanım olunca buradan size atarım.

    YanıtlaSil
  39. ben evde 4gb lik sd card buldum içi boş cihaza taktım pcye taktığımda ikisini ayrı görüyor ve sd cardın içinde android dosyası falan yok

    YanıtlaSil
  40. @Oğuzhan Yılmazer
    Eğer yoksa o klasörü siz oluşturacaksınız.

    YanıtlaSil
  41. fit tight planner apk'sı var mı acaba.

    YanıtlaSil
  42. galaxy s2 kullanıyorum uzun pozlama yapabileceğim bir program var mı elinizde ?

    YanıtlaSil
  43. @Naci CanbazZ
    Anlamadım,biraz daha açar mısınız?

    YanıtlaSil
  44. admin c#2012 de android uygulama yapmak istiyorum ama gerekli programları indiremiyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  45. @Samet Şamlioğlu
    Ben bilseydim,ben de program yapardım :)
    Konuya dikkat ederseniz,Program Nasıl Yazılır değil Program İsteklerinizi Bildirin yazıyor.

    YanıtlaSil
  46. Saolasın. Biliyorum belki biliyorsunuzdur die yardım istiyecektim :)

    YanıtlaSil
  47. @Samet Samlioğlu
    Öğrenirsem size de söylerim :)

    YanıtlaSil
  48. İphone keyboard istiyoruum :) msj ekranı siyah oluyordu :) iphone keyboard emulatör mü neydi

    YanıtlaSil
  49. @Samet Şamlioğlu
    Ben anlamıyorum cidden,aynı android kullanıcıları türkiye gibi.Android'in ios'tan ne eksiği var ki onların temaları,klavyeyi kullanmak istiyorsunuz ki? :) Android kullanıcıları bu kafayla giderse ancak ios'un hayranı olur kalır.Bırakalım onlar indirsin bizim klavyeleri Android'de çok daha kaliteli ve şık klavyeler var ancak yine de siz bilirsiniz.

    İndirmek için tıklayınız.

    YanıtlaSil
  50. Merhaba. Ben https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ultimateguitar.tabpro&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS51bHRpbWF0ZWd1aXRhci50YWJwcm8iXQ.. bu uygulamayı istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  51. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.battleofsea.yo&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5iYXR0bGVvZnNlYS55byJd
    oyunumun linki görüşmek isterseniz
    yalcinozdemir2@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Ben easystation programini tablette kullanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  53. @Adsız
    Öyle bir program android için bulunmuyor maalesef.

    YanıtlaSil
  54. Vodafone Smart 2 şimdi ki sürümü 2.6 yeni sürümü çıktı mı ? çıktıysa bana söyelr misin nasıl güncellicem ?

    YanıtlaSil
  55. @Samet Şamlioglu
    Sürüm derken android sürümü olarak 2.6 yok.

    YanıtlaSil
  56. merhaba yeni oyun ve uygulamamı google playde yayınladım. Türk geliştiricileri destek olup piyasaya girmemizi sağlam için sitenizde tanıtıma yer verirseniz çok destek olursunuz teşekkürler kolay gelsin

    Haberiniz olsun
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.haber.var&feature=search_result

    Battle Of Sea
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.battleofsea.yo&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5iYXR0bGVvZnNlYS55byJda

    YanıtlaSil
  57. @Adsız
    Öncelikle hayırlı olsun demek istiyorum.Hafta sonu eğer boş zamanım olursa bir bunlara da bakıp yazarım.Umarım popüler bir programınız olmuş olur ;)

    YanıtlaSil
  58. -
    -
    Dostum siteni uzun zamandır takip ediyorum..
    Faydalı paylaşımlarda bulunuyorsun ve kullanıcılarla muazzam şekilde ilgileniyorsun..
    önce bundan dolayı TEŞEKKÜR ediyorum ve
    --Bu gibi romların paylaşılmasını istiyorum:

    http://www.androidsitem.net/2013/05/galaxy-s3-mini-dmod-v5-rom.html

    YanıtlaSil
  59. @Orhan Neslioğlu
    Ne demek rica ederim,her şey sizler için.

    İsteğinize gelecek olursanız 1 hafta sonra bu tarz makaleler yazabilirim ancak bu hafta olmaz çünkü sınavlarım var.

