Samsung Galaxy S3 Mini Root Yapma


Samsung Galaxy S3 Mini Root Yapma
Samsung Galaxy S3 Mini Nasıl Root Edilir

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle '''Samsung Galaxy S3 Mini Root Yapma'' '''Samsung Galaxy S3 Mini Nasıl Root Edilir?'' Root telefonunuz üzerinde tam yetki alabileceğiniz olaydır.Eğer şu an cihazınız rootlu değilse tam yetkiniz yoktur demektir.Nedir bu derseniz nasıl Windows'ta Administrator yetkileri varsa,Linux'da yani Android'de de root olayı var.Root yapınca telefonunuzu A'dan Z'ye istediğiniz şekilde değiştirebilir,root gerektiren uygulamaları yükleyebilirsiniz.Örneğin şu an cihazınızda ilk aldığınızda kurulu olan uygulamaları ne yapıp etseniz de kaldıramıyorsunuz değil mi? Root olduğunuz takdirde kaldırabileceksiniz.Bunların yanı sıra telefonunuza ROM yükleyebilirsiniz.ROM telefonunuz için geliştirilmiş yazılımlardır.ROM'dan kastım klasik samsung'un çıkardığı stock romlar değil.Bir şahsın yaptığı özel ve başarılı romlar.Lafı daha fazla uzatmaya gerek yok,kuruluma geçmek istiyorum.
Not:Bu işlem dikkate alınmayacak kadar az da olsa riskli bir işlemdir.Eğer telefonunuza bir şey olursa sorumluluk kabul etmeyeceğim fakat bir şey olursa elimden geldiği kadar yardımcı olurum.
Not2 : Bu olay sonucunda garanti gider fakat garantinizi unroot yaparak çok rahat bir şekilde GERİ ALABİLİRSİNİZ.
Eğer bunları kabul ediyorsanız kuruluma başlayalım.
İşlem için gerekli olan dosyalar:
Root dosyası,indir.(İndirmek için indir yazan yazıya tıklayın karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
Odin3, indir.(İndirmek için indir yazan yazıya tıklayın karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
Hazırsanız başlayalım;
1-Root dosyasını ve Odin'i indirip zipten çıkarın.
2-Odin'i açın.
3-Aşağıdaki resimde gösterildiği gibi indirdiğiniz root dosyasını .tarlı dosyayı Odin'in PDA bölümüne yerleştirin.
Samsung Galaxy S3 Mini Nasıl Root Edilir

4-Telefonu kapatın ve 'Ses Kısma + Orta Tuş + Power Tuşu' yardımı ile açın ve eğer uyarı gelirse ses açma tuşu ile geçin.Karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran gelmesi lazım.
Samsung Galaxy S3 Mini Nasıl Root Edilir

5-Telefonu USB kablo yardımıyla bilgisayarınıza bağlayın.Odin de sarı bir COM yazısı gelmesi lazım gelmesse olmaz.
6-Odin'de start tuşuna basın PASS yazısı gelene kadar bekleyin.
7-PASS yazısı gelince telefonunuz yeniden başlatılana kadar bekleyin telefon yeniden başlayınca 'Super SU' adlı bir uygulama yüklenmesi gerekir.Eğer yüklenmemişse tekrar deneyin.
Samsung Galaxy S3 Mini Nasıl Root Edilir
Samsung Galaxy S3 Mini Nasıl Root Edilir

Not: Siz sırf bu konudan faydalanın ve cihazınızı root edin,diye 30 dakikadır bu makaleyi sorun olup olmayacağını kontrol ederek yazdım.Lütfen siz de makalemize yorum bırakın ki emeğimin karşılığını bir nebze almış olayım.İyi yada kötü fark etmez,siz yorum yapın yeter.Yorumlarınız bizler için çok önemli,yorumlarınız sayesinde sitemize daha iyi seviyelere getirebiliriz.

Samsung Galaxy S3 Mini Root Yapma

62 yorum:

  1. Çok açık ve net bir şekilde anlatmışsınız,s3 mini cihazı olan bir arkadaşım var ona anlatacağım,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Ne demek,asıl güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. elinize sağlık bende s3 mini var fakat rootlamak konusunda cekincelerim var 1 cisi android yukseltmelerinden rootlu cihazlar faydalanabiliyormu 2ci orjinal rommuzun yedeğini alabiliyormuyuz veya orjinal rom'u geri donmek istediğimizde nasıl ve nerden buluruz tşkler.

