Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013


Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013
Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013

Bugün sizlere ''Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013''ü nasıl yapacağınızı anlatacağım.Programımızın adı ''Applanet Android'' Android için çıkan en yeni oyunları siz de cihazınıza indirmek istemez misiniz? Hem de 1 kuruş bile harcamadan! Artık bu program sayesinde bunu yapmanız mümkün,tek yapmanız gereken aşağıda indirme linkini verdiğim bu programı indirmek! Programın en önemli artısı,google play store'da paralı olan tüm oyunlar bedava! Üstelik program play store'da çıktıktan çok kısa bir süre sonra,bu programdan erişilebiliyor! Ben programı telefonumda(huawei ideos x5) denedim.Çok stabil ve sorunsuz bir şekilde çalışıyor.Programın kullanıcı çok fazla olduğu için program sadece belli saatlerde erişime izin veriyor.Günün sadece 3-4 saati programa erişim açık,bence eriştiğiniz zaman ne indirecekseniz indirin hemen :) Çünkü siz çıktığınız zaman hemen yerinize başkaları geçiyor.Lafı uzatmadan programa geçmek istiyorum.

    


Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013 GörsellerAndroid Paralı Oyunları Bedava İndir 2013 Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013 Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013



Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013 Tanıtım Videosu

Bu Muthiş Programı Ücretsiz İndirmek İçin Hemen Tıkla!:


Not: Bu muthiş programı indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.

Android Paralı Oyunları Bedava İndir 2013

9 yorum:

  1. İndirdim fakat boş ekran çıkıyor. Uygulamalara basıyorum yine boş ekran. Ne yapmalıyım ??

    YanıtlaSil
  2. @Muhammedk Koksal
    Konuda da belirttiğim gibi.Program sadece belli saatlerde erişime izin veriyor,ziyaretçi sayısı az olduğu zamanlar.Gireceğiniz zaman amerika,türkiye ve tüm avrupa da az girelecek saatler olsun.Bir kere yakalarsanız da ne indirecekseniz indirin.Boş ekranda kalmanızın nedeni programda boş yer kalmaması.

    YanıtlaSil
  3. link bos yani indirilmiyo

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Tekrar kontrol edin.Çalışıyor,az önce baktım.

    YanıtlaSil
  5. Ben girdim paket veriden içinde oyun yoktu başka yerlere baktım yine yoktu sorun ne

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Biraz daha açar mısınız? Nasıl yani,anlamadım.

    YanıtlaSil
  7. saol ama bi zamanını bulamadım hep boş çıkıyo ekran

    YanıtlaSil
  8. @Semt ÇOCU
    Yapacak bir şey yok,günün tenha saatlerinde girmeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  9. Balcmart Alpha diye program var onu kurun bu programdan daha iyi istediğin zamanda giriyosun yoğunluk problemi yok

    YanıtlaSil

-->