Earn To Die Android


Earn To Die Android
Earn To Die Android İndir

Merhaba arkadaşlar,bugün siz değerli ziyaretçilerimle ''Earn To Die Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Oyun henüz yeni bir oyun olmasına karşın,google play store'da inanılmaz bir yükseliş yaparak en çok indirilen 8. Android Oyun oldu.Oyundaki amacımız bizi kovalayan ve karşımıza çıkan zombilerden ne pahasına olursa olsun ya daha hızlı giderek ya arabayla ezerek kaçmak.Oyun ilk oynadığınızda çok basit ve saçma bir oyun gibi geliyor,fakat zamanla oyunun çok eğlenceli olduğunu eminim siz de benim gibi fark edeceksiniz.Oyunda öldürdüğünüz zombiler için belli miktarlarda paralar kazanıyorsunuz ve bu paralarla arabanızı zombi saldırılarına karşı güçlendiriyorsunuz.Aldığınız kaliteli tekerlekler daha kontrollü gitmenizi sağlarken aldığınız roket atarlar karşınıza çıkan zombileri daha rahat geçmenizi sağlıyor.Benim oyuna notum tam ve sizlere de bu harika oyunu öneriyorum.

Earn To Die Android Görseller:
Earn To Die Android İndir

Earn To Die Android İndir

Earn To Die Android İndir

Earn To Die Android İndir

Earn To Die Android Tanıtım Videosu:

Bu Muthiş Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla İndir!:



Not: Bu muthiş oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.


Earn To Die Android

2 yorum:

-->