MineCraft Pocket Edition Android İndir


MineCraft Pocket Edition Android İndir
MineCraft Pocket Edition Android İndir

Bugün siz değerli ziyaretçilerimle ''MineCraft Pocket Edition Android İndir'' adlı oyunu paylaşacağım.Bir çoğunuz minecraft adlı oyunu bilgisayarlardan biliyordur diye düşünüyorum.Ben yine de oyuna az da olsa değinmek istiyorum.Oyundaki amacımız çeşitli madenleri toplayarak hayatta kalmaya çalışmak.Belki şu anda size bu şekilde hayatta kalmak çok basit gibi gözükebilir,fakat geceleri yaratıklar ortaya çıkıyor ve eğer bir eviniz yada saklanacak bir yeriniz yoksa size saldırıp sizi yok edebiliyorlar.Oyunun android sürümü bilgisayar sürümüne çok ama çok benziyor,fakat telefonda kaliteli madenler bulmak bilgisayardaki kadar basit değil.O yüzden bilgisayar sürümünde pek uzman olmayanlara zor gelebilir(misal ben).Lafı uzatmadan oyuna geçmek istiyorum.

MineCraft Pocket Edition Android Görseller:MineCraft Pocket Edition Android İndir

MineCraft Pocket Edition Android İndir

MineCraft Pocket Edition Android İndir


MineCraft Pocket Edition Android Tanıtım Videosu:



Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:

İlk Linki Beğenmediysen Hemen İndirmek İçin Tıkla!:



Not: Bu muthiş oyunu indirmek için karşınıza çıkan sayfada ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

MineCraft Pocket Edition Android İndir

2 yorum:

  1. Kardeşim müsait bir zamanında İdeos X5 Cihazı İÇİn Pyunlar Paylaşabilir misin ? [Cihazım ideos x5 ve oyun bulma konusunda zorluk çekiyorum]tercihim : yarış oyunları

    YanıtlaSil
  2. @Tarık Yıldız
    Bir ara bakarım sizin için.

    YanıtlaSil

-->