İgo Primo 2014 Türkiye Full 9.6.29.379219 - 1920x1080 Uygun


İgo Primo 2014 Türkiye Full 9.6.29.379219 - 1920x1080 Uygun
İgo Primo Türkiye


Bugün sizlerle İgo Primo Türkiye'nin en son sürüm İgo Primo Full versiyonunu paylaşacağım. Bugün sizlerle paylaşacağımız igo primo 2014'ün sürümü İgo Primo 9.6.29.379219'dır.

Bu yazının sitem adına ayrı bir önemi bulunmaktadır bu yazı sitem açıldığından bu yana yazılan 1000'ci yazıdır, nice 1000'ci yazılara, sizlerin desteği olmasaydı eminim ben bu 1000'ci yazıyı şu anda yazıyor olmazdım. Siteme verdiğiniz destekten ötürü tüm ziyaretçilerime ve üyelerime teşekkür ediyorum. 1000'i gördük umarım 10000'i de görürüz, takipte kalın :)


Neyse kutlamamızı da yaptık şimdi konumuza dönelim :) Önceki igo sürümlerinde 1920x1080 çözünürlüğünde sorun çıkabiliyordu bu igo sürümü 1920x1080 cihazlarda sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır. S4'te denenmiştir.

İgo Primo Full'ün Denendiği Cihazlar:
İgo Primo Full

Not: Bu cihazlarda igo denenmiştir ve çalışmaktadır ancak şu demek değildir ki, igo diğer cihazlarda çalışmayacak. Geçen gün sitemizde galaxy ace  s5830i'de bile igoyu çalıştıran bir ziyaretçimiz çıktı. 

İgo Primo Türkiye'nin Bu Sürümünde Yapılan Değişiklikler:
  • 3D Binaların görünümünde iyileştirmeye gidildi.
  • Önceki sürümün çalışmadığı bazı cihazlar tespit edilerek onlara uyumlu hale getirildi.
  • Haritada eksik olan bölgeler güncellendi.
İgo Primo 2014 Görseller:İgo Primo 2014
İgo Primo 9.6.29.379219 - 1920x1080 Uygun
İgo Primo 1920x1080

İgo Primo 9.6.29.379219 - 1920x1080 Kurulum:

  • İgo Klasörü Part 1-2 dosyalarını indirin, winrar tarzı bir programla birleştirin ve telefonun hafızasına direk atın, hiç bir klasörün içinde olmasın.(Speedcam, hud, harita vs her şey en güncel haliyle igo klasörünün içindedir)
  • Şimdi bu 2. kısım biraz karışık o yüzden tane tane anlatacağım. 4 Adet data.zip dosyası bulunmaktadır. Biri orjinal data.zip, biri 320x240 data.zip, biri 480x320 data.zip, sonuncusu da 1024x768 data.zip. Çözünürlüğü 320x240 olanlar 320x240 data.zip, 480x320 olanlar 480x320 data.zip, 1024x768 olanlar 1024x768 data.zip'i indirsinler. Bu 3 çözünürlüğün dışında olan telefonlarda orjinal data.zip'i indirsinler. Cihazınızın çözünürlüğünü bilmiyorsanız hiç stres yapmayın, araştırmanıza da gerek yok. Yorum yerinden yorum atarak cihazınızın çözünürlüğünü bana sorabilirsiniz.
  • Neyse data.zip'lerden kendinize uygun olanı indirdiğinizi varsayıyorum, bu dosyayı indirin kesinlikle ellemeden telefonunuzun hafızasına atın.
  • Apk 1-2'yi yada Full HD Apk'yı indirin, telefonunuza atın ve hepsini deneyin hangisi çalışırsa artık. Şayet cihazınızda 3 apk'de çalışmassa bu da küçük bir ihtimal, eğer cihazınızda şu an igo mevcutsa sys dosyasınızın yedeğini alın onu atarak çalıştırırsınız.
ÜSTTEKİ KURULUM ÜSTÜNÜ ÇİZDİM ÇÜNKÜ ARTIK GEÇERSİNİZ ŞU KURULUMU UYGULAYIN:

Kurulum Hakkında Önemli:
Bazı cihazlarda(GM Discovery gibi) igo harici sd kartta çalışmıyor o yüzden igoyu telefonun dahili hafızasına atmanız lazım. İlk 2 kurulum adımını uyguladıktan sonra biraz mola verin data zipi atmadan önce apkyi kurun, igoyu da attınız zaten programa girin hata verecek. Ardından çıkın, data.zip'i atın ve diğer adımları uygulayın. 

İGO PRİMO VİDEOLU KURULUM ANLATIMI(SONUNDA VİDEO'DA ÇEKTİRDİNİZ :D):


RAR ŞİFRESİ: www.androidmarkettt.com


İgo Klasörü>>> TIKLA İNDİR!
Data.Zip>>> TIKLA İNDİR!

İgo Apk 1-2-3>>> TIKLA İNDİR!

Çevrimiçi Trafik>>> TIKLA!

S4 İÇİN SYS>>> TIKLA İNDİR! (S4'E İGOYU KURUNCA HATA VERİYORSA BU SYS'Yİ İNDİRİN VE KULLANIN.)
S4 MİNİ İÇİN SYS>>> TIKLA İNDİR! (S4 MİNİ'YE İGOYU KURUNCA HATA VERİYORSA BU SYS'Yİ İNDİRİN VE KULLANIN.)

