BlackBerry Z10 İnceleme


BlackBerry Z10 İnceleme
BlackBerry Z10 İnceleme


Bugün sizlerle ''BlackBerry Z10 İnceleme''sini sizlerle paylaşacağım.Belki diyeceksiniz android bloğunda ''BlackBerry Z10 İnceleme''sinin ne işi var? Cevabım şu cihaz vodafone reklamlarında gerçekten çok ilgimi çekti ve sizlerle paylaşmak istedim.Cihazın özelliklerine baktığımız zaman 4.2'' boyutunda dokunmaktik ekran kullanılmış,ideal ve güzel bir boyut olduğunu düşünüyorum.Cihazın tasarımı bence dillere destan,çok karizmatik bir havası olan tasarımı ile insanların ilgisini çekmesi çok doğal! Cihazın 16 GB Dahili hafızası var.BlackBerry'nin en son sürümü olan BlackBerry OS 10 işletim sistemi olarak kullanılmış.Cihazın en önemli özelliği 1.5 Ghz hızında çift çekirdekli işlemci barındırması,bu 1.5 ghz'lik işlemci hızı ile kişisel işlerinizi hiç takılma ve donma olmadan rahatça yapabileceksiniz.Cihazın ekran çözünürlüğü 1280x768 olarak dizayn edilmiş,bu da Blackberry Z10'da kişisel bir işleminizi yaparken gözlerinize şenlik vereceğinizi gösteriyor.Cihazın tek kötü yanı,Android veya ios işletim sistemi kullanmıyor olması,neden derseniz;blackberry os işletim sistemi android ve ios'tan oyun konusunda çok fazla geride kalmış durumda.Uzun lafın kısası,telefonunu mesajlaşmak için,facebook twitter gibi işlemler için kullanırkan şarzının uzun süre gitmesi için isteyenler bu cihazı almalı fakat,ben telefonumda oyun oynamak istiyorum diyenler almamalı.

BlackBerry Z10 Özellikler:

  • 16 GB dahili hafıza
  • 3G Var
  • 1.5 GhzÇift Çekirdek İşlemci
  • 4,2 inç dokunmatik ekran
  • 8 MP arka kamera
  • 1280 x 768 çözünürlük, 356ppi
  • 11 saate kadar konuşma süresi (3G)
  • 17 güne kadar bekleme süresi
  • 1080p HD video kaydı
  • MicroSD bellek kartı
  • BlackBerry 10 işletim sistem

BlackBerry Z10 Görseller:
BlackBerry Z10 İnceleme

BlackBerry Z10 İnceleme



BlackBerry Z10 İnceleme

BlackBerry Z10 İnceleme-Tanıtım Videosu:






BlackBerry Z10 İnceleme

0 yorum:

-->