iGo My Way Android(Türkçe Navigasyon Programı)


iGo My Way Android(Türkçe Navigasyon Programı)
iGo My Way Android şu an android için dizayn edilmiş navigasyon programları içerisinde ücretsiz dağıtılan en iyi android navigasyon programı bence. Android işletim sistemi kullanan bütün cep telefonları  ve android tabletlerde kullanabileceğiniz en gelişmiş navigasyon programlarından biridir.iGo My Way Türkçe Android en küçük ekranlı telefonlardan,en büyük ekranlı android tabletlere kadar;en düşük çözünürlükten en iyi çözünürlüğü kadar tüm cihazlarda stabil çalışacak şekilde dizayn edilmiştir.Türkçe Android Navigasyon Programı'nın en önemli özelliği internet bağlantısı gerektirmemesidir.Bu sayede her daim navigasyon keyfini cihazınızla yaşayabileceksiniz.Programı kullanabilmek için yapmanız gereken tek şey aşağıda anlattıklarımı harfiyen uygulamak ve  cihazınızın GPS özelliğinin açık olmasıdır.

iGo My Way Türkçe AndroidiGo My Way Türkçe Android


iGo My Way Türkçe Android Kurulum:
Allta vereceğim linkten indireceğiniz dosyaları winrar gibi çıkartma dosyaları kullanarak,rar'ın içinden çıkaracaksınız.Çıkardığınız dosyayı cihazınızın hafızasına hiç bir klasörün içinde olmayacak şekilde atın. Daha sonra cihazınızdan File Manager'a gidin ve İgo My Way v8.4.2.139242 Android.apk dosyasını cihazınıza kurun..
Yazılımı kurmak isteyen arkadaşlar aşağıdaki linkten dosyayı bilgisayarlarına indirmeleri gerekiyor.
iGo indir İndirdiğiniz dosyanın rar şifresi therkut tur arkadaşlar.
Buna ek olarak telefonunuza indirmeniz gereken bir dosya daha var. Aşağıdaki telefonunuza uygun ekran çözünürlüğü yazan dosyayıda bilgisayarınıza indirin.

Eğer Rar Şifresi İsterse Şifre: therkut


240x400 Çözünürlük İçin(Vodafone 945):


320x240 Çözünürlük İçin:


320x480 Çözünürlük İçin:


800x480 Çözünürlük İçin:


1280x800 Çözünürlük İçin:



iGo My Way Android Kurulum Videosu:



Not: Bu muthiş programı indirmek için üstteki listeden çözünürlüğünüze uygun olanı seçin,''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.

iGo My Way Android(Türkçe Navigasyon Programı)

65 yorum:

  1. note 2 çözünürlüğü 1280*720.

    1280*800 kursak bir sorun olur mu?yada hangi çözünürlüğü kurmalıyız?
    indirdiğim igo dosyasından sadce content ve lincence ismli 2 dosya çıktı.
    apk dosyası yok.
    http://www.blogsablog.com/post/igo.aspx adresinden indirmiştim.

    YanıtlaSil
  2. @Saltuk
    Buradan indirmediğiniz dosya için size yardımcı olamam,oradan indirdiyseniz gidin o arkadaşa sorun.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    1024x600 yok mudur acaba? Acer B1 için soruyorum da.

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    1280x800'ü deneyin çalışma ihtimali yüksek.

    YanıtlaSil
  5. Sd karttan taşıyın diyor ama taşıma engelli, htc kullanıyorum. Yardım edermisiniz.

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Biraz daha açarsanız,belki yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  7. Note 2 kullanicisiyim 1280x800 indirdim yuklendi ama acilmiyor sd card hatasi veriyor yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  8. @Murat Keskinkilic
    Nasıl yani? Biraz daha açın lütfen.

    YanıtlaSil
  9. hocam sadece apk linki var diğer program dosyaları linki yok

    YanıtlaSil
  10. @Erdal DEMİRHAN
    Nasıl yok? Tekrar bakın derim.

    YanıtlaSil
  11. ya arkadaşlar ben bu programı indiriyorum ama yanlız açılmıyor dosya açılamıyor diyor galeksi es 3 mini kullanıyorum ama ne yaptıysam açılmadı lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  12. @Mehmet Mizrak
    Winrar tarzı bir programla verdiğim linkteki dosyaları açmayı denediniz mi? Winrar açmıyorsa,winziple deneyin derim.

    YanıtlaSil
  13. rar lı sosyaların için igo klasörü yok. sadece uygulama dosyası var

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Apk'den çekin o zaman datayı.

    YanıtlaSil
  15. Apk den nasil cekeriz dostum yardimci olurmusun asil zip dosyalari linki yok cunku..