FULL HD CİHAZLAR İÇİN SYS>>> TIKLA GÖR! (DEDİKLERİMİN TAMAMINI YAPMANIZA RAĞMEN FULL HD CİHAZINIZDA SYS  HATASI ALIYORSANIZ SYS DOSYASINDA BU DEĞİŞİKLİĞİ YAPIN)

EKSTRA İGOYAYA YARARLI PROGRAMLAR:
İgo Primo - My Way Speedcam 2014 Türkiye>>> TIKLA İNDİR! (KESİNLİKLE İNDİRİN ÇOK ÖNEMLİ BİR PROGRAM!!)

NOT: BU PAYLAŞIMI YAPMAK İÇİN NEREDEYSE 1 SAATTİR UĞRAŞIYORUM, BU SEFERKİ İGONUN KURULUMU DİĞERLERİNE GÖRE DAHA KARIŞIK OLDUĞU İÇİN HER ŞEYİ TANE TANE ANLATTIM. EĞER EMEĞİME BİR NEBZE OLSUN SAYGINIZ VARSA LÜTFEN YORUM ATIN, TEŞEKKÜR YORUMU DA OLUR TERBİYE ÇERÇEVESİNDE ELEŞTİRİ DE OLUMLU OLUMSUZ FARK ETMEZ. İYİ İNDİRMELER DİLİYORUM.

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

Kurulum 2(Benim anlattığımı yapamayanlar için):
1) İlk önce cihazınozda daha evvel İGO yülkü ise UYGULAMALAR dan İGO yu seçip önce VERİLERİ TEMİZLE yapıp, sonra uygulamayı KALDIRIN.
2) Telefonun Dosya Yöneticisinden veye PC ye bağlayıp Telefondaki İGO klasörünü kopmple silin.
3) Berk Üstad ın yayınladığı İgo Klasörü Part 1 ve Part 2 yi, Orjinal Data yı ve APK2 yi indirin.
4) İgo Klasörü Part 1'i Winrar ile Buraya çıkart dediğinizde Part 1 ve devamı olan Part 2 dosyalarını İGO klasörüne çıkartacak
5) İndirdiğiniz APK dosyasını (Ki bu zipli DEĞİL, açmaya gerek yok) ve biraz evvel çıkarttığınız İGO klasörünü telefonun içine (Ana dizine). İGO başka herhangi bir klasörün altında olmayacak. Telefonun AYARLAR ---> DEPOLAMA menüsünde Uygulamanın Kurulacağı yer Telefon Belleği olarak seçili olsun (Bu arada tabi Telefona Kuracaksanız, Eğer karta kuracaksanız kartın ana dizinine atın)
6) Apk yı çalıştırın ve uygulamayı kurun. Kurulum bitince AÇ


Kurulum 3(Benim anlattığımı ve 2. kurulumu yapamayanlar için): IGO klasörünü telefona atın ve sonra APK yı telefona atıp yükleyin, yine hata verecek çözünürlük hatası tabiki ama daha sonra Data zip dosyasını telefona atın(data zip dosyasının içine girdiğiniz zaman içinde bir daha zip dosyası var data diye onu atıyoruz)sonra IGO klasörünü yeniden telefona kopyalayın ve tüm gelen değişim bildirimlerine evet deyin yüklemeyi bitirin.

Kurulum 4:(Kurulumu yollayan ziyaretçimize teşekkürler)




YENİ SÜRÜM İGO PRİMO ÇIKTI ARKADAŞLAR İNDİRMEK İÇİN(HEMEN TIKLA YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

İgo Primo 2014 Türkiye Full 9.6.29.379219 - 1920x1080 Uygun

308 yorum:

  1. Lg g2nin cozunurlugu nedir ayrica 1000ci yaziniz kutlu olsun nice konulara igo primo full mu bir de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fulldür, lg g2'nin çözünürlüğü 1920x1080'dir.

      Sil
    2. Arkadaşlar part1 silinmiş elinde olan var mıdır acaba??

      Sil
  2. kardeş part 1 ve 2 yi nasıl birleştircezzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. winrar programını kullancaksınız yoksa internetten indirebilirsiniz. İndirdikten sonra bu videoda yapılanları uygulayın>>> TIKLA VİDEOYA GİT!

      Sil
  3. Rar şifresi ne

    YanıtlaSil
  4. apk yı kurdum fakat igonun dosyaları nerde ya part 1 le 2 yi oraya atcaz ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulumda her şey anlatıldı lütfen kuruşumu okuyun. Part 1 ve 2 igo dosyasısının parta bölünmüş hali.

      Sil
  5. igonun apk sını kurdum fakat telde dosyalar nerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telde dosyalar nerde derken?

      Kurulumu tamamen okuyup uygularsanız programı sorunsuz bir şekilde çalıştırabilirsiniz.

      Sil
  6. apk kurdum lütfen igo sd kart takın diyo yardımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece apk kurmakla bitmiyor iş, lütfen kurulum talimatlarını okuyun ve hepsini uygulayın.

      Sil
  7. 320x455 filen bişiler geldi ne yapa bilirim

    YanıtlaSil
  8. Note 2 için kurdum, sıkıntısız çalışıyor, beklemeye değdi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bu tarz paylaşımlar için sitemizi takip edebilirsiniz.

