Samsung Galaxy Ace Root Yapma


Samsung Galaxy Ace Root Yapma
Samsung Galaxy Ace Root Yapımı

Bugün sizlerle ''Samsung Galaxy Ace Root Yapma'' yada ''Samsung Galaxy Ace Nasıl Root Edilir?'' gibi konulara deği.İlk olarak Root Nedir? kısaca bunu anlatmak istiyorum.Root telefonunuz üzerinde tam yetki alabileceğiniz olaydır.Nedir bu derseniz nasıl Windows'ta Administrator yetkileri varsa,Linux'da yani Android'de de root olayı var.Root yapınca telefonunuzu A'dan Z'ye değiştirebilir,root gerektiren uygulamaları yükleyebilirsiniz.Bunların yanı sıra telefonunuza ROM yükleyebilirsiniz.ROM telefonunuz için geliştirilmiş yazılımlardır.
Not:Bu işlem çok düşük de olsa riskli bir işlemdir.Eğer telefonunuza bir şey olursa sorumluluk kabul etmiyorum fakat bir şey olursa elimden geldiği kadar yardımcı olurum.
Not2 : Bu olay sonucunda garanti gider fakat garantinizi unroot yaparak rahat bir şekilde GERİ ALABİLİRSİNİZ.
Eğer bunları kabul ediyorsanız başlayalım.
İşlem için gerekli dosyalar:
Root dosyası, indir.(İndirme linkine erişmek için indir yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
Hazırsanız başlayalım:
1-İlk önce yukarıda verdiğim linkten root için gerekli dosyayı indirip SD karta atın.
2-Telefonu kapatın ve 'Ses Açma + Orta Tuş + Power Tuşu ile açın' .Karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran gelecektir.
Samsung Galaxy Ace Root Yapımı

3-Buradan ses tuşları ile aşağı inip 'Apply update from sd card'ı orta tuşa basarak seçin ve gelen ekranda indirmiş olduğunuz root dosyasını seçin ardından yes diyin.
4-İşlemin tamamlanmasını bekleyin işlem tamamlanınca 'reboot system now' deyin ve telefonu yeniden başlatın.
5-Eğer işlem başarılı ise aşağıdaki gibi uygulama yüklenecektir telefonunuza , eğer yüklenmediyse bir şeyler yanlış gitmiştir tekrar deneyin.
Samsung Galaxy Ace Root Yapımı

Not: Siz sırf bu konudan faydalanın ve cihazınızı root edin,diye 30 dakikadır bu makaleyi sorun olup olmayacağını kontrol ederek yazdım.Lütfen siz de makalemize yorum bırakın ki emeğimin karşılığını bir nebze almış olayım.İyi yada kötü fark etmez,siz yorum yapın yeter.Yorumlarınız bizler için çok önemli,yorumlarınız sayesinde sitemize daha iyi seviyelere getirebiliriz.

Samsung Galaxy Ace Root Yapma

80 yorum:

  1. @Tarkan Üsküdar
    Beğenmenize sevindim,yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesım rootu yaptım lakin hafıza sorunu var hala ayrıca bu programı nasıl kullanıoruz ve ne sekılde hafıza olayı cözuluyor

      Sil
  2. İndirme basarisiz dedi

    YanıtlaSil
  3. @Adsız
    Biraz daha açar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abı ya link te problem yok.link indirmesini başarısız diyor ama ses arti+orta tuş+power tuşu ile kapattiktan sonra acinca o ekran açılıyor ama denemeye korkuyorum.bi yardım edermisiniz.msnm yiange@windowslive.com

      Sil
  4. @GreeNArroW99
    Facebook sayfamıza mesaj atın oradan canlı yardımcı olalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. link gönderebilir misin Berk ? çok sayfa var android market sayfası facebook ta hangisi ?

