Samsung Galaxy Note 2 Root Yapma


Samsung Galaxy Note 2 Root Yapma
Samsung Galaxy Note 2 Nasıl Root Edilir

Bugün sizlere ''Samsung Galaxy Note 2 Root Yapma'' ''Samsung Galaxy Note 2 Nasıl Root Edilir?'' gibi konuları anlatacağım. Root'un ne olduğunu uzun uzun anlatarak zaman kaybetmek istemiyorum.Merak ediyorsanız buraya tıklayın.Lafı fazla uzatmaya gerek yok,kuruluma geçmek istiyorum.
Not:Bu işlem düşük bir ihtimalli de olsa riskli bir işlemdir.Eğer telefonunuza bir şey olursa sorumluluk kesinlikle 1 gram bile sorumluluk kabul etmeyeceğim fakat bir şey olursa elimden geldiği kadar yardımcı olacağım.
Not2 : Bu olay sonucunda garantiniz gidecek fakat endişelenmeyin garantinizi kolay bir şekilde unroot yaparak  GERİ ALABİLİRSİNİZ.
Eğer bunları kabul ediyorsanız başlayalım.
İşlem için gerekli olan dosyalar:
Root dosyası,indir.(Root dosyasını sorunsuz bir şekilde indirmek istiyorsanız yandaki indir yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
Odin,indir.(Odin dosyasını indirmek için indir yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
USB Driverler, indir.(Yandaki dosyayı indirmek için indir yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
Hazırsanız başlayalım.
1-Telefonu kapatalım ve Ses Kısma + Orta Tuş + Power tuşu ile açalım ardından gelen uyarıyı ses açma tuşu ile geçelim.Aşağıdaki gibi bir ekran gelecektir.
Samsung Galaxy Note 2 Nasıl Root Edilir
2-İndirdiğimiz ODIN dosyasını açıyoruz ve telefonu USB kablo yardımıyla bağlıyoruz aşağıdaki gibi bir ekran gelmesi lazım.(Sarı COM yazısı gelmezse Odin telefonu görmemiştir)
Samsung Galaxy Note 2 Nasıl Root Edilir
3-Odin'in PDA kısmına tıklayıp indirdiğimiz root dosyasını seçiyoruz ve Start butonuna tıklıyoruz.İşlem başlıyor.
Samsung Galaxy Note 2 Nasıl Root Edilir
4-PASS yazısı gelene kadar bekliyoruz.Sonra telefon yeniden başlatılacak.
Samsung Galaxy Note 2 Nasıl Root Edilir
5-Telefonunuz yeniden başlatılınca uygulama menüsünde Super SU adlı bir uygulama gelmesi gerek gelmediyse işlem olmamıştır tekrar deneyin.
Samsung Galaxy Note 2 Nasıl Root Edilir

Not: Siz sırf bu konudan faydalanın ve cihazınızı root edin,diye 30 dakikadır bu makaleyi sorun olup olmayacağını kontrol ederek yazdım.Lütfen siz de makalemize yorum bırakın ki emeğimin karşılığını bir nebze almış olayım.İyi yada kötü fark etmez,siz yorum yapın yeter.Yorumlarınız bizler için çok önemli,yorumlarınız sayesinde sitemize daha iyi seviyelere getirebiliriz.

Samsung Galaxy Note 2 Root Yapma

40 yorum:

  1. Dostum paylaşımın çok güzel eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Kesin olucakmi peki ayrica bende super su zaten var

    YanıtlaSil
  4. Sade ve anlaşılır emeğe saygi eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. @Can Sariguk
    Super su'yu google play store'dan yada başka bir yerden indirmiş olabilirsiniz.Mühüm olan olması değil çalışmasıdır eğer super su'ya girince program çalışıyorsa cihazınız rootlu demektir.

    YanıtlaSil
  6. @Erkan ÖZMEN
    Güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim,sitemi ve beni şereflendirdiniz.

    YanıtlaSil
  7. @VARG
    İşinize yaradıysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  8. Kardeşim dediğin bütün işlemleri yapıyorum odinde herşey yolunda yanlız md5 dosyasını yüklemiyor ve odinde şöyle bir hata veriyor ;
    Added!!
    Enter CS for MD5..
    Check MD5.. Do not unplug the cable..
    Please wait..
    MD5 hash value is invalid
    cwm6-root-note2.tar.md5 is invalid.
    End...

    Sorun ne olabilir?