      Sil
  9. arkadaslar benim telefon samsung galaxsy not 3 ben hangisini kuracam su datalarin aciliyormus gibi oluyor acil miyor lutfen yardimci olur saniz sevinirim

    YanıtlaSil
  10. user interface re ( 1080)x 1920solution) is not s or compatible skin can not be found exiting application arkadas lar tum dediklerinizi yapdim karsima tam acilacak bu cikiyor yardim ci olur saniz seevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hangi note 3 olduğunu söylemesseniz size yardımcı olamam...

      Sil
  11. LG G2 kullanıyorum ful hd apk indirdim aşağıdaki uyarıyı aldım ne yapmam gerek

    user interface re ( 1080)x 1776) is not s or compatible skin can not be found exiting application

    YanıtlaSil
  12. kardeş eror diyo 720x1280 is not sıpported vs diyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  13. Üstad Anlatımında 2.Kısım olan Data nın kurulumu ile ilgili kısmı biraz karışık. İndirdiğinmiz Data klasörünü hiç açmadan direkt İGO nun içine mi atıcaz yoksa açıp içindekilerimi atıcaz ? "İndirdiğiniz DATA dosyasının içinde zipli bir dosya onu açmadan atacaksınız" demişsin ancak ORJİNAL DATA yı WİNRARLA çıkartınnca içinden başka bir zipli dosya çıkmıyor. Bahsetttiğin açılmadan atılacak o lan hangisi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıp atın ben biraz karıştırımışım orada kurullumu :) Winrar ile açın içinden çıkanı atın.

      Sil
    2. dostum cozunurluk işini nasıl hallettin hangi datayı yükledin

      Sil
  14. Discovery için konuşuyorum.
    İGO klasörünü telefonun belleğine attım.
    Arkasından DATA klasötünü ATMADAN direkt APK yı çalıştırdım. Kurulum bitiminde çözünürlük hatası verdi daha sonrasnda uygulamayı kaldırmadan veya herhangi bişey yapmadan data klasörünü ZİPLİ olarak attım tekrar açınca program çalıştı.
    Yani DATA klasörünü açıp içindekiler İGO klasörünün içine atarak ordaki dosyalaruı değiştirmeden de çalışabiliyormu. Uygulama zip dosyasından da mı okuyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam anlayamadım ne yaptınız data zip'i indirip direk telefona mı attınız? Winrar ile açtınız mı yoksa?

      Sil
    2. Baştan anlatayım. (GM Discovery İçin)
      İgo Part 1 ve 2 yi winrarla açtım. Çıkan İGO klasörünü Telefonun Belleğine attım. (Ayarlarda Uygulama Yükleme Yeri de Telefon Seçili)
      Akabinde "İGO Turkey 9.9...crk_sys_changed.apk" dosyasını da telefona atıp kurulumu başlattım. (Başka Hiçbirşey "data,sys" atmadım)
      Kurulum bittikten sonra "AÇ" dediğimde çözünürlük hatası verip kapandı.
      Akabinde indirdiğim "Orjinal data" klasörünü açmadan ZİPLİ OLARAK direk telefonda ki İGO klasörünü içine attım.
      Uygulamayı tekrar açtığımda uygulama gayet güzel çalıştı.

      Sil
    3. Hala anlamadığım nokta şudur hocam data.zip dediğim dosyayı indirdiniz ya, indirdikten sonra naptınız ona? Direk telefona mı attınız yoksa wnrar açtınız mı?

      Sil
    4. Berk Hocam nasıl anlamadınız! Büyük harflerle AÇMADAN diye yazdım. Tekrar edeyim. Orjinal Data olarak verdiğiniz linkte inen dosyayı ZİPLİ halde iken AÇMADAN hiçbişey yapmadan direkt İGO klasörünün içine attım.

      Sil
    5. bende discovery 16 gb kullanıyorum aynı senin gibi yapmama ragmen error 720X1230 hatası veriyor kafayi yicem ya

      Sil
    6. @Adsız
      Teşekkür ederim bilgilendirme için hocam. Kafam dağınık bugün biraz kusura bakmayın. Kurulum talimatlarını yenileme vakti gelmiş hemen yeniliyorum.

      @Mehmet Koç
      Öncelikle sakın olun, igoyu cihazınızdan tamamen silin clean master programını kullanarak ondan sonra benim güncellediğim kurulum talimatlarını uygulayın 2 dakikaya güncelliyorum. Takipte kalın.

      Sil
    7. @ Berk Hüner
      Üstad bende senden özür dilerim yazıma şimdi tekrar baktımda yazım yanlış olmuş:Uslübüm çok yanlış olmuş. Kusura bakmayın.

      @ Mehmet Koç
      Mehmet bey. Sıralamayı doğru yaptığınıza eminmisiniz.
      İlk önce eskiyi yukarıda belirttiğim gibi kaldırın.
      ilk iki partı çıkarttıktan sonra oluşan İGO yu Ana dizine atacaksınız.
      Yukarıda ki mesajda belirttiğim APK dosyasını çalıştırın. (Bi defalık WİFİ niz açık olsun. Belki ondandır).
      Kurulum birtikten sonra aç dediğinizde çözünürlük hatasını verecek.
      İşte bu noktada indirmiş olduğunuz Orjinal Data klasörünü Zipli olarak açmadam direkt İGO klasörü içine atın. Datayı ZİPLİ olarak ilk çözünürlük hatası verip kapandığından sonra atacaksınız.

