Monopoly Android Apk İndir Full Son Sürüm


Monopoly Android Apk İndir Full Son Sürüm
Monopoly Apk İndir

Bugün sizlerle Monopoly Android Apk'yi yani Monopoly Apk İndir'meniz için paylaşacağım. Monopoly'nin en eğlenceli hali şimdi Android cihazlarda. Sıcak gecelerin eğlendiren oyunlarından Monopoly'nin Android APK full sürümünü vereceğimiz linkten indirebilirsiniz. EA'nın harika oyunlarından olan Monopoly'nin özelliklerine kısaca bir göz atalım;

Monopoly Android Apk İndir Full Özellikleri:
  • Yönetimi elinize alın ve istihdam yaratın 
  • Dokunmatikle birleşen harika oyun deneyimi 
  • Telefondan gelen ekstra özellikler 
  • 3 farklı seviye modu Oyunu kaydedin, sonra devam edin 
  • Geliştirilmiş oyun kuralları

Monopoly Apk

Dokunmatik ekranla Monopoly'nin eğlenceli hali birleşince harika bir oyun çıkıyor karşımıza. Oyun ayrıca board game listesinde en iyiler arasında bulunuyor. Artık klasikleşen Monopoly'yi telefonunuzla veya tabletinizle her yere taşıyın.

Oyunun Google Play'de ücretli satıldığını hatırlatmakta fayda var. Bizim verdiğimiz link ile ücretsiz full şekilde oynayabilirsiniz.

Telefon teknolojisiyle birleşen Monopoly, harika bir oyun deneyimi sunuyor. Örneğin zar atmak için cihazı sallamanız yetiyor. Dokunmatik deneyimi ile hızlı bir oyun sizi bekliyor. Oyunun ekonomik yapısı ise yine telefon teknolojisiyle harika bir hal almış.

Kurulum için apk ve data dosyasını indirip, data dosyasını android/obb'ye atıp apk'yi kurmanız yeterli.
İyi Oyunlar

Monopoly Apk>>> TIKLA İNDİR!
Monopoly Android Data İndir Full Son Sürüm>>> TIKLA İNDİR!

Monopoly Android Apk İndir Full Son Sürüm

8 yorum:

  1. Mobegenie iniyo alakasi yok monopolyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hayatta en nefret ettiğim insan tipi yalancı insan tipidir, ben beceremedim demiyorsunuz da gelip burada saçmasapan yorum atıyorsunuz, sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basarsanız indirme linkine ulaşırsınız, basmassanız mobegie de iner abogine de.

      Sil
    2. Geri bende olmadı öyle bisey

      Sil
  2. Gençler bende oldu onu sölim ben polisin ama oyunda oynuyom

    YanıtlaSil
  3. BENDE ASKERİM BENDE OLDU.AMA OYUNLAR OYNUYOR. :)))

    YanıtlaSil
  4. Gençler ben öğrenciyim valla :D herkes mesleğini yazmış bende yazıyım dedim :D okuyom ben yaa :D neyse sustum :D ya ben Xperia Z kullanıyorum gayet sorunsuz indi fakat oyunu bi türlü açamadım. Açılıyo ama bi çubuk var onon dolmasını bekliyorum aylardır dolmadı o çubuk :D :D güncelleme filan mı gerekiyor anlamadım yardımcı olurmusunuz? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet kapalı girin oyuna

      Sil
    2. aynı sorun bende de var Meslek=Öğrenci (Ortaokullu İncici ) :D
      :D aq

      Sil

-->