İgo Primo 9.6.22.297071 Android Mayıs 2013


İgo Primo 9.6.22.297071 Android Mayıs 2013
İgo Primo Android Mayıs 2013

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''İgo Primo 9.6.22.297071 Android Mayıs 2013'' adlı programı paylaşacağım.Bu sürüm İgo Primo Android Mayıs 2013 sürümü olup en yeni ve en güncel sürümdür.Lafı fazla uzatmaya gerek yok.İndirmeniz gereken dosyalara ve kurulama geçiyorum.

İgo Primo Android Mayıs 2013 Görseller:
İgo Primo Android Mayıs 2013

İgo Primo Android Mayıs 2013

İgo Primo Android Mayıs 2013

İgo Primo Android Mayıs 2013

İgo Primo Android Mayıs 2013

İgo Primo 9.6.22.297071 Android Mayıs 2013 Kurulum:
1-)Altta iki part halinde indirme linkini verdiğim İgo dosyasını indirin.Partları winrar tarzı bir programla birleştirin ve ortaya çıkan dosyayı hafıza kartına hiç bir klasörün içinde olmayacak şekilde atın.
2-)Altta indirme linkini verdiğim Türkiye Haritası+Poi'yi indirin.Winrar tarzı bir programla açın,içinden çıkan poi dosyasını igo/content/poi dizinine atın.Türkiye haritasını da igo/content/maps dizinine atın.
3-)Altta indirme linkini verdiğim global.rar dosyasını indirin.Winrar tarzı bir programla açın.İçinden çıkan global_cfg.zip adlı zip dosyasını hiç bir işlem yapmadan siz şeklinde igo/content/global_cfg dizinine atın.
4-)Altta indirme 2 adet linkini verdiğim data_branding isimli dosyanın kendi çözünürlüğünüze uygun olanını indirin.Winrar tarzı bir programla açın.İçinden çıkan dosyayı hiç bir işlem yapmadan zip şeklinde İgo klasörünün içine atın.
5-)Altta indirme linkini verdiğim APK dosyasını indirin.Winrar tarzı bir programla açın,içinden 4 adet apk uzantılı dosya çıkacak hepsini cihazınıza atın sırasıyla kurmaya başlayın,hangisi cihazınıza uygun gelirse onu kurun.


İgo Dosyası:
Part 1 İndirmek İçin Tıkla!:


Part 2 İndirmek İçin Tıkla!:


Türkiye Haritası+Poi İndirmek İçin Tıklayın!:


Global Rar İndirmek İçin Tıklayın!:


Data_Brinding Dosyası:
480x800 ve 768x1024 Cihazlara İndirmek İçin Tıklayın!:


240x320 Cihazlara İndirmek İçin Tıklayın!:



Apk Dosyası İndirmek İçin Tıklayın!:




Önemli Not: Cihazlarında igonun eski sürümlerinden biri kurulu olan arkadaşlar kurulum adımlarından 1. ve 2. sini yapmasına gerek yoktur.Olası bir çalışmama durumu yüzünden eski sürümünüzün yedeğini almayı unutmayın.3-4-5. adımları uygulamadan önce eğer cihazınızda eski igo sürümü kuruluysa content ve licance klasörünü temizleyiniz.

SON SÜRÜM İGO PRİMO İÇİN(TIKLAYIN! YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

İgo Primo 9.6.22.297071 Android Mayıs 2013

120 yorum:

  1. emeğinize sağlık.
    dosyaların şifrelerini ben mi göremedim yoksa verilmemiş mi

    YanıtlaSil
  2. bir de apk dosyasını göremiyorum onun linki de unutulmuş galiba

    YanıtlaSil
  3. @Adısz
    Kusura bakmayın,apk dosyasını ve rar şifresini eklemeyi unutmuşum hemen ekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. @Gürkan Çakır
    Konuya dikkatli bakarsanız göreceksiniz.

    YanıtlaSil
  5. user interface resolution 540x888 is not supported or compatible skin can not be found ... hatası veriyor. nasıl düzeltebilirim acaba

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    540x888 çözünürlüğü ile uyumsuz olduğunu söylüyor.Yapabileceğiniz bir şey yok.

    YanıtlaSil
  7. ESSİK YADA BULUNAMAYAN DOSYA UYARISI GELDİ.../DATA/DATA/COM.NNGİGOPRİMOİSR2013MARCH24.JACALİENT/CONTENT/LANG..