      Sil
    8. Yok hocam ya senin yazdıkların az :D Ben burada öyle küfürler gördüm ki adam salak apk ne bilmiyor gelip küfür ediyor :D

      Ziyaretçilerimle ayrıca ilgilendiğiniz için de teşekkür ederim hocam.

      Sil
  15. tşkler Berk emegine sağlık

    YanıtlaSil
  16. discovery çözünürlüğü nedir

    YanıtlaSil
  17. 720X1280 error veriyor.telefonun markası General mobile Discovery.ne yapmam lazım kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstteki arkadaşın uyguladığını uygulayın.

      Sil
    2. Üst Mesajda cevap yazdım

      Sil
  18. üstad bir türlü sorunu çözemedim 720*1280 hatası veriyor hangi datayı yüklemem lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orjinal data, üstteki mesajlara bakın gm discoveryde çalıştıran bir arkadaş olmuş

      Sil
    2. Üstad, bundan evvel verdiğiniz İGO larda Discovery cihazımda çalışıyordu. Discovery Telefonumu aldığımdan beri nerde ise tüm İGO Navigasyonları kurdum diyebilirim. Deişik ne var, harita daha mı güncel, ikonlar nasıl falan sebeplerle tüm programlar çıktığında kurmuştum. Bunu neden yazdım yani Discovery de çalışmama diye bişey yok. Hatta bir sonra kurduğum programın ikonlarını beğenmediğimde melez program bile yapılabiliyor. Şöyle ki diyelim Şubatta verilen İgo nun üzerine Martta verilenin data veya poi dosyalarını attığınızdada çalışıyor. Mesela bir yüklediğim versiyonda ana menüdeki (Haritanın küçük pencerede göründüğü HEDEF, ROTA SEÇENEKLERİ, DİĞER in olduğu) altta bulunan Deney Tüpü ile gösterilen MENU veya yine Ana ekranda Trafik ikonu çıkmadığında çalışan versiyondan İGO klasörü içinde ki UX klasörü içindeki dosyaları atarak o versiyondada olmasını sağlayabiliyorsunuz veya yine UX klasörü içinde ki CarSize_20.zip dosyasını atarak Navigasyonda ki Arabanın boyutunu değiştirebiliyorsunuz. Vs..

      Sil
    3. Arkadaşım eski İGO programını Uygulamalardan girip Durmaya Zorla, Verileri Temizle, Uygulamayı Kaldır deyip kaldırdıktan sonra DOsya Yöneticisinden kalan İGO klasörünüde tamamen silip öyle başlayın kuruluma. Ben öyle yapmıştım. Aklımdayken belirteyim dedim

      Sil
    4. Clean master programını da kullanabilir elle biraz sakat :)

      Sil
  19. clean master engelliyor olabilirmi Berk kardeş

    YanıtlaSil
  20. Bende daha önce İGO proğramı vardı sözde sildim dedeğiniz şekilde kurdum ama çözünürlük hatası vermeye devam ediyor sizce nasıl bir yol izlemeliyim.

    YanıtlaSil
  21. evet onunla kaldırdım ama daha önce onunla kaldırmadım hep çözünürlük hatası veriyor igoyu kullanmak istyorum yardım edin lütfrn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. General mobile discocery

      Sil
    2. İlk mesaja anlatım ekledik alternatif onu uygulayın bir de.

      Sil
  22. berk bey galaksy not 3 n9005 serisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk mesaja anlatım ekledik alternatif onu uygulayın bir de.

      Sil
  23. Discovery ye kuramadım diyen arkadaşlar için. Madde Madde açıklayacağım.
    1) İlk önce cihazonozda daha evvel İGO yülkü ise UYGULAMALAR dan İGO yu seçip önce VERİLERİ TEMİZLE yapıp, sonra uygulamayı KALDIRIN.
    2) Telefonun Dosya Yöneticisinden veye PC ye bağlayıp Telefondaki İGO klasörünü kopmple silin.
    3) Berk Üstad ın yayınladığı İgo Klasörü Part 1 ve Part 2 yi, Orjinal Data yı ve APK2 yi indirin.
    4) İgo Klasörü Part 1'i Winrar ile Buraya çıkart dediğinizde Part 1 ve devamı olan Part 2 dosyalarını İGO klasörne çıkartacak (Buarada rar şifresi ozut)
    5) İndirdiğiniz APK dosyasını (Ki bu zipli DEĞİL, açmaya gerek yok) ve biraz evvel çıkarttığınız İGO klasörünü telefonun içine (Ana dizine). İGO başka herhangi bir klasörün altında olmayacak. Telefonun AYARLAR ---> DEPOLAMA menüsünde Uygulamanın Kurulacağı yer Telefon Belleği olarak seçili olsun (Bu arada tabi Telefona Kuracaksanız, Eğer karta kuracaksanız kartın ana dizinine atın)
    6) Apk yı çalıştırın ve uygulamayı kurun. Kurulum bitince AÇ dediğinizde çözünürlük hatası verip kapanacak.
    7) Şimdi önemliş nokta DATA dosyasını burada kulolanıcaz. İndirdiğiniz ORJİNAL DATA klasörü Data.zip_379219 adında zipli bir dosya.olarak görünüyor. Bunu PC nizde "Buraya çıkart" diyorsunuz. Yine aynı adla çıkan Data.zip_379219 klasörü içine girip orada ki "Data.zip" izimli sıkıştırılmış zipli dosyayı AÇMADAN telefon içinde ki İGO klasörüne atıyoruz. Tekrar ediyorum siteden ilk indirdiğiniz Data.zip_379219 klasörünü winrarla çıkart dedikten sonra açılan aynı isimli klasörün içinde ki "Data.zip" isimli dosyayı açmadan İGO klasörünün içine atıyoruz.
    8) Uygulamayı Tekrar çalıştırdığınızda Navigasyon açılacaktır.

