Sygic Navigasyon Full Apk İndir 14.0.0


Sygic Navigasyon Full Apk İndir 14.0.0
Sygic Full Apk


Bugün sizlerle Sygic Full yani Sygic Full Apk 'nın yeni sürümünü paylaşacağım. Uzun süredir siz değerli ziyaretçilerimle sygic paylaşamıyordum. Bugün hafta sonu rahatlığıyla sizler için forumlarda araştırmaya çıktım ve sygic'in Sygic 14.0.0 sürümünün çıktığını gördüm, yeni sürüm igo maalesef henüz çıkmadı. Bu sürümdeki yeni özellikleri yazmak yerine bir resimin üstüne yapıştırdım daha rahat okuyabilmeniz için ;) Lafı daha fazla uzatmaya lüzum yok, zaten sygic'i bilen bilir uzun uzun anlatmayacağım, ilk defa kullanacak arkadaşlarımız da görsellere bakarak sygic'in ne kadar iyi bir navigasyon olduğunu anlayacaktır.

Sygic Apk İndir Yeni Özellikler:
Sygic Apk İndir


Sygic Navigasyon Full Apk İndir Görseller:Sygic Navigasyon Full
Sygic 14.0.0
Sygic Navigasyon Full Apk İndir 14.0.0

Sygic 14.0.0 Kurulum:

  • Sygic Klasörü adlı dosyayı indirin, winrar tarzı bir programla açın ve telefonunuzun hafıza kartına direk atın.
  • Türkiye Haritası(Yeni) adlı dosyayı indirin, winrar tarzı bir programla açın ve sygic/maps'in içine atın.
  • Apk Dosyası adlı dosyayı indirin, telefona atın ve kurun.

Apk Dosyası>>> TIKLA İNDİR!
Sygic Klasörü>>> TIKLA İNDİR!
Türkiye Haritası(Yeni)>>> TIKLA İNDİR!


Arkadaşlar bunu sizlerle paylaşmak neredeyse 50-60 dakikamı aldı. Sonuçta bütün navigasyon paylaşımlarını kendim yapıyorum kurulum adımları vs. Kurulumu anlayacağınız en kolay şekilde anlatmaya çalışıyorum.. Eğer emeğe bir nebze saygınız var ise lütfen yorum atın, illa olumlu olmasına gerek de yok. Bir teşekkür yorumu da olabilir, dosyaları şu siteye yükleseniz daha kolay indirebiliriz de olabilir. Saygı ve terbiye çerçevesinde her türlü eleştiri ve yoruma açığız. Terbiyesizlik ve ahlaksızlık yapan kişileri de yerin dibine sokmaya hazırız, ettikleri küfürleri yazarken iki kere düşünsünler burada kuran kuruyor ama beyni çalışmayan aptallar kolay anlatımlardan bile anlamayıp küfür ediyor. Emeğe saygısı olan arkadaşlar, yorumlarınızı bekliyorum :)

YENİ SÜRÜM SYGİC ÇIKTI BU YAZIDAKİ SYGİC ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMENİZİ ÖNERİYORUZ!>>> TIKLA İNDİR!

Sygic Navigasyon Full Apk İndir 14.0.0

43 yorum:

  1. rar sıfresi??

    YanıtlaSil
  2. sygic navigasyon yükledim şifre istiyor

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler..İyi paylaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, paylaşımlarımızı beğeniyorsanız sitemizi tarayıcınızın favoriler bölümüne kaydedebilirsiniz.

      Sil
  4. ARDAKADASIM NETLOAD DA YUKLERMISIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  5. ahmet ünallar16 Mart 2014 18:31

    Berk bey teşekkür ederiz. Allah razı olsun çok fadalı bir paylaşım çok sağol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ricaa ederim, Allah sizlerden de razı olsun :) Paylaşımlarımızı beğendiyseniz sitemizi tarayıcınızın favorilerine kaydedebilirsiniz ve sitemize üye olabilirsiniz :)

      Sil
  6. Yukluyorum programi açtığımda harita yok diyor. Trial diyor. Ne yapmami onerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu dediğim gibi yaparsanız bu hatayı almassınız..

      Sil
  7. Emeğinize sağlık, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ricaa ederim. Paylaşımlarımızı beğendiyseniz sitemizi tarayıcınızın favorilerine kaydedebilirsiniz ve sitemize üye olabilirsiniz :)

      Sil
    2. Yükleme başlangıcında rehber,kamera,ses vs bir sürü yere erişim yetkisi istiyor apk. bu uyarıları alan var mı yoksa benim telefonda mı bir sorun var o yüzde kuramadım... konu hakkında kurulum yapanlardan destek istiyorum , teşekkür ederim..