    YanıtlaSil
  16. @Adsız
    Programa girip indireceksiniz,o zip dosyalarını kendi indirecek zaten.

    YanıtlaSil
  17. hocam benim s3 minim var,winRAR arşivinden igo kurulumunu çıkartıp sd karta attım daha sonra kurulumu başarıyla tamamladım ve sonra uygulamyı başlattım yazan şey aynen "please insert your SD card containing İGO content files"yazıyo yardım ederseniz sewinrim

    YanıtlaSil
  18. @Yigit Bayrak
    İgo'nun gerekli dosyalarını doğru yere attığınıza emin misiniz? Doğruysa bu hatayı vermemesi lazım.

    YanıtlaSil
  19. ya sende nasıl yapıldığını bilmiyorsun..sağdan soldan alıntı yapıp burda insanları oyalıyorsun..arkadaşlar söylediklerinin hiç biri işe yaramıyor..

    YanıtlaSil
  20. selamlar SAMSUNG I9500 GALAXY S4 için hangi çözünürlüğü tercih etmeliyim

    YanıtlaSil
  21. @Adsız
    Gelmişsin burada boş boş konuşuyorsun.Ben bunu cihazıma kurdum ve çalıştırdım.Kafan çalışmıyor diye ben mi suçlu oluyorum,git başka yerden bul o zaman.Bakalım farklı mı anlatıyorlar.

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşım selam.
    Öncelikle eline sağlık millet faydalansın diye emek vermişsin ancak yapılan yorumları daha dikkate almak gerekir. Adamlar olmuyor diye yazmışlar ve haklılar da. Burada senin atladığın şey ise "igo indir" yazan yerde bağlantının linkli olmamasıdır. Yaklaşık 212 mb lık bir dosyanın linkini de vermen gerekir. Yani paylaşımından yararlanmak isteyen arkadaşların hem 212 mb lık dosyayı, hemde farklı çözünürlükteki dosyalardan kendilerine uygun olan birini indirmeleri gerekiyor. Millete ben kurdum oldu demekle olmuyor malesef. Emeğin için tekrar sağol. :)

    YanıtlaSil
  23. @Adsız
    Uploadlamak kolay da mı yüklemiyoruz :) Apk'yi kurup wifiden çeksinler bu da bir seçenek.

    YanıtlaSil
  24. Apkyi kurduk da kardes wifiden nasil cekecegiz uygulama acilmiyor ki sd kart hatasi verip kapaniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sdkarta değil telefon hafızasına attım ben bu hatayı almadım. samsung s3 telefonum.

      Sil
  25. @Adsız
    Sitemizde igo diye aratın yeni sürümleri mevcut onları deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  26. Normal kurulum yaptım ama diğer kurumları kurun dio ben çözünürlüğü uygun olanı kurdum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  27. @Hamza ÇETİN
    İgo'nun bu sürümü bazı cihazlarda sorun veriyor.Siz sitemizde igo primo diye aratın ve ilk çıkana girip indirin.

    YanıtlaSil
  28. bu programı kaldırıp sizin http://www.androidmarket16.com/2013/05/igo-primo-9622297071-android-mays-2013.html linkindeki igo primo kurmak istiyorum bunu nasıl yaparım.

    YanıtlaSil
  29. @Adsız
    Kurabilirsiniz ancak o site bize ait değildir.Sitemizde igo diye aratarak yeni sürümü indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar ben mi beceremiyorum?
    320x240 dosyayı indir'e tıklıyorum. Önce (bilgisayarımda olduğu halde) flashplayer yüklemeye çalışıyor. Daha sonra da inivalid'i yüklüyor. Bir türlü apk dosyasını indiremedim. Bu işin bi inceliği filan mı var?

    YanıtlaSil
  31. @Yalçın
    Sağ üstte reklamı geç yazıyor(5 saniye sonra çıkar).Reklamı geç deyin.

    YanıtlaSil
  32. sevgili arkadaslar berk arkadşın dedikleri doğrudur ama biraz eksik...öncelikle burdan indirdiğiniz apk yi kenara alın sonra mı? madde halinde siralıyacam
    başlamdan önce sd card ı çıkarın (çok önemli)
    1) dosya yönetici lazım (yoksa igo olusmuyor)
    2)mevcut igo olusmus olmalı igo apk kurulduktan sonra telefonun igo klasorune gidin ve indirdiğiniz custom and licance file i kopyalayın (programın içinden indiremeyen arkadaslar için )
    bu arada eğer igo oluşmadı ise siz telefonun içinde (salt okunurlu klasor yapın)
    3) ve indirdiğiniz yada igo apk ile çektiğiniz programı içine atın (gerçi biraz ızdırap programı apk ile almak) siz en iyisi internetten bulun yada link bulursam koyarım
    4)sevgili arkadaslar bundan sonrası çocuk oyuncağı neden mi simdi harita bulacaksınız maps in icine atacaksınız unutmayınnn yuzlerce ulke var onlarca dil atabilirsinizz...
    aldıgınız sd card hatası igo olusmadıgındanır aldıgınız skin hatsı (lütfen yanlıs anlasılmasın skin deri demektir ) yanlıs apk ile kurulum yaptıgınızdandır servgili arkaslar eğer çok tıkanırsanız salla gitsin yapın
    apk yi silin yeniden kurun sonra üst versiyonunu kurun klasor olusup igo ekrana geldiğinde hata aldığınız yazıları yazın bilgim yettiğince tecrubelerimi paylaşırım sevgiler hepinize