    Not: Yukarki mesajlarda yanlışlık olan sanırım ilk indiridğiniz Data.zip_379219 isimli zipli dosyayı direk atıyordunuz. Bu sebepten çalışmamıştır. Sanırım bende o noktayı tam anlatamadım. Bu şekilde sıraya göre deneyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika teşekkürler ilk mesaja ekliyorum bunu.

      Sil
    2. gmd cihazında sorunsuz çalışıyor. ancak bu igo da navitel gibi poiler neden haritada gözükmüyor...

      Sil
    3. zipli dosyanın şifresi nedir

      Sil
  24. (4gb)General Mobile Discovery'de partları bilgisayarda açıp içine açılmamış orjinal (137mb) data zip ve sys değiştiren (2.) apk yi koyarak harici sd karta attıp kurduğumda sorunsuz çalıştı. (eskiyi normal kaldır seçeneğiyle kaldırıp silmiştim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın, bu tarz paylaşımlar için sitemizi takip edebilirsiniz :)

      Sil
  25. Önceki versiyonu LG G2 ye kurmuştum. Birazdan bunuda deneceğim.

    YanıtlaSil
  26. Discovery için inen dosyalardan sadece igo klasörü ve changed apk yi kullanın sd kartta çalışıyor. http://turbobit.net/w1d3g113uuzq.html

    YanıtlaSil
  27. LG G2 me igoyu sorunsuz bir şekilde yükledim. Şu an çalışıyor. Fakat birşey sormak istiyorum. Programda sadece default tema ve bir tane normal bir tanede tts ses kalsın istiyorum. Onun dışındaki tema ve seslerle ilgili tüm dosyaları silmek için ne yapmamız gerekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgim yok o konuda maalesef..

      Sil
    2. çok uğraşmış olmama rağmen ben LG G2 ye yükleyemedim, nasıl yüklediğinizi açıklayıcı bir şekilde anlatabilirmisiniz.

      Sil
    3. Sayın Ali Kara. bende LG G2 kullanıyorum. Fakat bir türlü kuramadım. Nasıl yüklediğinizi açıklayabilirmisiniz? teşekkür ederim.

      Sil
  28. General mobile discocery cihazım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk mesaja bir kurulum ekledik oradaki adımları uygulayarak sorununuzu çözebilirsiniz.

      Sil
  29. 1000 konunuz hayırlı olsun. Telefonum lg optimus G (e-975) daha önce paylaştıgınız 9.6.29.341779 sürümüsorunsuz olarak çalıştı.(apk 1 kurarak.) Bundan bir önceki paylaşımınızda tüm yolları denedim çalışmadı. Şimdi ise bunu yüklemeye başladım. Çalışırsa burdan bilgi vereceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Dönüşünüzü bekliyoruz.

      Sil
    2. orjinal data zip yükledim. Apk2 kurdum. sorunsuz olarak çalıştı. Teşekkürler.

      Sil
    3. Berk bey şimdi birşey fark ettim. unsupported voice please see the log. hatası verdi bunun çözümü sys dosyasında biliyorum fakat sys dosyası yok. full hd apk denediğimde sys dosyası geliyor ama bu seferde çözünürlük hatası veriyor.

      Sil
    4. Berk bey 3 apk yı denedim. Sys dosysı olmadığı sürece çalışıyor fakat sys dosyasını eklediğimde çalışmıyor. Eskisürümde yedek aldığım sys dosyasını da denedim sonuç aynı. Sys dosyası çalışmasını engelliyor. Ama unsupported voice, please see the log. hatasını idermek için sys dosyasına ihtiyacımız var. Çözüm bekliyorum

      Sil
    5. Bu sabah orjinal data.zip ve apk2 dosyalarını kullanarak arkadaslarimin telefonuna sorunsuz kurdum. GM discovery ve galaxy s3 sorunsuz calisti. Kurulumlari adsız arkadasin anlattığı gibi yaptım.

      Sil
    6. Güle güle kullanın diyecek bir şey kalmamış :) Bu tarz paylaşımlar için sitemizi takip edebilirsiniz.

      Sil
  30. Dedikleriniz aynen yaptık sıkıntı yok navigasyon sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın, bu tarz paylaşımlar için sürekli sitemizi takip edebilirsiniz.

      Sil
  31. Öncelikle teşekkürler.
    Anlatım biraz karışık olmuş daha anlaşılabilir ve tane tane cümleler daha faydalı olacaktır.
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ne kadar açık anlatayım ki daha bunun tane tanesi sizleri aptal yerine koymak olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  32. Arkadaşlar HTC ONE (M7) tam ekran destekleyen bir igo versiyonu yok mudur eski favorilerim var bunları kullanmak istiyorum sadece igo hosuma gidiyor...