    UYARISI GELDİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonun kendi hafızasındaki igo dosyasını sil düzelecektir. samsung s3 minide sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  8. @Hasan Balcioğli
    Yazdığım her şeyi harfiyen uyguladığınıza emin misiniz? Eğer uygulamadıysanız böyle olmuş olabilir.

    YanıtlaSil
  9. Navigasyon cihazina nasil yukleriz acaba

    YanıtlaSil
  10. Az once Note 2 ye kurulumu yaptım aynene yukarıda yazili oldugu gibi fakat ekrandaki kısayoldan programı calistirdigimda "lutfen igo sd kartı takın" yazisi cıkıyor ve program calismiyor sebebi nedir ?

    YanıtlaSil
  11. telefona değilde navigasyon cihazına nasıl kurarız

    YanıtlaSil
  12. igo yüklenemedi,boş alan açın ve yeniden deneyin uyarısı alıyorum bütün apk lerde. boş alanım var...arc s 480x854 çözünürlüğüm var. ne yapmam gerekiyor acaba

    YanıtlaSil
  13. @ercandemir14
    Eğer navigasyon cihazınız android değilse asla çalışmaz.Android ise üstteki yöntemler ile çalışacaktır.

    YanıtlaSil
  14. @Erdal Hazaroğlu
    Önceden cihazınızda kurulu igo varsa,tüm dosyaları silin.Üstteki adımları tekrar uygulayın.

    YanıtlaSil
  15. @Adsız
    Hafıza kartınızda yeterli yer yok demek ki.Ya yeni hafıza kartı alacaksınız yada bir temizle yapacaksınız.

    YanıtlaSil
  16. arkadaş rar şifresini bir türlü bulamadım. bende mi sorun var yoksa rar şifresi verilmemiş mi. şifreyi veriyorum demişsin ama yok yani

    YanıtlaSil
  17. @erkan ergül
    Şifre olarak www.androidmarkettt.com ve ozut'ü deneyin.

    YanıtlaSil
  18. dosyaların hemen hemen hepsi silinmiş tekrar yüklemeni rica edebilirmiyim? teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. @selim makaveli
    Hiç biri silinmedi hatta bugün yeni yükledim.Sadece link kısalttığımız 2 sitede sorun var.2-3 saniye beklerseniz aşağıda igo,data branding,240x320 tarzı yazılar yazan dosyalar reklamı geç dediğinizde direk olarak iniyor tekrar denemenizi öneriyorum :)

    YanıtlaSil
  20. fakat İGO dosyası altındaki part 1 ve part 2'deki reklamları geçtikten sonra site açılmıyor ve şöyle bir hata veriyor: "https://doc-14-2s-docs.googleusercontent.com/docs/securesc/58rm2o5uhcrp6k3rds9bqplirbm5u61u/jeut5rmgf7nrc2daii7rce3qgqk435oj/1368345600000/13018627040513255838/13018627040513255838/0B6vtO5v4baKRQkNBZC1LR0JnckE?e=download&nonce=3b6srls2u7rc6&user=13018627040513255838&hash=uacognj2k5j7r6ls78i9dkoiu5rrt3aj adresindeki web sayfasına erişim yetkiniz yok. Oturum açmanız gerekebilir"
    acaba sorun bilgisayarımdan mı kaynaklanıyor anlamadım

    YanıtlaSil
  21. @selim makaveli
    Yeni dosyaları şimdi ekliyorum tekrar deneyin bakalım.Diğer linkleri de deneyip çalışıp çalışmadığını söylerseniz mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  22. @selim makaveli
    Yeni link eklendi deneyebilirsiniz,tüm linkleri denerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  23. part 1 ve part 2'de "Maalesef bu dokümanı alamadık." diye bir sayfa açılıyor google docs'da, öteki linklerde de az önce yazdığım o uzun yazılı hatayı veriyor

    YanıtlaSil
  24. @selim makaveli
    En kısa zamanda tüm linkleri yenileyeceğim.

    YanıtlaSil
  25. Sayın hüner emeğinize teşekkür ederim.
    Ancaklinkler çalışmıyor. yardım lütfen

    YanıtlaSil
  26. @Adsız,selim makaveli
    Türkiye Haritası+Poi dışında tüm linkler yenilenmiştir.Türkiye Haritası+Poi de yarın akşam yenilenecektir.

