Rayman Jungle Run Android


Rayman Jungle Run Android


Rayman Jungle Run Android İndir
Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Rayman Jungle Run Android'' adlı programı paylaşacağım.Oyun son zamanlarda google play store'da yaptığı yükselişle gözüme çarptı.Oyunu biraz inceleyeyim dedim,oyun gerçekten çok zevkli.Oyunun belli bir amacı yok gibi geldi bana,karşınıza çıkan engellere takılmadan koşuya devam etmeniz gerekiyor.Oyunun grafikleri çok başarılı ve gerçekçi olmuş.Oyunun sesleri de sanki tüm bu koşuşturma arkanızda gerçekleşiyormuş hazzını veriyor.Oyunun tek kötü yanı,bölümlerin kısa olması.Oyunu zevkle oynarken kendinizi kaptırdığınız zaman kısa sürede oyun bitince üzülebilirsiniz.Bu kötü özellik dışında ben oyunun kötü bir özelliğini göremedim.Lafı uzatmadan bu muhteşem oyuna geçmek istiyorum.

Rayman Jungle Run Android Görseller:
Rayman Jungle Run Android İndir

Rayman Jungle Run Android İndir

Rayman Jungle Run Android İndir

Rayman Jungle Run Android İndir

Rayman Jungle Run Android İndir

Rayman Jungle Run Android İndir

Rayman Jungle Run Android Tanıtım Videosu:


Bu Muhteşem Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Tıkla Hemen İndir!:



Not: Bu muthiş oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Rayman Jungle Run Android

0 yorum:

-->