    YanıtlaSil
  33. navigasyon cihazına kurdum görmedi acaba neyi yanlış yapmış olabilirim

    YanıtlaSil
  34. lg g2 ye kuran arkadaşlar detaylı anlatabilirmi

    YanıtlaSil
  35. note 3 N9000Q için hangi çözünürlik indirmem gerek hocam lütfen yardım

    YanıtlaSil
  36. NOTE 3 N9000Q telefonuma aynı dediğiniz gibi kurdum ancak bana şöyle bir error verdi:

    User interface resolution 1080*1920 is not supported or comptible skin can not be found.exiting application

    Şimdi ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. kurulum talimatı anlattım ya igoyu silin sıfırdan 2. anlatımdaki şekilde kurmayı deneyin.

      Sil
  37. NOTE 3 N9000Q telefonuma kurmak için tekrardan ilk başa dönerek yazdığınız tüm adımları tekrar en baştan yaparken partaları winrarla birleştirip oluşturulan İGO adlı dosyayı telefon haızasına kopyaladığımızda speedcam.txt öğesini aygıtınıza kopyaamak istiyormusunuz diye bir sru çıktı ve bende heriki seçeneği (evet ve hayır) tekrar tekrar deneyerek igo yu kurdum sonra apk dosyasını telefon hafızasına attım ve hangi çözünürlik olduğunu bilmediğim için ilk orjnal data zip i ve sonrasında ise 1024*768 zip kurdum çıkan data zip öğesini İGO klasörüne ve bir başka denemede ise yine telefon hafızasında ayrı yere kopyaladım en son apk yı açtım ama 1920*1980 ekran çözünürlik hatası verdi ve proğram çalışmadı ne yapmam gerektiğini bilgilendirirseniz sevinirim...yaza mümessil olmamdan ötürü farklı farklı illeri gezmem gerek....yardımcı olursanız minnettr olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden 1024x768 kuruyorsunuz ki? Sizin telefonunuz 1024x768 değil, orjinal data zipi indirmeniz lazım igoyu tamamen cihazınızdan silin. Tekrar kurulum yapın.

      Sil
  38. note 1 in çözünürlük 1280x800. buna uygun data varmı acaba. ekranda speedometer çıkmıyor. veya sys içini değiştirerek bu sorunu çözebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  39. iGO MY WAY de gps bağlantısı sorun olmuyor ama Primo da sürekli kopuyor. Sys.txt ile alakalı sanırım sizdeki sys.txt dosyasını atsam sorun çözülür mü? veya içindeki gps kısmını buraya yazabilir misiniz. Cihaz galaxy duos s6102

    YanıtlaSil
  40. Note 1 n7000 uyumlu data ve sys dosyası varmı acaba. program çalıştı ama speedometer özelliği çıkmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orjinal data zipi deneyin.

      Sil
    2. Orjinali denedim zaten. Herşey tamam sadece ekranda speedometer aktif olmasına rağmen çıkmıyor. Orjinal data 150 mb olan değil mi?

      Sil
  41. s4 e kurdum çalıştı ama yollar yok ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  42. S4 i9500 e deneyen oldu mu

    YanıtlaSil
  43. Bugün tüm gün LG G2 ye yüklemeye çalıştım part1 part2 birleştirdim (8 klasörlü IGO dosyasının içinde part2 den gelen 8 klasörlü bir IGO dosyası daha oluştu) LG g2 ye yükledim. daha sonra orjinal datazip içindeki "data.zip_379219" dosyayı çıkardım LG g2 ye yükledim. sonra 3 tane APK dosyasını indirdim LG g2 ye yükledim. tüm apk ları denedim. Hepsinde de "user interface resolution 1080x1076 is not supperted or compatible skin can not be found. exiting application" uyarısını alıyorum. kafayı yiyecem bana bir yol gösterebilirseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. kurulumu deneyin bir de..

      Sil
    2. 2 kurulumu da yapmıştım zaten ancak bütün bunları oluşturduğum klasörün altında yapmıştım. Şimdi herhangi bir klasör oluşturmadan "iGO" klosörü, orjinal datazip içindeki "data.zip_379219" klasörü ve 3 adet apk dosyası telefon dizinine yükledim. Aldığı uyarılar hep aynı tek farkı çözünürlük değeri apk nın birinde 1080x1700, diğerinde 1080x1701, diğerinde 1080x1776. Kurulum1 ve kurulum2 de anlatılanları defalarca okudum birebir uyguladım bir türlü olmadı. Bu kurulumları kendimden de birşeyler katarak defalarca tekrarladım ama beceremedim. benim atladığım birşey mi var acaba, yazılardan okuduğum kadarıyla başarılı bir şekilde LG G2 ye kuran bir arkadaş var. yaptıklarını madde madde sıralayabilirmi acaba.

      Sil
    3. Telefondan tamamen silin igoyu igo part 1-2 ve apk'yı telefona atın data zip dursun. Kurun çözünürlük hatası verecek çıkın uygulamadan orjinal data.zip'i direk telefona atın anladığım kadarıyla siz açtınız hiç ellemeyin indirdiğiniz haliyle atın winrarla falan açmayın. O zaman çalışacaktır.

      Sil
    4. sonuç değişmedi aynı uyarıyı alıyorum yine

      Sil
  44. öncelikle emeginize sağlık ,tel replika note 3 ,yüklediğimde 540*960 hatası veryor ne yapılabilir ,teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. ellerine sağlık yine çok güzel bir paylaşım yapmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, bu tarz paylaşımlar için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz.