    YanıtlaSil
  4. @hasan basbas
    Evet faydalanabiliyor,orjinal romun yedeğini almanıza gerek yok internetten bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. 4.1.2 güncellemesini yükleyebiliyor muyuz sonra?

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Evet hatta 4.2 bile costum olarak varsa yükleyebilirsiniz,fakat root yetkiniz gidebilir orjinal rom kurarsanız.

    YanıtlaSil
  7. aynı şekilde yükledim herşeyi yaptım fakat telefon açıldıktan hemen sonra reset atıyor hiç bir yere dokunamadan 2 saattir uğraşıyorum

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Bir yerde yanlış yapmışsınız sanırım. Ana menüye yad recovery'e ulaşabiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  9. eline saglık çok güzel anlatmışsın.aynen bende yaptım pass yazısı geldi makine yeniden başladı ama ortada bir simge var öyle kaldı açılmıyor ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  10. @Kadir Harmanda
    Cihazınız hiç açılmıyor mu yani? Menü,recovery'e gelmiyor mu? Biraz açarsanız daha çok yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  11. 4. aşamada downloading bitince mi usb'yi takıyoruz?

    YanıtlaSil
  12. dediğiniz şekilde yükledim fakat açılınca hemen reset atıyor, bir kaç kere bekledim ama bitecek gibi değil, ne yapmam gerek?

    açılınca "ekranı açmak için kaydırın" gibi bir hatırlatma çıkıyor ama ekran işlev görmüyor, parmağımı algılamıyor, sonra yeniden başlıyor.

    ne yapmam gerek? (ACİL)

    YanıtlaSil
  13. @Adsız
    Telefonu fabrika ayarlarına döndürün,olmassa yeni bir rom kurmanız gerek.Önce fabrika ayarlarına çevirmeye çalışın eğer işe yaramassa rom kurmayı da anlatırım.

    YanıtlaSil
  14. cihaz açılmıyor acil yardım

    YanıtlaSil
  15. @Burak Kanik
    Biraz daha açar mısınız? Belki yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  16. Emeginize ve alakaniza tesekkurler...

    YanıtlaSil
  17. @santino
    Ne demek güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  18. @Orhan Neslioğlu
    Konudakileri uygulayın.

    YanıtlaSil
  19. benim telefon galaxy yazısı geliyor öylece kalıyor dowloand yeri geliyor ama ses açma+orta tuş+power e basıyorum menü gelmiyor dowloand modunda bilgisayara bağlıyorum aygıt yüklenemedi hatası verip bilgisayara bağlanmıyor garanti yaparmı yoksa siz yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  20. @Özkan İnce
    Garanti yapmaz.Konuda dediklerimi hafiyen uyguladığınıza emin misiniz?
    Çünkü bu yöntem denenmiş ve olumlu sonuçlanmış bir yöntemdir.İnternette biraz araştırın galaxy s3 mini brick kurtarma diye.

    YanıtlaSil
  21. 1 kere wipe yaptın mı. Wipe yap bak telfonun samsung yazısından kurtulur..

    YanıtlaSil
  22. @Orhan Neslioğlu
    Evet arkadaş haklı,wipe data factory reset yada wipe data cash yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  23. telefonu usb ile bağladım fakat sarı com yazısı gelmedi neden acaba?

    YanıtlaSil
  24. @yunus karakaş
    Dediğim adımları harfiyen okuyarak doğru uyguladıysanız dediğiniz gibi olmaması lazım.

    YanıtlaSil
  25. Bendede öyle kafayı yiyecegim attım rootu telefon ekran kaydırın bölümünde donuyor sonra reset atar gibi oluyor sonra tekrar kendi kendine yapıyor bunları lütfen bir çozum bulun :(

    YanıtlaSil
  26. @Serhat Soylu
    Dediklerimi adım adım uygulamanızı defalarca söyledim.Demek ki bir yerde hata yapmışsınız.Biz bu yöntemi denedik ve böyle sorunlar hiç olmadı.

