İgo Primo Full Apk 9.6.29.375713


İgo Primo Full Apk 9.6.29.375713
İgo Primo Full Apk


Yaklaşık 1 ay sonra İgo Primo Full yani İgo Primo Full Apk tekrar sitemizde sizlerle :)
Uzun bir süreden sonra yeni bir igo primo sürümüyle karşınızdayım, bu yazımda sizlerle görsellerini paylaşacağım, kurulumunu anlatacağım ve indirme linkini vereceğim igo'nun sürümü İgo Primo 9.6.29.375713. İgo yaklaşık bir ay güncelleme yapmadığına göre bu sürümde igo çok sayıda hatayı telefi etmiş ve yenilikler eklemiştir.

İgo Primo Full Yenilikler: 

  • Harita güncellemesi yapıldı. 
  • HTTP TMC fonksiyonu eklendi. 
  • Hata düzeltmeleri. 
  • Yeni cihazlar ve ekranlar için destek.



İgo Primo Full Apk Görseller:İgo Primo Fullİgo Primo Full Apkİgo Primo Apkİgo Primo 9.6.29.375713

İgo Primo 9.6.29.375713 Kurulum:
  • Part 1-2-3'ü indirin, winrar tarzı bir programla birleştirin ve telefonun hafızasına direk atın.(Part 1-2-3'ün içerisinde türkiye haritası,poi,hud,harita değiştirici ve daha çok şey bulunmaktadır ve hepsi günceldir.)
  • Data.Zip'i indirin. Winrar-winzip tarzı bir programla açın, telefonunuza atmış olduğunuz igo klasörünün içine atın.
  • Apk 1-2'nin hepsini indirin hepsini telefona atın, sırayla deneyin hangisi çalışırsa artık. Ne olur ne olmaz telefonunuzda önceden igo varsa sys dosyanızın yedeğini alın, 3 apkda çalışmassa sys dosyasını kullanabilirsiniz.
  • Cihazınız full hd ise(note 3 gibi mesela) apk 1-2'yi boş yere indirmeyin çalışmaz, FULL hd apkyı indirin ve onu kurun.
PART 1>>> TIKLA İNDİR!
PART 2>>> TIKLA İNDİR!
PART 3>>> TIKLA İNDİR!

Apk 1>>> TIKLA İNDİR!
Apk 2>>> TIKLA İNDİR!

Full HD Apk>>> TIKLA İNDİR!

Data.Zip>>> TIKLA İNDİR!

FULL HD CİHAZ İÇİN SYS>>> TIKLA İNDİR!

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!

NOT: BU PAYLAŞIMI YAPMAK İÇİN HER NAVİGASYON PAYLAŞIMINDA OLDUĞU GİBİ ÇOK UĞRAŞTIM, SIRF SİZLER FAYDALANIN BİR TEŞEKKÜR ALAYIM DİYE. SİZDEN TEK İSTEĞİM KONUMA SADECE BİR YORUM TEŞÜKKÜR OLUR, TERBİYE ÇERÇEVESİNDE YAPICI ELEŞTİRİ OLABİLİR. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)

SON SÜRÜM İGO PRİMO İÇİN(HEMEN TIKLA YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

İgo Primo Full Apk 9.6.29.375713

49 yorum:

  1. part 1 ve part 2 sıkıntılıyüklüyor ama hata veriyor

    YanıtlaSil
  2. hocam part 1 ve part 2 winrar açmıyor
    arşiv biçimi tanınmıyor arşiv hasarlı hatası veriyor

    YanıtlaSil
  3. evet kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de winziple deneyin. Partlarda sıkıntı yok, çoğu kişi denedi.

      Sil
  4. yine aynı hatayı veriyor winzip tede nasıl çözebilirim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnerken bir sorun oluşmuş gibi gözüküyor siz en iyisi partları silip tekrar indirin.

      Sil
  5. cannot diyip duruyor

    YanıtlaSil
  6. Rar şifreleri nerde yazıyor acaba

    YanıtlaSil
  7. part 2 ile data.zip dosyası sex içerikli siteye yönlendiriliyor, indirme linki yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bu tarz yorumlar çok fazla gelmeye başladı. Şimdi nasıl bu tarz reklam sayfalarını geçebileceğinizi anlatacağım makalemde.

      Sil
  8. partları indirip actıktan sonramı birleştirelim

    YanıtlaSil
  9. user interface resolution (720 X 1230) is not supported or compatible skin can not be found. exiting application. hatası alıyorum.Sorun nedir sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sıkıntı bende de var çözüm sunailir misiniz

      Sil
    2. Aynı sorun bendede var. Telefonum GM Discovery. İlk 3 partı indirip çıkan İGO klasörünü telefona attım. Data Klasörünüde Zipten çıkartıp oluşan klasörleri İGO nun içine attım akabinde APK dosyasını kurdum. Kurulum hatasız oldu lakin çalıştırdığımda yukardaki hatayı vermekte

      Sil
  10. note 2 1280*720 hangi apk yi indirelim. telefon hd, full hd değil.