      Sil
  5. Kardeş Bnde Denemk isTyrm da Ne faydaLarı war bunun ¿

    YanıtlaSil
  6. selamlar verdiğiniz indirme linki hata veriyor rica etsem başka bir yere atarmısınız

    Teşekkürler
    Cihan

    YanıtlaSil
  7. @Kavas Belge
    Yararları da var zararları da var.Buradan okuyabilirsiniz.Okumak için tıklayınız

    @Adsız
    Şu an kontrol ettim hiç bir sorun yok tekrar deneyin.Hata siz de olmalı.

    YanıtlaSil
  8. emege saygı 10 numara hocam tşk ederim

    YanıtlaSil
  9. @Murat ünlü
    Beğenmenize sevindim,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linke tıklıyorum indirme linki geliyor 2.6 mb indirdikten sonra exe olarak geliyor yükleyince opi tv diye bişi yüklüyor ?

      Sil
  10. Benim tabletimin recovery modunda aply update from sd card seçeneği yok ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  11. @Muhammet Safa ŞAHİN
    Gördüğünüz gibi konuda samsung galaxy ace root yazıyor.Tabletinizin modelini söyleyin.Onu nasıl root edeceğinizi söyleyeyim.

    YanıtlaSil
  12. be yaptım her şeyi ama o uygulama gibi şey gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir adımda yanlışlık yapmış olabilirsiniz.Adımları tekrar uygulayın ve doğru uyguladığınızdan emin olun.

      Sil
  13. Merhaba, telefondan mesaj gönderebiliyorum fakat mesajlar gelmiyor ''mesaj alınamıyor. cihaz belleği dolu.'' hatasını alıyorum ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yiğit. Bendede aynı sorun vardı. Clean Master denen programı indirip gereksiz dosyaları tarattım ve onları sildim. Cihaz belleğinde 200 mb lik boş alan verdi o programı kullanmanı tavsiye ederim.

      Sil
  14. İnternet hizim dusuk wi-fi degil sorun olurmu tesekkurler

    YanıtlaSil
  15. link hafıza kartındaa gozukmuyo yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  16. @Bayram Yolcu
    Dahili hafızaya atın o zaman.

    YanıtlaSil
  17. hafıza kartında görünmüyor dahili hafızaya nasıl atacağımız hakkında detaylı bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
  18. @devrimcan demir
    Telefonu bilgisayara bağladığınız zaman harici sd kart telefonda takılı olmasın.O şekilde atabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  19. telefona indirdiğimiz dosya zip olarak indi, cikartacakmiyiz root yapmadan once yoksa bu şekildemi muhafaza ederek dediğiniz gbi başlatip root yapacağız. diğer bi soru ise root olduktan snra sd kartin hafizasina veya tel. hafizasina olsun rehberiydi mesajiydi herhangi bir kayip meydana geliyormu acaba?
    bu arada güzel paylaşım tşkrler, ayrica her soruyla ilgilendgnz icinde tskrrler...

    YanıtlaSil
  20. @soner poyraz
    Zipi açmadan atacaksınız,zip olarak.Diğer sorunuza gelecek olursak hayır gitmez çünkü yeni rom kurmuyorsunuz.

    Ne demek görevimiz,güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. bu sabah telefonun sd kartına root.zip adlı dosyayı (Yandex.Disk'e yönledirilerek indirdiğim) indirip dediğiniz işlemleri yaptım. fakat sonucunda superuser telefona gelmedi.
    Acaba telefon ile indire tıkladığımızda, downloader.aspx dosyasını indir cıkıyor hangisiyle işlem yapmamız gerekiyor?

    YanıtlaSil
  22. bende apply uptade sdcard a basıyorum altta yazılar çıkıyor ama baska bir sey gelmiyor ne yapmalıyım? paylaşim için tşkkrler

    YanıtlaSil
  23. @soner poyraz
    Dosyaları telefonun dahili hafızasına atıp tekrar deneyin.

    YanıtlaSil
  24. admin galaxy aceyi root yaparsam subway veya tample run gibi oyunları oynayabılirmiyim

    YanıtlaSil
  25. bende bu ekran açılmıyor.EMERGENCY DLOAD MODE (ARM9 MODE.diye bir yazı çıkıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  26. hiç bi işe yaramadı aga herşey güzel ama menüde o işret android işareti çıkmıyor ama emeğine sağlık ne denir ki....

