En İyi Android Telefonlar 2013


En İyi Android Telefonlar 2013
Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''En İyi Android Telefonlar 2013''ü paylaşacağım.Herkesin bildiği ve gördüğü gibi,her yıl,her ay hatta her gün bir önceki aylara,günlere,yıllara oranla çok daha iyi telefonlar çıkıyor.Ben de bugün sizlere 2013 yılında çıkmış yada çıkacak olan en iyi android telefonları sizlerle paylaşacağım.Paylaşacağım telefonlar çıkmamış olsa bile beklemeye değecek kadar kaliteli buna emin olun.Lafı daha fazla uzatmadan bu telefonlara geçmek istiyorum.

Samsung Galaxy S4:
En İyi Android Telefonlar


Henüz ülkemizde çıkmamış olmasına karşın,telefon piyasasını şu anda bile fena sallayan bu telefon,çıktığında olacakları siz düşünün.Samsung'un Galaxy S3 ile yaptıkları ortada,yerle bir ettiği telefon piyasasını,s4 ile çok duman edecek gibi gözüküyor.


Sony Xperia Z:
En İyi Android Telefonlar

Çoğu android blog yazarları ve android'den anlayan kişilerin pek hesaba katmadığı bir telefon fakat ben sony xperia z'yi samsung galaxy s4'ün en büyük rakibi olarka görüyorum.Sony'nin neler yapabileceğini bilmeyen çok arkadaş var fakat 2 gb ram ve 4 çekirdekli işlemcisi bulunan bu cihazın mütevazi bir şekilde gelerek ortalığı birbirine karıştıracağını düşünüyorum.Cihazın en önemli özelliği harika tasarımı ve su geçirmez yapısı,isterseniz denize düşürün yada lavaboya hiç bir şey olmayacaktır.

Daha Detaylı İnceleme İçin Tıklayın!

HTC One:
En İyi Android Telefonlar

Henüz piyasaya çıkmamasına karşın ön sipariş rekorları kıran bu cihazın ülkemize nisan ayının sonunda gelmesi bekleniyor.Benim görüşeme göre s4 ve sony xperia z'den sonra ortalığı en çok karıştıraracak android telefon bu.Samsung'un s3 ile one x'e vurduğu sert darbe,one x'i piyasının en çok satılan telefonu olmaktan uzaklaştırmıştı.Bakalım bu sefer duelloyu kim kazanacak,s4 bir adım önde olabilir fakat 1.7 ghz hızda 4 çekirdekli işlemcisi ve beats'i bünyesinde bulunduran bir cihazın neler yapabileceğini sadece zaman gösterecek.Bu cihazı da sony xperia z gibi s4'den ön plana çıkaran özelliği bence harika tasarımı.

En İyi Android Telefonlar 2013

0 yorum:

-->