    YanıtlaSil
  11. sonunda çözünürlük hatası vermedi ancak bu defada igo yu açıyorum biraz bekledikten sonra igo kapanıyor diyip kapanıyor. data içerisindekileri igo klasörünün içine atınca değiştirmek istiyormusunuz gibi uyarılara hep evet dedim doğrumu yapmışım.

    YanıtlaSil
  12. Saygıdeğer arkadaşım. Sonunda çözünürlük halloldu ancak igo yu açınca igo yükleniyor diyor sonra mavi ekran geliyor ve igo durduruldu diyor tamam diyorum igo dan çıkıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apk 2 yi kurdum ancak dediğim gibi ilk açılışta mavi ekran geliyor ve igo durduruldu diyip kapanıyor. data yı igo klasörünün içine atınca değiştirilmesi gereken dosyalarda uyarı veriyor onlara evet dedim burda bir sıkıntı olurmu acaba.

      Sil
    2. full hd'yi dener misiniz bir de? note 2 full hd değil ancak yine de hd belki çalışabilir.

      Sil
    3. full hd olmadı. gereken ilgi alaka ve çözümleri sunduğunuz çok çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  13. tşk ederim indiriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim güle güle kullanın :)

      Sil
    2. kullanamıyorum malesef :( herşeyi dediğiniz gibi yaptım 1. apk hatası; user interface resolution (720 X 1230) is not supported or compatible skin can not be found. exiting application.
      2. apk yüklediğimde ekran geliyor biraz bekledikten sonra igo durduruldu deyip kapatıyor.
      cihaz S3 Android 4.3

      Sil
    3. kurulumu dediğim gibi yaptığınıza emin misiniz?

      Sil
  14. Berk bey,
    Discovery için konuşuyorum. Apk dosyasının birincisinde 720*1230 hatasını veriyor, ikincisinde ise arkadaşların bahsettiği başarsoft ekranından sonra kapanma sorunu var.
    İki APK dosyası ile de denedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok garip data dosyalarınıvs herşeyi silin apk olsun sadece diğer şeyleri wifi ile çekin.

      Sil
  15. sürekli user interface resolution (720 X 1230) is not supported or compatible skin can not be found. exiting application. hatasını veriyor.

    YanıtlaSil
  16. Part 2 inmiyor..Alo sohbet sitesine gidiyor.Ve diğer partları indirdim.Nasıl indirileceğini biliyorum.Ama part 2 de sıkıntı vaarrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makalenin sonundaki nota bakın lütfen ve okumak için tıklaya basın, bu tarz yorumlardan bıktım artık...

      O makaleyi okuduktan sonra siz de anlayacaksınız sıkıntı olmadığını

      Sil
    2. Üstad. Bu sorular sürekli gelecektir. En güzeli resimli bir anlatim yapip (Çıkan sitede nereye basilacagi , reklami gec butonu nerde, ilk çıkan exe indirmesinin iptal edileceği vs) onun linkini tum konulara Kurulunun basina ekleyin.

      Sil
    3. Part 2 error veriyor.Dün akşam link yoktu.Bugün link çalışıyor.Ancak indirme sayfasında error veriyor.Kontrol edebilirmisiniz acaba..

      Sil
    4. Linkler yarın yenilenecektir.

      @Adsız
      Zaten bu yapıldı, makalenin tamamını okursanız göreceksiniz.

      Sil
  17. Berk bey emeğinize sağlık. Telefonum lg optimus g hd ekran . dediklerinizi aynen uyguladım. 3 apk yıdenedim. olmadı. Eski versiyondan kalan sys dosyasını da denedim olmadı. yukarda arkadaşların dediği gibi aynı hataları bende aldım. Konuyu hakkında yardımcı olabilir misiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lg optimus G (e-975) Daha önceki igo sürümleri çalışıyordu.

      Sil
  18. Error: The file you are attempting to download does not exist or has been removed because it violates our terms of use.
    Click here to go to the homepage.
    Part 2 ve data zip de indirme sayfasında çıkan hata mesajı.Part 1-3 ve hd apk yı indirdim onlarda sorun yok.Part 2 ve data zip yok görünüyor indirme sayfasında.Kontrol edebilirmisiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkler yarın yenilenecektir.

      Sil
    2. Üç gün oldu üstad

      Sil
    3. Yarın yeni sürüm igoyu paylaşacağım oradan indirirsiniz.

      Sil
  19. note1 ve s3 de speedometer özelliği çalışmıyor sebebini bilen varmı acaba?

    YanıtlaSil
  20. Şu hatayı veriyor, dosyalar kaldırılmış sanırım:

    Error: The file you are attempting to download does not exist or has been removed because it violates our terms of use.
    Click here to go to the homepage.

    Tekrar dosyalara ulaşmamız mümkün mü? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yeni sürüm igo sitemizde paylaşılacaktır takipte kalın.

      Sil
  21. Tamamdır, beklemedeyim.

    YanıtlaSil

-->