Wifi Şifre Kırıcı (Wifi Password Sniffer) Android


Wifi Şifre Kırıcı (Wifi Password Sniffer) Android
Wifi Şifre Kırıcı Android

Bugün sizlerle ''Wifi Şifre Kırıcı (Wifi Password Sniffer) Android'' adlı programı paylaşacağım.Program android için dizayn edilmeş Wifi Şifre Kırma Programıdır.Wifi Password Sniffer Android'i ben denemedim fakat yabancı forumlarda çalıştığını söyleyen kişiler var,tabiki de WPA2PSK tarzı şifreleri kırması zor fakat WEP tarzı şifreleri kırabileceğini ben de düşünüyorum.O yüzden Wifi Şifre Kırıc Android'i sizlerle paylaşmak istedim.Artık siz deneyip yorum bölümünden çalışıp çalışmadığını bize bildirirsiniz.Lafı daha fazla uzatmadan bu programı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Wifi Şifre Kırıcı (Wifi Password Sniffer) Android Görseller:
Wifi Şifre Kırıcı AndroidWifi Şifre Kırıcı AndroidWifi Şifre Kırıcı Android

Wifi Şifre Kırıcı (Wifi Password Sniffer) Android Tanıtım Videosu:


Bu Muhteşem Programı Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


Eğer İlk Linkteki Program Çalışmıyorsa Bunu da Deneyin!:


Not: Bu muhteşem uygulamayı indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Wifi Şifre Kırıcı (Wifi Password Sniffer) Android

9 yorum:

  1. dayi bu gercek bir uygulamami yoksa arkadslarimizi kandirmak maksatli bir uygulamami ?

    YanıtlaSil
  2. dayi ben bunu indirdim actigimda ekranin altinda
    " you must have adactivity declared in androidmanifest.xml with configchanges" seklinde bir yazi cikiyor
    ikincisi ise Bu ESSİD desteklenmiyor diyo bunlarin anlamini zahmet olmassa bana aciklarmisin

    YanıtlaSil
  3. @Orhan Özer
    Programı denemedim,yabancı forumlarda çalıştığını söyleyenler var.

    YanıtlaSil
  4. @Orhan Özer
    Açacak bir şey yok,google'a yazın.Ben nasıl bir program onu bile bilmiyorum.Ben şahsen böyle şeylere inanmadığım için.

    YanıtlaSil
  5. inanmiyosn niye millete sunuyosun bu uygulamayi

    YanıtlaSil
  6. @Orhan Özer
    Kime ne sunup,sunmayacağımı size soracak değilim. İndirdiğinize göre çalışacağına inanıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirdiğimize göre çalışacagına inanıp inanmama meselesi degil insan ilk önce programı kendi kullanır saglammı diye saglamsa sunar ama senin yaptıgın mallıktan başka bişe degil

      Sil
  7. @Burak yüksel
    Git başka yerden indir o zaman arkadaşım :D

    YanıtlaSil

-->