Android Her Türlü Konuda Yardım ve Destek Bölümü!


Android Her Türlü Konuda Yardım ve Destek Bölümü!

Android Her Türlü Konuda Yardım ve Destek


Bu bölümümüzde Android hakkında her türlü sorununuzu,sorunuzu bize bildirebilirsiniz.Örneğin android telefonunuz yada tabletinizde bir sorun mu var? Bize sorun,size elimizden geldiği kadar yardımcı olacağız.Yada android'i çok sevdiniz ve android bir cihaz almak mı istiyorsunuz,bütçenize en uygun telefon konusunda bizlere danışabilirsiniz.Yapmanız gereken tek şey yorum bölümünden bize sorularınızı iletmek.Eğer özel konuşmak istediğiniz konular var ise facebook sayfamız aracılığıyla da görüşebiliriz.

Kısaca bu bölüm bir forum bölümü gibi olacaktır :) Siz soracaksınız ben yada başka arkadaşlar cevaplayacaktır :) Her forumda olduğu gibi de bizim bilgimizden ve üyelerimizin bilgilerinden faydalanmak isteyen arkadaşlar,aynı forum düzeni gibi sitemize üye olmak zorundadırlar.

Not: Bu bölümden sadece sitemize üye olan arkadaşlara özeldir.Sitemize üye olmayan kişilerin soruları cevapsız bırakılacaktır.

Oyun ve Uygulama İsteklerinizi Buradan Yapabilirsiniz.

Android Her Türlü Konuda Yardım ve Destek Bölümü!

6 yorum:

  1. berk beni diskoya götür :) yanlış oldu berk beni üye yap :)
    çok güzel bir düşünce çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. @Zbt Ylmzr
    Siz zaten üyesiniz sanırım.Yine de bilmeyen arkadaşlar ve sizin için anlatayım üye olmayı.Sitemizin sağında bu siteye katılın yazan bir yer var.Oraya tıklayıp olunuyor :)

    YanıtlaSil
  3. Guzel bi antivirus programi onerirmisin ?

    YanıtlaSil
  4. @Zbtylmzr
    Sitemizde aratabilirsiniz ''Kaspersky Mobile'' olarak.

    YanıtlaSil
  5. @Zbtylmzr
    Ne demek ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

-->