Gangstar Rio: City of Saints Android


Gangstar Rio: City of Saints Android



Bugün siz değerli ziyaretçilerim ile ''Gangstar Rio: City of Saints Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Gangstar Rio: City of Saints Android İndir,10-15 sene önce ortaya çıkan,bilgisayar oyunları arasında çığır açan ve hala da zevkle oynanan GTA serisinin bir nevi mobil oyunu gibi olmuş.Oyunun grafikleri tatmin edici,oynayış akıcı ve eğlenceli.Oyunun tek kötü yanı aşırı derecede GTA havası veriyor ve özenti bir oyun gibi olmuş.Google Play Store'da GTA çakması tarzı yorumlar yapılmış,ben bu arkadaşların haksız olduğunu düşünmüyorum.Mobil oyunları arasında çığır açan gameloft'tan daha yapıcı ve özgün bir oyun beklerdim.Sonuç olarak oyun her ne kadar GTA çakması gibi gözükse de denemeye değer diye düşünüyorum.

Gangstar Rio: City of Saints Android Görseller:









Gangstar Rio: City of Saints Android Tanıtım Videosu:

Kurulum:
  • Altta indirme linkini verdiğim APK dosyasını indirin,cihazınıza atın ve yükleyin.
  • Part 1,2,3,4,5'i indirin ve winrar tarzı bir programla birleştirin.
  • Ortaya çıkan 'com.gameloft.android.ANMP.GloftG4HM'  isimli dosyayı 'Sdcard / Android / Obb' dizinine atın.

APK Dosyasını İndirmek İçin Hemen Tıkla!:

Part 1 İndirmek İçin Tıkla!:

Part 2 İndirmek İçin Tıkla!:

Part 3 İndirmek İçin Tıkla!:

Part 4 İndirmek İçin Tıkla!:

Part 5 İndirmek İçin Tıkla!:

Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Gangstar Rio: City of Saints Android

2 yorum:

-->