Tennis Android


Tennis Android
Tennis Android

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle en güzel ''Tennis Android'' oyununu paylaşacağım.Sizlerinde bildiği gibi android için bulunan tenis oyunları gerçekten çok az ve bu az olan oyunların çoğu da vasatın üzerine bilen çıkamayacak kalitede.Geçen gün google play store'da siz değerli ziyaretçilerim için yeni güzel oyunlar ararken bir anda aklıma,android'de hiç tenis oyunu olmayışı geldi fakat yine de şansımı denemek istedim ve tennis yazdığım zaman ilk çıkan oyun olan ''Stick Tennis Android''i indirdim.Oyunu ilk oynadığım zaman çok saçma ve basit bir oyun gibi geldi ancak zamanla fark ettim ki oyun gerçekten basit değil ve zevk verici.3 gündür bu oyunu elime ne zaman telefonu alsam oynuyorum.Benim gibi Android Tenis Oyunlarını seven kişilere bu oyunu öneriyorum.

Tennis Android Görseller:
Tennis Android

Tennis Android

Tennis Android

Tennis Android

Tennis Android Tanıtım Videosu:



Google'dan Ücretsiz İndirmek İçin Hemen Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla İndir!:


Not: Bu müthiş oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazısına tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.


Tennis Android

0 yorum:

-->