      Sil
    3. Yükleme sırasında rehber,kamera,sms vs bir sürü bilgiye erişim izni istiyor bu normal mi, yoksa kurulumu yanlış mı yapıyorum, kurulumu tarif ederseniz memnun olurum. Teşekkürler

      Sil
  8. teşekkür ediyoruz paylaşım için..apk dosyasının rar şifresi nedir?? "ozut" u denedim ama olmadı teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. Yükleme sırasında rehber,kamera,sms vs bir sürü bilgiye erişim izni istiyor bu normal mi, yoksa kurulumu yanlış mı yapıyorum, kurulumu tarif ederseniz memnun olurum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. @ Berk Hüner :
    Paylaşım için teşekkürler. Siz çok tavsiye ettiğiniz ( çünkü tüm yorumlarınızda İGO yerine Sygic'i övüyorsunuz ) için indirdim ve kurdum. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, benim şahsi görüşüm bu yönde çoğu kişi igoyu sever ama bana sygic daha hoş geliyor. Bu tarz paylaşımlar için sitemizi tarayıcınızın favorilerine kaydedebilirsiniz.

      Sil
  11. berk hocam igoların hiç biri şu veya bu nedenden çalışmadı. ama bunda ne indirmede nede kurulumda sorun yok teşekkür ederim eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güle güle kullanın bu tarz paylaşımlar için sitemizi takip edebilirsiniz.

      Sil
  12. türkçe ses yönlendirmesi yokmu

    YanıtlaSil
  13. arkadaşım eline sağlık uğraşmış yüklemişsin fakat trial diyor ve 3. ayın yani bu ayın 30 una kadar süresi var. satın alın diyor. bu navigasyon ücretsiz değilmi? rotadan çıkınca rota hesaplaması çok geç oluyor. ben bunu xperia z1 e yükledim fakat tam olarak beğenmedim. şu anda 3 senedir öteki telefonum olan 5800 da garmin mobile kullanıyorum ve çok ama çok memnunum. Tam anlamıyla bir navigasyon gibi çalışıyor. fazla mal göz çıkarmaz diye sygic kurdum ama üzülerek söylemeliyimki tat alamadım. yinede emek vermişsin. Çok ama çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.

      Kurulum adımlarını doğru uyguladığınıza emin misiniz?

      Sil
  14. Sizi daha önce başka bir forumda takip ediyordum. Burada da kaliteli paylaşımlarınıza devam ediyorsunuz. Bizim için ayırdığınız zaman için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, bu tarz paylaşımları bundan sonra sadece burada yapıyorum. Takip etmek için sitemizi tarayıcınıza kaydedebilirsiniz :)

      Sil
  15. Allah razı olsun üstadım.
    ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, güle güle kullanın bu trz paylaşımlar için sitemizi takip edebilirsiniz :)

      Sil
  16. paylasim icin sagol emek vermissin kardes. bnde bir sorun oluyor galaxy s4 var bende rootlu sygic'i acinca sürekli yeniden basliyor hic durmadan aciliyor kapaniyor yeniden aciliyor. ben kapatana kadar böyle devam ediyor sorun ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu dediğim gibi yaptınız mı? Emin misiniz?

      Sil
  17. arkadaşım emeğine sağlık güzel bir paylaşım incelediğim kadarıylada güzel bir program ancak yol tarifinde ses bulamadım ve duyamıyorum sesler açık ses desteği yokmu? cihazım samsung tab3 sm t110 yardımcı olurmusun?

    YanıtlaSil
  18. Kardeş tarif ettiğin gibi yüklemeyi yaptım fakat açılmıyor. basıyorum siyah ekran oluyo geri kapanıyo.Gps ve internet açık. Samsung S4 (orjinal) kullanıyorum. Sorun nedir anlıyamadım yardımcı olabilirmisin.Kitkat güncellemesinden hiç memnun kalmadım tlf donuyo sık sık özelliklede oyunda,mesajda ve rehbere girdiğimde. Acaba bu yeni sürümden dolayımı program çalışmıyor...Emeğine sağlık paylaşımların çok iyi takibe devam ediyorum saygılar..Murat..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İgoyu deneyin en iyisi navigasyon bölümünde bulabilirsiniz.

      Sil
  19. kardeşim apk dediğin linki tıkladım 882 kb lik bir dosya çıktı. pc ye kaydettim. ardından dediğin gibi telefonun hafızasına kopyaladım diğer 2 sinide hafıza kartına türkiye haritasınıda dediğin gibi maps klasörüne kopyaladım. ama telefonun hafızasına kopyaladığım 882 kb lik apk dosyasını telefonda üzerini tıklıyorum kurmak için bu eylemi gerçekleştirecek uygulama bulunamadı diyor. tıkandım kaldım. yardım lütfen

    YanıtlaSil
  20. kurunca net bir yorum yaparım emeğine sağlık....

    YanıtlaSil
  21. her şeyi harfiyen dediğiniz gibi kurdum ve sonuçta kuruldu dedi sygic logosuna tıkladım merakla açılmasını beklerken çıkan mesaj şu: Downloading resource file from googleplay failed. yazıyor. cancel'a basınca başa geri dönüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürümü deneyin, bu sürüm eskidi artık

      Sil
    2. yeni sürümün numarası kaç dostum

      Sil
    3. 14.0.2 sitemizin navigasyon bölümünde bulabilirsiniz.

      Sil
  22. eline sağlık kardesım ben yapamadım ama gordumkı bır cok arkadas yapmıs demekkı ortada bir emek var ellerın dert gormesın benım yapamama sebebım harıtaları yukledıgın lınk acılmıo harıta ındıremedım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. navigassyon bölümünden igo primoyu indirmenizi öneriyorum sygicten daha iyi :)

      Sil

-->