      Sil
  46. Kardeş öncelikle paylaşım için sağol. tüm anlattıkların gayet açık hepsini yaptım fakat Galazy S3 için Full HD apk indirdim. Diğer apk da da çalışmadı 1280x720 hata veriyor. Ne yapalım???

    YanıtlaSil
  47. s4 mini için sys indirimi hata veriyor bide çözünürlüğü ayarlamak için ne yapmalıyım.yükledim ama eksik dosya hatası veriyor s4 mini için yardımcı olursnız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikinci kurulumu deneyin.

      Sil
    2. ikisinide denedim ama aynı hatayı verdi yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  48. ikisinide denedim ikiside aynı hatayı verdi

    YanıtlaSil
  49. Çözdüm ben olayı yaptım şu anda çalışıyor sorunsuz.nasıl yapıldığına gelince IGO klasörünü telefona attım ve sonra APK yı attım ve yükledim, yine hata verdi tabiki ama daha sonra Data zip dosyasını telefona attım(data zip dosyasının içine girdiğiniz zaman içinde bir daha zip dosyası var data diye onu atıyoruz)sonra IGO klasörünü yeniden telefona kopyaladım ve tüm gelen değişim bildirimlerine evet dedim yüklemeyi bitirdim şu an sorunsuz çalışıyor.(S4 MİNİ KULLANAN ARKADAŞLARA TAVSİYEM , DENEYİN KESİN ÇÖZÜM BENDE OLDU ) Paylaşım içinde ayrıca tşkler eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler söylediğiniz için 3. kurulum olarak konuya eklendi.

      Sil
  50. 1280 720 uyarısı veriyor telfonum
    sony experi s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum 2'yi deneyin eğer denediyseniz az önce eklediğimiz kurulum 3'ü deneyin.

      Sil
  51. hocam sizden bir ricam olacak ben bu primoyu kurdum hersey calisiyor fakat dikatime ceken birsey var primo menude neden skins secme menude yok ben bulamadim cok aradim menude contet dosyada var sikinler ama menude secenek yok normalde gece gunduz seceneyini girince orada gece yada gunduz seceneyini secince sikin cikmasi lazim yani gj yada dimka ben bulamaiyorum bilen varsa buradan paylassin lutven rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda bu sürüm cihazımda kurulu değil o yüzden yardımcı olamayacağım kusura bakmayın.

      Sil
  52. note 3 çözünürlük hatası veriyor bütün apk ları denedim olmuyor. Neden olabilir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulum 2'yi deneyin eğer denediyseniz az önce eklediğimiz kurulum 3'ü deneyin.

      Sil
  53. hocam bende general mobile discovery elite aldım uygulamayı yükledim ama kurunca sd kart hatası veriyor... ama şöyle bir durum var benim tlfn dahili 32 gb hafıza ile çalışıyor sizde incelemişsinizdir... programı harici hafızadan sistem hafsızasına atamadım da....

    YanıtlaSil
  54. galaxy tab3 için uygunmudur

    YanıtlaSil
  55. 1024x575 galaxy tab3 bu çöznürlüğe ihtiyacım var .

    YanıtlaSil
  56. share-byte'ta bi sorun mu var yoksa benden mi kaynaklı? indiremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef şuanda share-byteta bir sorun var ama siteyle alakalı linklerde sıkıntı yok en kısa sürede düzeltecektirler..

      Sil
  57. SELAMLAR... telefonum S4 4.4.2 sürümü daha önce igo my way sürümü kullanıyordum telefon son güncellemeden sonra birdaha açamadım igo durduruldu hatası alıyordum tamamen sildim ve sizin burda anlattığıınız bu sürümü tüm kurulumları denedim fakat bu hiç açılmadı hata verip kapanıyor YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM çalışmalarınız için tekrar teşekkürler. halilacar1989@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özelden destek vermiyoruz maalasef, igo my way'i tamamen silin telefonunuzda igoya dair bir şey kalmasın ondan sonra sıfırdan kurulum yapın.

      Sil
    2. igo my way tamamen sildim igoya dair hiç birşey kalmadı ve tekrar tekrar denedim normalde oda çalışıyordu ama S4 son güncellemeyi yaptıktan sonra her iki igoda açılmıyor lütfen yardım

      Sil
    3. Kurulumu doğru yaparsanız çalışması lazım..

      Sil
  58. kardeşim part 1 ve 2 ye basıyorus sapık site çıkıyor bcvc felan değil bi bak istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sapık site değil o :D Bc.vc gibi link kısaltma sitesi reklamı geç demeniz lazım

      Sil
  59. apk1 ve apk2 indirilmiyor maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürüm çıktı ve linki de konumuza eklendi indirebilirsiniz.

      Sil
  60. linkler çalışmıyor kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazının sonunda yeni sürüm igoyu indişrmek için tıklayın yazıyor. Oraya ttıklayarak yeni sürümü indirebilirsiniz bu linkleri yenilemek saçma olur yeni sürüm igo varken..

      Sil
  61. Linkler kırılmış indirilmiyor hiçbiri. ilgilenebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazının sonunda yeni sürüm igoyu indişrmek için tıklayın yazıyor. Oraya ttıklayarak yeni sürümü indirebilirsiniz bu linkleri yenilemek saçma olur yeni sürüm igo varken..

