Android Oyun Hileleri(Gamecih 3.0 Full Apk)


Android Oyun Hileleri(Gamecih 3.0 Full Apk)
Android Oyun Hileleri

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Android Oyun Hileleri''ni yapabileceğiniz bir programı paylaşacağım.''Gamecih 3.0 Full Apk'' sayesinde android oyunlarında hile yapabileceksiniz.Bazı oyunlarda sizlerin de bildiği gibi daha fazla ekipman için daha fazla altın için belli bir meblağda para istemektedirler,bence bu ekipmanlar için para ve vermek saçma ve aptalcadır.Eğer siz de benim gibi ekipmanlar yada altınlar için belli bir meblağda para vermeyi saçma buluyorsanız,bu program tam size göre.Programın tek kötü özelliği cihazınızda root yetkisi olması istemesi(root nedir bilmiyorsanız öğrenmek için bu yazının üstüne tıklayın.) Yanda verdiğim linkte root'un ne olduğunu ve nasıl yapılacağını anlattım,şimdi de sizi root olmuş varsayıyorum.
Yapacaklarınız Şunlardır:
1-)Öncelikle altta indirme linki verdiğim Gamecih adlı programı kurun.
2-)Programa girdikten sonra anasayfa tuşuna basılı tutun.
3-)Ardından hile yapmak istediğiniz oyuna girin.

Android Oyun Hileleri Görseller:
Android Oyun Hileleri

Android Oyun Hileleri

Gamecih 3.0 Full Apk


Bu Muthiş Programı Hemen Ücretsiz İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla Ücretsiz İndir!:



Not: Bu muthiş uygulamayı indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Android Oyun Hileleri(Gamecih 3.0 Full Apk)

31 yorum:

  1. 1 ve 2. ci resimlerdeki oyun nedir?Ve bir oyun vardı sanırım 2dydi vites falan yükseltiodun adı neydi onun lütfen cevap verin?

    YanıtlaSil
  2. @Oğuzhan Yılmazer
    Drag Racing oyunun ismi.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler sizin sayenizde çok daha eğlenceli vakit geçiriyorum saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s.a kardeşim CSR racing oyna fena :D 3D

      Sil
  4. @Oğuzhan Yılmazer
    Rica ederim,ne demek.İsterseniz sitemize üye olup,sitemizi daha iyi bir şekilde takip edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Uzun zamandır arıyordum. Umarım çalışır. Paylaşım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Eğer işinize yaradıysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  7. Samsung galaxy wonderde çalışıyo demi

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Denemediğim için,yorum yapamayacağım.

    YanıtlaSil
  9. Galaxy ace de işe yaramıyor telefon %900 yavaşlıyor ve restart gerekiyor

    YanıtlaSil
  10. @İsmail Aslankral
    Yorumunuz için teşekkür ederim.Galaxy ace kullanıcılarını aydınlatacaktır eminim.

    YanıtlaSil
  11. adminn paylaşım açılmıyooo 2 linkte kırık 2'sindede hiçbişi yokkk

    YanıtlaSil
  12. @Adsız
    Hayır çalışıyor sorun siz de olmalı.

    YanıtlaSil
  13. Ben Usb İle Tabletime Atıcam Tabletteki Hangi Dosyaya Atmamm Gerekiyor :D

    YanıtlaSil
  14. @Emirhan Yakışan
    Fark etmez.İstediğiniz yere atabilirsiniz zaten attığınız yerden alıp programı kuracaksınız.

    YanıtlaSil
  15. Pc ye indirdim nasıl rel e atabilirim note2 kullanıyorum

    YanıtlaSil
  16. @humeyratakıtasarım
    Usb ile bağlayacaksınız.

    YanıtlaSil
  17. 7zip diye bişe çıkıyor omu

    YanıtlaSil
  18. Beyler bu hilenin çalışması için root gerek diye biliyorum root yapmazsanız sorun olabilir .

    YanıtlaSil
  19. @Ahmetcan çelikesmer
    Hayır reklamı geç diyeceksiniz.

    @Firat Ayan
    Evet root yetkisi olmayan cihazlarda çalışmaz.

    YanıtlaSil
  20. Yukleyemiyorum

    YanıtlaSil
  21. @Adsız
    Dediklerimi tam olarak yaparsanız sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  22. Media fire den indirmiyor ya

    YanıtlaSil
  23. @Adsız
    Sorun sizde o halde.Ben de iniyor.Başka tarayıcıda deneyin.

    YanıtlaSil
  24. Abi root olmadan olmuyo mu bu

    YanıtlaSil
  25. ben indiriyorum plase wait diyor 15 20dk bekledim telefon kımıldamıyor gerı cıkmıyor kapanmıyor bataryayı cıkarıyorum bı yardım edermsınız

    YanıtlaSil
  26. @Adsız
    Olmuyor.

    @Berkay Kaplan
    Root olmadıysanız olmaz.

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar android oyun Hileleri buldum ve sizlere paylaşmak istedim kendi yapımım değildir.Sizlere paylaşmak istetim .

    http://www.facebook.com/groups/253160251504800/

    YanıtlaSil
  28. @mert içgöz
    Yedik biz de sayfa sizin değil, o yüzden paylaşımlar size ait değil mi? :)

    YanıtlaSil

-->