    YanıtlaSil
  27. Eline sağlık

    YanıtlaSil
  28. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  29. Rot attımda ne işe yarıyor onu anlamadım gamecıh gibi programları açıyor eyvallahda gerisi ney başka özellikleri nedir? cevabınızı merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  30. Abi konu dışı ama siz bilgisayar programı yapabiliyormusunuz yapıyorsanız wolfteam hack yapabilirmisiniz yada para hilesini lütfen yardım edin her hafta para veriyoruz bu oyunlara yardımcı olursanız çok sevinirim cecabınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  31. @Furkan Denizhan
    Yapamıyorum maalesef :(

    YanıtlaSil
  32. 4.1.1 Root yükledikten sonra güncelleme ile 4.1.2 yapsam telefonumu bir sakıncası olur mu?

    YanıtlaSil
  33. @Adsız
    Olabilir bence 4.1.2 yapacaksanız rootlamadan yapmanız daha iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim telefon 4.1.2 buna uygun root dosyası var mı

      Sil
  34. @Kadir Aydin
    Bu root s3 minilerin tamamında çalışacaktır.4.1.1,4.1.2 fark etmez.

    YanıtlaSil
  35. android.process.acore işlemi durduruldu
    uyarısı cıkıyor peşpeşe ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  36. @Harun K.
    Adımları harfiyen uyguladığınıza emin misiniz? Biz de böyle bir sorun olmadı.Android sürümünüz nedir?

    YanıtlaSil
  37. kardeş bizim internet yavaş da bize torrent biçiminde gönderebilir misin?

    YanıtlaSil
  38. Yanıtlar
    1. güzel kardeşim bende s3 mini kore malı var dowload moduna geçmiyor ne yapmam lazım

      Sil
  39. S3 mini kullanicisiyim ama rom olarak 4.3 ün orjinal romunu istiyorum yardimci olabilr misiniz teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  40. @Ekran Uğurlu
    Çakma s3 minilerde işe yaramaz boşuna denemeyin.

    YanıtlaSil
  41. @Furkan Turhan
    Yarın paylaşacağım sizin için :)

    YanıtlaSil
  42. Bunun bilgisayar bağlantısız olanı varmı benim bilgisayarım yok

    YanıtlaSil
  43. gerçekten oldu çok teşekkurler elinize emeğinize sağlık hakkını helal et kardeşim önce benim bilgisayarım yoktu biraz üzüldüm sonra komşuya gittim orda yaptım biraz zorladı ama genede oldu çok saol

    YanıtlaSil
  44. @Kaan cenk
    Siz zaten bu yorumu atarak beni çok mutlu ettiniz :) Diğer nankörler gibi teşekkürü çok görmediğiniz için teşekkür ederim.

    Helal olsun :)

    YanıtlaSil
  45. Mrb kardeş bnm kore malı s 3 minim varr andridi 4.1.2 yazıyo ama bilmiyoum bn bu rootu atçam yapıyorum dowloding mod gelmiyor recovry mod felan geliyo.. ayıca telefon o kötülerinden ii lerinden yapabilsem bile bi soun olurmu.

    YanıtlaSil
  46. @İlker Talha Gülbahar
    Replika s3 minilerde işe yaramaz bu yöntem. Orjinal olması lazım.

    YanıtlaSil
  47. bu sahte çin malı telefonlarda nasıl yapılcak kardeş bir bilgin var mı tlf hiç bir uygulamayaı kaldırmıyor ve sürekli yeterli depolama alanı kalmadı dior kafayi yiyecem napmalayım ben ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin malı cihazlar için root anlatımımız maalesef yok. Orjinal cihazlar içindir bu anlatım.

      Sil
  48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  49. Kardeş benimkinde I8190XXAMG4 yazıyor.Root atmam gerekiyor ne yapmalıyım? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum maalesef, 4.1.2 için bilgimiz yok.

      Sil
  50. kardeş benim Odin v3 te PDA diyebir yer yok (yukarıdan aşağıya) BL,AP,CP,CSP var ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sorun var o zaman odinde pda olmalı.

      Sil
    2. kardeş Odin v3.09 imiş,düşük versiyonları indirdim onlarda oldu elhamdulillah.
      bir de benim telefonun sürümü I8190XXAMG4(4.1.2 Türkiye) olduğu için 666 mb. custom rom indirdim,anlattığınız gibi hepsini yaptım ancak superuser yüklenmiyor?

      Sil
    3. Biz rootu 4.1.1'de denedik 4.1.2'de olmayabilir :)

      Sil
  51. room ne işe yarıyor peki

    YanıtlaSil

-->