Asphalt 6 Adrenaline Android


Asphalt 6 Adrenaline Android
Asphalt 6 Android

Merhaba arkadaşlar bugün siz değerli ziyaretçilerimle ''Asphalt 6 Adrenaline Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Şu an android yarış oyunları piyasasını grafikleri,akıcılığı ve gerçekliğiyle ''Asphalt 7(Gitmek İçin Tıklayın)''  sallasa da bu yarışta bence yabana atılmayacak kadar başarılı.Asphalt 7'nin gölgesinde kaldığı için kendisini gösteremeyen bu yarış oyununu ben şahsen çok beğendim.Grafikleri başarılı ve oyunu oynarken kendinizi başarılı biri bilgisayar oyunu oynuyor gibi hissedebilirsiniz çünkü oyun gerçekten çok akıcı.Oyundaki sesler gerçeğe çok yakın olmuş,oyunu kulakla oynadığınız zaman aldığınız zevk 2 kat artar diyebilirim.Google Play Store'da Asphalt 6 Android kalitesiz,grafikleri berbat,sıkıcı gibi saçma sapan yorumlar yapılmış.Bu yorumları yapan arkadaşlar herhalde xbox falan oynadıklarını zannediyorlar,kesinlikle onlara katılmıyorum benim oyuna notum tam.

Asphalt 6 Adrenaline Android Görseller:
Asphalt 6 Android

Asphalt 6 Android

Asphalt 6 Android

Asphalt 6 Android

Asphalt 6 Adrenaline Android Tanıtım Videosu:


Bu Muthiş Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


Not: Bu muthiş oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Asphalt 6 Adrenaline Android

0 yorum:

-->