    Paylaşımlarımı beğenmenize de sevindim,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  60. @mert çelikkol
    Game guardian yerine şu programı deneyebilirsiniz daha başarılı bence.Göz atmak için tıklayınız.

    YanıtlaSil
  61. dostum bi konu hakkında yardımın lazım..

    YanıtlaSil
  62. @Orhan Neslioğlu
    Evet sizi dinliyorum?

    YanıtlaSil
  63. blogspot açmak istiyorum ama hiç bişey bilmiyorum.. :(

    YanıtlaSil
  64. @Orhan Neslioğlu
    Bu konuda maalesef size yardım edemem.Onlar bana kalsın :)

    YanıtlaSil
  65. yok anlamadınız o yönden demedim tabiki özel sırlarınız olabilir ben sizden onları istemiyorum zaten ama bana yardımcı olabilecek anlatım siteler falan var mı onun için rahatsız etmiştim..

    YanıtlaSil
  66. @Orhan Neslioğlu
    10 gün içerisinde bu tarz konuları istediğiniz şekilde anlatan bir site açacağım.Takipte kalın... :)

    YanıtlaSil
  67. tmam bilgilerinizi bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  68. Hocam bu uygulamanın ;SVOX Turkish/Türk Cem Voice 4.1.2 için uyumlu olanı bir türlü bulamadım pro versiyonunu bulabilir misiniz acaba şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  69. @isa güler
    Cihazınız rootsuz olduğu için çalışmıyordur.Program root yetkisi istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz rootlu siz link verebilir misiniz? sitede bulamadım şimdiden teşekkürler.

      Sil
  70. telefon rehberi için bi android uygulaması var mı şekilli felan :))

    YanıtlaSil
  71. @Berke Arpaci
    Sitemizde aratın.Sitemizde o oyun mevcuttur.

    YanıtlaSil
  72. I'm not sure exactly why but this web site is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my end? I'll
    check back later and see if the problem still exists.

    my web site; todomiguelhernandezcomes

    YanıtlaSil
  73. @Adsız
    I think your site is a opening quickly.Please don't do adverts!

    YanıtlaSil
  74. @isa güler
    Bir de şunu deneyin.
    Bu da çalışmassa yapacak bir şey yok,başka çalışan apk bulamadım.

    YanıtlaSil
  75. Samsun galaxy 10.1 de film izlemiyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
  76. @Einstein
    Sitemizde film izleme programları var.Sitemizde Film izle diye aratın karşınıza çıkacaktır.

    YanıtlaSil
  77. 2 Sorum var .
    1- Telefonum için sadece msjlar için arka plan teması
    2- Vodafone smart için oyun indirme (oyunlar bilinmiyor)

    YanıtlaSil
  78. @Samet Şamlioglu
    Demek istediğinizi tam olarak anlamadım.Biraz daha açar mısınız?

    YanıtlaSil
  79. benim telefonumun markası vodafone smaart 2 bu telefona göre hangi oyunlar var ?

    YanıtlaSil
  80. @Samet Şamlioglu
    Piyasada binlerce oyun var.Siz bana hangi oyunu istediğinizi söyleyin ona göre bulabilirim.

    YanıtlaSil
  81. @Samet Şamlioglu
    Telefonunuzun özelliklerine baktım,hd çözünürlüklü oyunları açabilecek seviyede maalesef değil.Futbol oyunu olarak strike soccer,flick soccer pro yarış oyunu olarak da pocket rally ve duty driver'ı öneririm.Bu 4 oyunu da sitemizde bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  82. Vodafone hatları için bedava internet var mıı ? yada android telefonlar için ücretsiz facebook'a giriş vr mı ?

    YanıtlaSil
  83. @Samet Şamlioglu
    Evet var ancak bedava internet başınızı belaya sokabilir,o yüzden ben bulaşmanızı önermiyorum.Maalesef şu an için yok ücretsiz facebook girişi.

    YanıtlaSil
  84. Siz bana bi link olarak atar mısnz faceden msj gönderdim

    YanıtlaSil
  85. @Samet Şamlioglu
    Cevap verildi.

    YanıtlaSil

-->