    YanıtlaSil
  27. @Cecen Mucahidi
    Sadece root yetmez,overclock'ta yapmanız lazım.

    YanıtlaSil
  28. @Adsız
    Dediklerimi harfiyen uyguladığınıza emin misiniz?

    YanıtlaSil
  29. meraba
    apply update from sd card ı seçtiğimde karta attığım uygulamalar çıkmıyor ne yapmam gerekir?

    YanıtlaSil
  30. kardeşim ben buna benzer birşey yapmıştım tıpkı aynısı ama telefon kapandı birdaha açılmadı telefoncuya götürdüm olmadı servise yolladım 30 tlye maal oldu telefoncu sistem çökmüş dedi (desteklemedi) bunu yapsam gene öyle olurmu birdaha olmaz inşallah sizce yapmalımıyım?

    YanıtlaSil
  31. @ilaada
    Dahili hafızaya atıp oradan deneyin.

    YanıtlaSil
  32. @görkem sönmez
    Sistem çökmüş olsa 30 tl değil,en az 100 tl eder.Eğer servise yollamadan önce bize gelseniz belki çözebilirdik.Zira ben sistem çökse servisin bu tamiri maddi anlamda zararına yapacağını düşünmüyorum.Burada dediklerimi harfiyen uygularsanız sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  33. ben hepsini yaptım ama sd kartın içinden indirilen dosyayı seçince evet hayır demeden yüklüyo

    YanıtlaSil
  34. @görkem sönmez
    Dediklerimi harfiyen yaparsanız bir sorun olmaz :) Tekrar okuyun atladığınız bir yer olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 tuşa aynı anda basıp açıyorum telefonu o ekran gelmiyo( ramdump mode arm9 ) yazıyo sebebi nedir

      Sil
  35. Teşekkürler kardeş,başarılı bir çalışma devamını bekleriz çok sağol bir forumda aynı işlemi 10 tl karşılığında üyelikle yapan birisini gördükten sonra ilk adresim burası oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEDAVA YAPMAK VARKEN NİYE 10 TL YE YAPTIRMAYI DENEDİN

      Sil
  36. @çağrı
    Rica ederim,bu işi parayla anlatanlara yazık.İnsanları sömürmek amaçları..

    YanıtlaSil
  37. benim telde samsung galaxy ace sizin dediklerinizi yaparsam rootlayabilirmiyım telefonumu

    YanıtlaSil
  38. yurt dışı cihazı root tamamlandı düyor ancak cihazı açtığımda superuser gelmiyor ve root edilmemiş olarak gözüküyor yardım edermisiniz lütfen.

    YanıtlaSil
  39. çok sağolun şimdi deneyeceğim inşallah sorun çıkmaz.

    YanıtlaSil
  40. @Adsız
    Dediklerimi harfiyen uygularsanız bir sorun yaşamassınız.

    YanıtlaSil
  41. tuşlara basınca ramdump mode diyor o ekran açılmıyorrr yardım plssss

    YanıtlaSil
  42. @furkan genç
    İşlemleri doğru yaptığınıza emin misiniz?

    YanıtlaSil
  43. kardes popi tv diye bişey indiriyo senin verdiğin link ten !!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  44. dediğin gibi yaptım olmadı kardesim.

    YanıtlaSil
  45. @ali aslan
    Sağ üstte 5 saniye sonra çıkan reklamı geç butonuna basacaksınız. Basmazsanız o iner tabi ki de.

    YanıtlaSil
  46. @rasim yıldırım
    Biz denedik oldu.Bir yerde hata yapmış olmalısınız.

    YanıtlaSil
  47. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  48. @Adsız
    Beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  49. Kardeşim Yükledim Ama,Dediklerini Tamamen Yapmama Rağmen "Superuser" diye bir program gelmedi. ?