      Sil
  62. full hd apk hala inmiyor.

    YanıtlaSil
  63. yeni sürüm için tıklayına bastığımızda yine aynı sayfayı açıyor ve yine linkler kırık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok öyle bir şey sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın. sorun falan yok kontrol edip bizzat ekledim.

      Sil
    2. öyle bir şey var malesef. YENİ SÜRÜM İGO ÇIKTI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN 'ın yanındaki mavi renkli TIKLAYINI tıkladığında aynı sayfa açılıyor. Alttaki mavi linki tıkladığımızda ise exe dosyası indiriyor. inen exe dosyasını açtığımızda alakasız şeyler yüklendi masaüstüne.

      Sil
    3. tamam link yenilendi kusura bakmayın şimdi mavi yazıya tıklayın yeni sürüme gideceksiniz

      Sil
  64. bende part 1 ve part 2 yi indirmek istediğimde kötü bir siteye yönlendiriyor diğerlerinde sorun yok ama bunlarda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam link yenilendi kusura bakmayın şimdi mavi yazıya tıklayın yeni sürüme gideceksiniz

      Sil
    2. link kırık

      Sil
  65. link kırık dostum

    YanıtlaSil
  66. linkler kırık galiba part 1 2 3 u indiremiyorum.

    YanıtlaSil
  67. verilen linkte reklamı geç diyorum ancak UPLOAD ekranı açılıyor.Part 1 2 3 u indiremiyorum.

    YanıtlaSil
  68. Yanıtlar
    1. Olaya el attım şimdi sık sık patlayan apk 1 apk 2 ve data zip'i google docs'a yükleyerek olayı hallettim :)

      Sil
  69. arkadaşlar bu data.zip dosyasının rar şifresi nedir. ozut demeyin yanlış diyor.

    YanıtlaSil
  70. data.zip şifresi ne kardeş.ozut giriyorum açmıyor,

    YanıtlaSil
  71. data zip'in şifresi: www.androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
  72. part1 şifre ozut fakat part2 ve 3 'ü açmıyor.şifreyi söyleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar indirin part 2 ve 3'ü tam inmemiş sanırım, şifreleri ozut

      Sil
  73. Bula Bula israillilerin APK sını buldunuz yuh ya!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programın en stabil sürümü israil apksı burada gelip boş milliyetçilik yapmayın snki para ödüyorsunuz programa, bu kadar israil düşmanı iseniz kapatın facebook'u, içmeyin bir daha coca-cola yemeyin bir daha algida. Daha çok şey sayabilirim. Hepsi israil malı, bu programa ise tek kuruş ödemiyorsunuz, adamlar kazanmanın aksine zarara uğruyor.

      Gelip burada saçma sapan siteyi karalamayın. İyilik yapıyoruz suç oluyor!!!

      Sil
  74. .APK dosyaları Samsung S4 te Çözünürlük hatası veriyor, rica etsek ISRAEL olmayan bir .apk paylaşırmısınız?

    YanıtlaSil
  75. winrar ile açarken şifre neydi bulamıyorum

    YanıtlaSil
  76. winrar dosyasını açarken şifre soruyor neydi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  77. Aga S4 Kullanıyorum Video Anlatımı Yokmu Bunun Ya.. Bi Türlü Yapamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en ince ayrıntısına kadar anlattım konuda :)

      Sil
  78. linkler ölmüşmü ben mi indiremiyorum. yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  79. igo part 1-2-3 linkleri ölü. Lütfen tekrark güncelleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  80. dostum emeğin için şimdiden teşekkürler.part 1 ve2 nin dosya boyutları zipte göründüğü gibi açılmıyor.270 kb gibi bir şey çıkıyor .ben mi yanlış yapıyorum acaba.birde sys dosyası nedir yada hangisi söyleyebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar indirmeyi deneyin sys dosyası igo klasörü içinde oluşur apk 1i kurarsanız sys dosyası oluşur. apk 2Yi kurarsanız oluşmaz.

      Sil
  81. part linkleri hatalı yada bozuk şifrelerin doğruluğundan emin değilim.indirme yapılıyor ama açılmıyor

    YanıtlaSil
  82. G2 de çalıştı emeğine sağlık.
    Data klasörünü kopyalama işlemi uzun sürerse zipli hâli atıp,android marketten indirdiğiniz rar programıyla hafıza kartına çıkarın daha kısa sürüyor.Yalnız apk'larda İgo israel yazılı şöyle düzgün yazılı bir apk yok mu? Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apklar israil igo versiyonu apksidir, acı da olsa en iyi igo versiyonu israile ait olduğu için biz de onu paylaşıyoruz.

      Şöyle düşünün 70$lık programı bedava indiriyorsunuz ;) Bir yararı olmuyor yani israile.

      Sil
  83. data rar şifresi nedir ??

    YanıtlaSil
  84. kolay gelsin part 1 indirmiyor dosya silinmiş diyor

    YanıtlaSil
  85. Emeğine sağlık teşekkür ederiz igo part 1 ölmüş düzeltebilirmisin

    YanıtlaSil
  86. Kardeş dosyaları indirdim ama part1 hata veriyor yada silinmiş yenileyebilimisiniz.
    Emeğine sağık

    YanıtlaSil
  87. Kardeş part1 linki hata veriyor yenileyebilirmisin
    Emeğine sağlık

    YanıtlaSil

-->