Tomtom Turkey 1.3 925.5447 Apk


Tomtom Turkey 1.3 925.5447 Apk
Tomtom Turkey

Uzun süredir sizlerle Tomtom Turkey'i yani Tomtom Turkey Apk'yı paylaşmıyordum. En az 5 ay olmuştur diye düşünüyorum. İgo ve sygic'i ayda en az 2 kere sizlerle paylaştım, tomtomcular özlemiştir diye bugün de tomtom'un Tomtom 1.3 925.5447 sürümünü sizlerle paylaşıyorum ;) Tomtom 5 aydır güncelleme yapmadığına göre çok sayıda yenileme, güncelleme ve hata düzeltme yapmıştır. Sizin de kesinlikle bu sürümü denemenizi öneriyorum.

Tomtom Turkey Görseller:
TomtomTomtom ApkTomtom Turkey Apk
Tomtom Turkey 1.3 925.5447

Tomtom Turkey 1.3 Apk Kurulum:
  • Part 1-2'yi indirin.
  • Winrar tarzı bir programla açın.
  • Tomtom klasörünü telefonunuza direk atın, hiç bir klasörün içinde olmasın.(Sd karta atınca sorun verirse telefonun dahili hafızasını atın.)
  • tomtomturkey1.3.apk dosyasını kurun.

PART 1>>> TIKLA İNDİR!
PART 2>>> TIKLA İNDİR!

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

Tomtom Turkey 1.3 925.5447 Apk

15 yorum:

  1. Merhaba. Aynen dediğiniz şekilde yükledim, kurdum fakat tomtom la bağlantı kurulamadı mesajı verdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk girişte wifin açık olması lazım..

      Sil
    2. evet bendede aynı hatayı verdi wifi ve 3g denedim nafile. Herhalde biryerle bağlantı kurmak istiyor?

      Sil
    3. Programı kaldırın clean master ile, tamamen silinsin ardından telefonun dahili hafızasına kurun sdkartta böyle hata verebiliyor.

      Sil
    4. aynen yaptım temizledim ve cihaza kurmak istedim aynı hatayı veriyor. Kurabilen varsa yazsın kafayı yiyicem.

      Sil
    5. samsung s4 denenmiştir. öncelikle apk dosyasını dahili hafızaya atıyoruz. (herhangi bir klasör olmayacak) sonrasında apk dosyasını kuruyoruz. kurulum esnasında tomtom dosyasını dahili hafızaya atıyoruz. kurulum bittikten sonra tamam diyoruz. sonrasında ekranda gidip tomtom app tıklıyoruz ve tamamdır.

      Sil
  2. rar şifresi nedir?

    YanıtlaSil
  3. rar şifresini buldum ozut muş.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba üstadım,avrupa haritalarını paylaşabilirmisiniz rica etsem,saygılar

    YanıtlaSil
  5. Adefault.png dosyası nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nedir? Kurulumla alakası bile yok nereden buldunuz o dosyayı?

      Sil
  6. Part 2 nin linkini verebilecek biri varmı

    YanıtlaSil

-->