The Room Android İndir


The Room Android İndir

The Room Android


Bugün sizlerle ''The Room Android İndir'' adlı oyunu paylaşacağım.The Room Android son zamanlarda google play'de yaptığı tırmanış ile en çok indirilen 10 oyun arasına girdi ve dikkatimi çekti.Ben de sizler için bu oyunu inceledim.Kilitli olan kasanın kilidini açmak için bir mektup alıyoruz ve oyun bu andan itibaren başlıyor.İç içe gizlenmiş kasa katmanlarını açmaya çalışıyor ve sonuca ulaşmaya çalışıyoruz.Bir şifre çözme oyununa göre harika olan grafikleri ve atmosferiyle dikkat çeken oyunu,oynadığınız zaman başından kalkmanız çok kolay olmuyor.Oyunun tek kötü yanı bölüm sayısının az olması ben oyunu henüz bitirmedim ancak yoğun bir uğraşla dört saatte bitirdiğini söyleyen kişiler var.Lafı daha fazla uzatmadan bu muhteşem oyuna geçmek istiyorum.

The Room Android İndir Görseller:
The Room Android

The Room Android

The Room Android

The Room Android

The Room Android

The Room Android

The Room Android İndir Tanıtım Videosu:


Bu Muhteşem Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:



İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla İndir!:



Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

The Room Android İndir

2 yorum:

  1. admin bu google playden açıyor bi el at

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Neyi açıyor acaba? Biraz daha açıklayıcı olur musunuz rica etsem?

    YanıtlaSil

-->