    YanıtlaSil
  33. @Bektas Mutlu
    Teşekkürler,siz biraz uzun anlatmışsınız ama bilmeyenler için ideal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu İgo 1 aylık deneme sürümü değil dir umarım uğraştığımıza değsin

      Sil
  34. 1024x768 çözünürlüğü için var mı? Yani Acer A1-810 için

    YanıtlaSil
  35. kardeşim iyi hoş güzel bişey yapmışsında sırasıyla nasıl indiricemizi göstermemişsin olmuyor sonra salak mamelesi yapıyorsun millete düzgün göster sırasıyla nerden indiriyorsun görelim
    reklamlar arası geziyoruz

    YanıtlaSil
  36. @Adsız
    Linke tıklayacaksınız,çıkan sayfada sağ üstte 5-4-3-2-1 diye geçip reklamı geç yada geç yazacak.Ona tıklayacaksınız,bu kadar yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya kardeşimb urda sadece apk yani kurulum dosyası var sadece igo klasörü yok

      Sil
  37. zip dosyasının içinde igo dosyası gözükmüyor

    YanıtlaSil
  38. illa linkten indirmek için flv dosyasını indirin diyor

    YanıtlaSil
  39. İYİ ama sadece tek dosya iniyor. Diğer dosya nerede acaba?

    YanıtlaSil
  40. @Ali Osman Gökkaya
    Açın zipi :)

    @Adsız
    Sitemizde igonun yeni sürümü var.Aratıp onu indirebilirsiniz.

    @Adsız
    Reklamı geç diyeceksiniz.

    @Cem Akkılıç
    Wifi ile çekeceksiniz.

    YanıtlaSil
  41. harika bir uygulama note 7000 sorunsuz çalışıyor teşekkürler.

    YanıtlaSil
  42. @nadirem
    Beğenmenize sevindim,rica ederim.

    YanıtlaSil
  43. süper program .. teşekkürler

    YanıtlaSil
  44. @Adsız
    Beğenmenize sevindim,rica ederim.

    YanıtlaSil
  45. lütfen yardım. s4 mini için 540*960 çözünürlük apk lazım.ama burda verilmemiş

    YanıtlaSil
  46. 400*800 yükledim ekranımı kaplamıyor. 540*960 başka yerden indirdim ve ekledim.kurulumda global hata diyor.

    YanıtlaSil
  47. arkadasim tesekkurler ancak demo yaziyor

    YanıtlaSil
  48. @Adsız
    O halde sitemizden igo primo'yu indirin. Sitemizin arama yerinde igo primo diye aratıp bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  49. KARDEŞ BENDE YÜKLEDİM AMA -- EKSİK VEYA BULUNAMAYAN KLASÖR DİYOR NE YAPMAM LAZIM YARDIMCI OLABİLİRMİSİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  50. @feyzullah gök
    Yeni sürümü indirin en iyisi, sitemizde igo primo full indir diye aratın ve ilk çıkan konuya girin.

    YanıtlaSil
  51. merhaba arkadaşlar ben navigasyonu tablet bilgisayarda çalıştıramadım siyah bi ekranda loading igo yazıyor ama sonradan o da kapanıyor yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  52. @ali samur
    Sitemizin navigasyon bölümünden yeni sürüm igoyu indirebilirsiniz. Bu sürüm eskidi artık.

    YanıtlaSil
  53. bir türlü indiremedim saçma sapan sayfalara çıkıyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basarak indirme linkine ulaşabilirsiniz.

      Sil
  54. telefonum samsung GT-S5830İ İgoyu kurdum çok da güzel çalışıyor ama tam ekran olmuyor ekranın sol üstünde küçük nasıl tam ekran yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. bu programı için craklanmiş yasal olmayan dosya kullanırken bir sorun oluırmu

    YanıtlaSil
  56. Merhaba,
    Ekran çözünürlüğüne göre indirilmesi gereken programı tıkladığımızda; http://link.tl/1Zqq
    adresine yönleniyorum ve indirme gerçekleşmiyor.

    YanıtlaSil

-->