Speed Night 2 Android


Speed Night 2 Android
Speed Night 2 Android

Merhaba arkadaşlar bügün sizlerle ''Speed Night 2 Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Oyun google play store'da en çok indirilen ücretsiz oyunlar arasında 4. sırada bulunmakta,oyun hakkında google play store'da çok kötü yorumlar var.Ben bu arkadaşlara katılmıyorum,asphalt 7 ile bu oyunu karşılaştırdıkları için böyle bir sonuca varıyorlar.Bu bir nevi Barcelona ile Galatasaray'ı karşılaştırmaya benziyor,oyun çok aşırı iddaalı bir yarış oyunu değil fakat zevk veriyor.Zamanınızı sıkılarak geçirmektense bu oyunu oynayarak eğlenceli dakikalar geçirebilirsiniz,oyundaki tek sorun kontroller biraz kötü olmuş,Onun dışında oyuna notum tam ve sizlerinde denemesi gerektiğini düşünüyorum.

Speed Night 2 Android Görseller:Speed Night 2 Android

Speed Night 2 Android

Speed Night 2 Android

Speed Night 2 Android

Speed Night 2 Android Tanıtım Videosu:



Oyunu Google'dan Ücretsiz İndirmek İçin Hemen Tıkla!:



İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla İndir!:


Not: Oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.

Speed Night 2 Android

0 yorum:

-->