Backstab Android İndir


Backstab Android İndir
Backstab Android
Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Backstab Android İndir'' adlı oyunu paylaşacağım.Backstab Android  benim en sevdiğim android oyunlarından biridir.Oyun google play store ve internet ortamında bir asphalt 7 kadar popüler olmasa da,bence verdiği zevk ve oyun akıcılığıyla asphalt 7'den bile daha iyi.Oyunu bilmeyen arkadaşlar için anlatmak istiyorum.Oyundaki amacınız ülkenize giren ve halka zulüm yapan ingiliz askerleriyle tek başınıza savaşarak,onları canından bezidirip ülkeyi terk etmesi için elinizden geleni yapıyorsunuz.Oyun 2 yıl önce çıkarılmış bir oyun fakat ben hala oynuyorum ve 2013 yılında çıkarılan çoğu oyundan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.Grafik olarak belki 2013 oyunlarının bir adım gerisinde olabilir fakat akıcılık ve verdiği zevk konusunda rakibi olduğunu düşünmüyorum.

Backstap Android Görseller:
Backstab Android

Backstab Android

Backstab Android

Backstab Android İndir

Backstab Android İndir

Backstab Android Tanıtım Videosu:



Bu Muthiş Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:

İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla Ücretsiz İndir!:



Not: Bu muthiş oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.


Backstab Android İndir

0 yorum:

-->