    YanıtlaSil
  9. @Kemal Cellat
    Note 2 kullanan arkadaşım şu an yurtdışında o yüzden o gelene kadar bir yorum yapamam şu an elimde cihaz yok.Yardımcı olamadığım için kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorunu bende yaşıyorum lütfen yardımm

      Sil
  10. root yapınca içindeki dosyalar gitmiyor değil mi?

    YanıtlaSil
  11. @tolga4242
    Hayır gitmez.Yeni rom kurmassanız yada fabrika ayarına getirmesseniz gitmez.

    YanıtlaSil
  12. root dosyası linkinde 7zip çıkıyor ?

    YanıtlaSil
  13. @Gökhan
    Root dosyasının uzantısı 7zip ise sorun olmaz.Winrar ile açabilrsiniz.

    YanıtlaSil
  14. Bende dire download moduna geçmiyor.. birkaç seçenek çıkıyor.. onu nasıl yapabilirim ??

    YanıtlaSil
  15. Added!!
    Enter CS for MD5..
    Check MD5.. Do not unplug the cable..
    Please wait..
    MD5 hash value is invalid
    cwm6-root-note2.tar.md5 is invalid.
    End...
    boyle oluyor sorun ne olabilir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Batül kara,adımları tam uyguladığınızdan emin misiniz?Driverleri tekrar yükleyin ve telefonunuzun USB Hata Ayıklama modunu aktifleştirin.

      Sil
  16. @Betul Kara
    Şu an note 2 kullanan arkadaşım burada yok,geldiği zaman yardımcı olacağım.

    YanıtlaSil
  17. uyguladım süpersu programıda geldı ama ıcıne gırdıgımde hıcbır dosya çalısmıyor sorun nedır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Mehmet Demir, Super SU ayrı bir program değildir,root erişimi gerektiren uygulamaları çalıştırabilirsiniz.Örneğin;Titanium Backup uygulaması.Uygulamayı açtığınızda sizden SuperSU yetkisi ister izin verirsiniz ve programı kullanabilirsiniz SuperSU o işe yarar.

      Sil
  18. Emeğe saygı, elinize yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  19. replica not 2 için geçerlimi acaba ?

    YanıtlaSil
  20. @Mustaf Bitiş
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    @Oguzhan Gecer
    Bilmiyorum ancak denemeyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denesem ve olmasa, bu genede telefona ne derece zararı olur ? yada root un yan etkileri neler ? ilgi için tşkler :)

      Sil
  21. @Oguzhan Gecer
    Brick olabilir denemeyin bence.

    YanıtlaSil
  22. @Ysf Yndny
    Dediklerimi doğru bir şekilde uyguladıysanız vermez.

    YanıtlaSil
  23. linki değiştirsen link.tl sitesini nod32 virüslü diyor

    YanıtlaSil
  24. @Şeboist
    Eset'i kapatıp girin bende de eset var kapatarak giriyorum,sitede virus falan yok.Zaten sadece link kısaltma sitesi indirmeyi oradan yapmıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  25. Eline saglik kardes

    YanıtlaSil
  26. ALLAH RAZI OLSUN ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN

    YanıtlaSil
  27. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim,Allah sizin gibi nankör olmayan kişilerden de razı olsun :)

    YanıtlaSil
  28. Merhaba, telefonuma aynen belirtildiği şekilde root yaptım, yeni rom kurmadım. 2 aydır sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Şimdi root'u kaldırmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?

    YanıtlaSil
  29. @wazaydim
    Unroot yapmanız lazım bugün yada yarın note 2 unroot'u paylaşırım oradan yaparsanız.

    YanıtlaSil
  30. Cevap için teşekkürler. Son güncellemeleri yapamıyordum "Telefon Modifiye Edilmiştir" diye bir uyarı veriyordu. Ancak Samsung Kies üzerinden denedim güncellemeleri rahatlıkla yaptım. Ve şimdi güncellemeden sonra cihaz unroot yapılmış gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
  31. @wazcaydim
    Rica ederim,bence unroot olup olmadığınızdan emin olmayın.O yüzden google playden root checker programını indirip,bakın var mı,yok mu diye.Eğer hala sorun düzelmediyse ben nasıl olsa yarın anlatacağım o yöntemle yaparsınız :)

    YanıtlaSil
  32. Birkaç farklı Root Checker programıyla kontrol ettim. Telefon unroot olmuş görünüyor. Böylelikle sorunumda çözülmüş oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  33. @wazcaydim
    Rica ederim,sorununuzun çözülmesine sevindim :)

    YanıtlaSil

-->