    YanıtlaSil
  50. @Samet Can Arslanboğa
    Cihazı kapatıp açın.

    YanıtlaSil
  51. Iyi günler,
    Dediklerinizin aynisini yaptim, dosya indi; sd karta attim. Dediginiz sekilde root olan dosyayi seçip yeniden baslattim lakin resimdeki gibi bir uygulama çikmadi ekranda. 2 defa denedim üstelik... Yanlis olan nedir bilgi verirseniz sevinirim...
    Bu hafiza probleminden dolayi resmen telefonu kullanamiyorum, telefona program yükleyemiyorum hemen hafiza dolu diyor. Lütfen yardim edin.
    Tekrar tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  52. @Adsız
    Harici sd kart almayı denediniz mi? Bir de onu satın alıp deneyin.10-15 tl'ye bile bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  53. Hayir almadim. Cünkü bu sekilde root yaparsan hafiza problemin kalmaz dediler. illa harici sd kart mi almaliyim? Root neden olmuyor? Bir çok kisi yapiyor ve çok da memnun kaliyor bu durumdan. istedikleri gibi uygulamalari kaldirabiliyorlar, benim neden olmuyor... :(

    YanıtlaSil
  54. @Adsız
    Onları dinlemeyin siz,bir şeyden anlamadıkları çok belli.Hariciden de atsanız,dahiliden de atsanız bir şey değişmez.

    YanıtlaSil
  55. çok teşekkürler en az 2 gundur ugrasıyorum 2 dakikamı aldı snn işlemi yapmak tekrar tekrar sağolasın hocam hayır dua alıyorsun :))

    YanıtlaSil
  56. @Adsız
    İşinize yaradıysa ne mutlu bana,dua ve güzel yorumunuz için de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  57. Uygulama için teşekkürler..
    tarifteki gibi yapıyorum ama burada görülen ekran cıkmıyor ve ses tusları asagı yukarı yapmıyor lütfen yardım edebilirmisiniz. tşk...

    YanıtlaSil
  58. @Adsız
    Cihazınız ace s5830i değil mi?

    YanıtlaSil
  59. indirme linkine tıkladıgımda ılkınde samsung galaxy ace root yapma adında bır program ındı ve bır daha deneyınce root dıye bır zip dosyası ındı. bunlardan hangısını kullanmam lazım ? hangısını sd karta atmalıyım cevap verırsenız sevınırım :) iyi günler

    YanıtlaSil
  60. @kamikage
    Konuda anlattım dikkatli okuyun :)

    YanıtlaSil
  61. yaa arkadaşlar yardım edin home+açma/kapama ya aynı anda basıyorum bi türlü açamıyorum o menüyü :(

    YanıtlaSil
  62. @Mehmet Aydın
    Bekleyin biraz 10 saniye basılı tutun açılır.

    YanıtlaSil
  63. galaksi ace yi roor yapıca android sürümü yükselirmi diyelimki yükseldi içindeki herşey silinecekmi hadi o da silinsin root yapınca telefon hızlamıyormu ne oluyor yani yararı ney onu söylermisin ?

    YanıtlaSil
  64. @Adsız
    Bir makelemde bunu detaylı bir şekilde anlattım. Root nedir diye aratın arama bölümünde öğrenmiş olursunuz.

    YanıtlaSil
  65. @ottomonank
    Ben kurulumu anlatırım yaptıysanız sorun yok demektir gerisi beni aşar sonuçta cihaz elimde yok şuanda.

    YanıtlaSil
  66. unrootta problem çıkoyor yani düzeltemedim bir de indirme linki hata veriyor. rootu atmada problem yok da indirmede hata var

    YanıtlaSil
  67. @Ulas Bugdaci
    Rica ederim :)

    @Adsız
    Unroot ne alaka? Bu root konusu, unrootla alakalı bir şey anlatmadım.

    YanıtlaSil
  68. Ben apply uptadeye tikladiktan sonra gene ayni sayfa cikti??

    YanıtlaSil

-->