En İyi Android Navigasyon Programları


En İyi Android Navigasyon Programları
En İyi Android Navigasyon Programları

Merhaba arkadaşlar,bugün siz değerli ziyaretçilerimle ''En İyi Android Navigasyon Programları''ndan bahsedeceğim.Kendime göre ''En İyi Android Navigasyon Programı''nı da sizlerle paylaşacağım..Sizlerinde bildiği gibi android cihazlarda navigasyon programları iyice artmaya başladı,fakat hepsi tıpatıp aynı değil.Ben de bugün sizler için bu navigasyonlardan 5 tanesini,kendime göre başarı sıralamasına göre paylaşacağım.Lafı uzatmadan programlara geçmek istiyorum.

1-)Navitel R Android Türkçe:
Bence tüm navigasyon programları arasında en iyisi,çoğu kişi İgo Primo ve TomTom Turkey kullansa da en iyi android navigasyonun bu program olduğunu düşünüyorum.Programdan biraz bahsetmek istiyorum.Programın en önemli artısı karışık bir güzergaha girdiğiniz zaman ortaya çıkıyor,program karışık güzergaha girdiğiniz zaman,stabil zekasıyla hemen en kısa yoldan güzergahdan nasıl çıkabileceğinizi sesli bir şekilde anlatıyor ve bu muthiş özellikler için internet gerekmiyor.

Bu Muthiş Navigasyonu İndirmek İçin Tıkla!

2-)Sygic GPS Navigasyon Android:
Benim iki numaralı tercihim Sygic'tir.Programın en önemli artısı internet gereksinimi olmadan çalışması.Programda trafik noktalarında uyarma,radar sistemleri diğer navigasyon programlarına göre çok daha kaliteli olmuş.Programda en güncel türkiye haritaları da bulunmaktadır.

Bu Muthiş Navigasyonu İndirmek İçin Tıkla!

3-)TomTom Turkey Android:
Benim üç numaralı tercihim TomTom Turkey Android'tir.Bu programı cihazımda denemedim fakat deneyen arkadaşlardan olumlu yorumlar aldım ve özellikleri yabana atılmayacak seviyede.Programın en önemli özelliği diğer navigasyon programlarına göre daha ayrıntılı sokak isimleri ve mekanları bünyesinde barındırması,programın bir diğer artı özelliği de zor kavşaklarda kullanıcıları yardımcı olması cihazın bu özelliği Navitel R kadar güçlü ve stabil olmasa da yabana atılacak bir özellik değildir.

Bu Muthiş Navigasyonu İndirmek İçin Tıkla!

4-)İgo Primo Android:
Programı denemediğim için pek bir yorum yapamayacağım ancak sağlam bir takipçi kitlesi var.İndirirseniz pişman olmassınız.

Bu Muthiş Navigasyonu İndirmek İçin Tıkla!

5-)Navigon Turkey Android:
Programın bir çok özelliği üstteki rakiplerine göre pekte iyi değil,programın tek ve en önemli artısı,yol ayrımlarında takip etmeniz gereken yolları bu kadar stabil bir şekilde bulanını görmedim.Fazla yol ayrımlı şeritlerde dolaşıyorsanız bu programı indirmelisiniz.

Bu Muthiş Navigasyonu İndirmek İçin Tıkla!

En İyi Android Navigasyon Programları

15 yorum:

  1. Onu denemedim, bunu denemedim.

    E o zaman nasıl karşılaştırma yaptın?

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Çoğu kişinin yorumunu alarak yaptım.

    YanıtlaSil
  3. canım kardeşim ellerin dert görmesin harika paylaşım Allah senden razı olsun hepsini indirip deneyeceğim çook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Ne demek cümlemizden,asıl ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. slm en baştaki navitel navigasyon programı tam sürümmü yoksa denememi bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. merhaba öncelikle teşekkür ederim
    navitel programı kendiliğinden güncelleme yapıyor mu

    YanıtlaSil
  7. @Adsız
    Hayır,bugün de tam navitelin yeni sürümü çıktı ben de tam konusunu açıyordum :)

    YanıtlaSil
  8. Navmax veya desnav daha başarılı bence. Haritalar daha güncel ve sesli yönlendirme mükemmel.

    YanıtlaSil
  9. @Adsız
    Görüşünüz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Android telefonda hepsini ve daha fazlasını kullanmama rağmen;haritaların ve poi'lerin güncel olması,hız kameralarının ve trafik uyarılarının çok iyi olması,alternatif rotalarının olması,offline çalışması,görselliği ile İGO Primo'yu özellikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  11. @Adsız
    Görüşünüzü bizlerle paylaştığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. ugraşınız icin elinize saglık teşekkur ederim secimim navitel oldu
    akdurakh@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. @Adsız
    Yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  14. navitel para istiyo 30 gün deneme verdi
    tomtom da türkiye haritasına para istiyo

    YanıtlaSil

-->