Real Racing 3 Android İndir


Real Racing 3 Android İndir
Real Racing 3 Android İndir

Bugün siz değerli ziyaretçilerimle ''Real Racing 3 Android İndir'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Oyunu cihazımda(huawei ideos x5) denedim.Oyunun grafikleri ve oynanışı gerçekten üst seviyede,tek kelimeyle açıklayacak olursam muhteşem! Oyun blgisayarda oynadığımız yarış oyunları andırıyor,grafikleri bilgisayar oyunlarına taş çıkaracak seviyede.Oyunun en çok zevk veren yanı,sensörle oynanıyor olması.Telefonu sağ sola çevirerek yarışmak oyunu daha da eğlenceli hale getiriyor.Serinin 2. oyununu da cihazımda denemiştim fakat benim çok hoşuma gitmemişti.Serinin 3. oyununda tamamen U dönüşü yaparak,bu oyuna hayran kaldım.Bence bu oyun Asphalt 7 ve Need For Speed Most Wanted ile kapışacak kalite ve grafiklere sahip.Oyun henüz çok yeni olduğu için google play store'da alt sıralarda kalmış durumda fakat kısa sürede hak ettiği yere geleceğini umuyorum.Lafı uzatmadan bu muthiş oyuna geçmek istiyorum.

Real Racing 3 Android İndir Görseller:
Real Racing 3 Android İndir

Real Racing 3 Android İndir

Real Racing 3 Android İndir

Real Racing 3 Android İndir

Real Racing 3 Android İndir



Real Racing 3 Android İndir Tanıtım Videosu:



Bu Muthiş Oyunu Google'dan Ücretsiz İndirmek İçin Hemen Tıkla!:

İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla İndir!:

Not: Bu muthiş oyunu indirmek için karşınıza çıkan sayfada ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.



Real Racing 3 Android İndir

0 yorum:

-->