Jenga Android


Jenga Android
Jenga Android İndir

Merhaba arkadaşlar bugün siz değerli ziyaretçilerimle ''Jenga Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Oyun çoğumuzun bildiği jenga adlı zeka oyunun,android için çıkarılmış versiyonudur,ben oyunu cihazıma indirdim ve denedim.Oyunu bilmeyenler için biraz anlatmak istiyorum.Oyunda bize üst üste dizilmiş tahta parçalarıyla oluşturulmuş bir yapı veriliyor.Bizim yapmamız gereken ise şu,o yapıdaki tahta parçalarını alarak bu yapıyı daha da yükseğe taşımak.Tüm bunları yaparken de yapının dengesinin bozulmaması ve yıkılmaması gerekiyor,eğer yıkılırsa oyun baştan başlıyor.Bunu evinde oynamayı seven arkadaşlar,eminim bu oyunu da çok beğenecektir.

Jenga Android Görseller:
Jenga Android İndirJenga Android İndirJenga Android İndir

Jenga Android Tanıtım Videosu:




Bu Muthiş Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen İndirmek İçin Tıkla!:



Not: Bu muthiş oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Jenga Android

0 yorum:

-->