Facebook Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır?


Facebook Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır?
Facebook Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır?
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere ''Facebook Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır?'' anlatacağım.Bu yazıyı okuduğunuza göre siz de zaman tünelinden memnun değilsiniz sanırım ve Facebook Zaman Tünelinden çıkma amacınız var.Bugün sizlere anlatacağım yöntem Facebook Zaman Tünelini Kapatma hakkında kesin bir yöntem değil,ben denemedim çünkü ben zaman tünelinden memnunum ancak bunu deneyip başarılı olan arkadaşlar gördüm.Zaman tüneli ilk çıktığı zaman bundan kurtulmak tabiri caiz ise imkansızdı,ancak zamanla zaman tünelininden zayıf noktası bulundu ve bir nevi zaman tünelinden kurtulmak zor da olsa mümkün oldu.Şimdi benim size anlatacağım yöntem ile,internet tarayıcınıza bir kaç basit eklenti kurarak zaman tünelinden kısmen kurtulmak mümkün.Lafı uzatmadan yapmanız gerekenleri anlatmak istiyorum.


Altta vereceğim linkten indireceğiniz dosyada mozilla firefox ve google chrome için yazılmış basit bir eklenti mevcut. Yazımın başında da belirttiğim gibi arkadaşlar bu çözüm kesin bir çözüm değil işe yaramassa yorum bölümünden neden işe yaramıyor falan yazmayın.Facebook kısa bir süre sonra zaman tüneline tamamen geçmek istiyor,kullanıcılar isyanda olsa bile geri adım atmayacaklar gibi gözüküyor.Altta linkini vereceğim eklentiyi kurduğunuzda siz facebook'un zaman tünelini görmeyeceksiniz ve kapanmış olacak ama arkadaşlarınız sizin profilinizi zaman tüneli olarak görecek,tabi onlarda bu eklentiyi kullanırsa başka...
Dipnot: Eklentileri indirmek için karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.

Kurulum:
1-)Firefox için indirdiğiniz eklentinin kurulumu basit,programa çift tıklayıp eklentiyi hemen kurabilirsiniz.
2-)Chrome için indirdiğiniz eklentide ise,eklentiye tıkladığınız zaman bir site açılacak o sitede sağ üstte chrome'a ekle yazacak ona tıkladığınız zaman facebook zaman tünelini kapanacak.




Facebook Zaman Tünelinden Nasıl Çıkılır?

0 yorum:

-->