    YanıtlaSil
  27. Kolay gelsin. Türkiye Haritası - Poi dışında, İgo Part1 ile Data brinding dosyaları silinmiş bilgilerinize.

    YanıtlaSil
  28. @Kaan KAYA
    Teşekkür ederim.Konuya gelecek olursak hayır ikisi de sağlam az önce kontrol ettim.Part 1'i indirmek için dns ayarı yapmalısınız çünkü 4shared'a uploadladım ancak data branding silinmemiş hatta zippyshare'da tekrar kontrol edin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google dns ayarlarını kullanıyorum. Problem olmaması lazım. Başka bir yere yükleme imkanınız olabilirmi acaba

      Sil
  29. @Kaan KAYA
    Yasaklı sitelere giriş dns'sini kullanın.Sizin bu ayarı yapmanız 5 dakika sürer ama benim o dosyayı başka bir yere yüklemem en az 1.30 saat sürer kusura bakmayın.Google'da aratıp o dns ayarını bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hallettim de. İGO Part1'i indirmek istediğimde 2,5 MB'lık setup dosyası iniyor. (Zannedersem apk)Bİ hata olabilirmi acaba. Bide Poi dosyasında erişim reddedildi gibi bi hata veriyor. Kusura bakma senide yoruyoruz. Paylaşmak güzeldir :)

      Sil
  30. Tüm linkler yenilenmiştir ve hepsinin rar şifresi www.androidmarkettt.com herkese iyi indirmeler.

    YanıtlaSil
  31. @Kaan Kaya
    2.5 mb'lık dosya gereksizdir o link kısaltma yaptığımız site tarafından inmektedir.Apk dosyası konunun altındakidir.

    YanıtlaSil
  32. usta 1.link patlamış bir baksan..

    YanıtlaSil
  33. @Adsız
    Yasaklı sitelere giriş dns'sini kullanın.Çünkü part 1 4shared'e uploadlandı.Patlak falan değil.

    YanıtlaSil
  34. www.androidmarkettt.com şifresi apk.rar dosyasını açmıyor.

    YanıtlaSil
  35. @Adsız
    Linki yenilemeyi unutmuşum hemen yeniliyorum kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  36. Patron part1 linki hata veriyor 2 gündür bekliyorum kontrol lütfen.

    YanıtlaSil
  37. @Adsız
    Yasaklı sitelere giriş dns'sini yapın,linkte sorun yok.4shared'de olduğu için bu hatayı alıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  38. igo part1 ve part2 dosyaları içerikleri birebir aynı, açtığımızda da birleşmiyorlar. Buna bir anlam veremedim.

    YanıtlaSil
  39. @Adsız
    Hayır yanlışınız var.Bir dosyayı 2 cilte bölünce dosya isimleri değişmiyor ancak mesela ilk partta bir dosya 5 mbken diğerinde 100 mb olabilir.

    YanıtlaSil
  40. patron dns ayarlarım 8888 ve 8844 olmuyor neyi eksik yapıyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
  41. @Adsız
    Google dns değil,yasaklı sitelere girmek için kullanılan dns ayarını yapın.Ben onu kullanıyorum ve 4shared'a giriyorum.

    YanıtlaSil
  42. sagolasin gardas,fakat ayarlari hafizada tutmuyor sanirim system text de sorun var

    YanıtlaSil
  43. @Selim Akkaya
    Nasıl yani biraz daha açar mısınız?

    YanıtlaSil
  44. global rar dosyası mediafire'da ve indirelemiyor para istiyor falan filan. başka bir servera yükleme ihtimaliniz var mı acaba?

    YanıtlaSil
  45. @Adsız
    Kontrol ettim sorun yok anlık olmuştur o tekrar denemenizi öneriyorum yine olmassa size özel yükleriz sorun değil ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorunla ben de karşılaşıyorum lütfen yardım

      Sil
  46. dosyaları winrar ile açarken hata veriyor..

    YanıtlaSil
  47. @V.Soner BÜLBÜL
    O zaman winzip programını bilgisayarınıza indirin.Onunla açmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  48. Global.rar dosyasını indiremiyorum yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  49. program dili resimlerdeki gibi mi yoksa türkçesi var mı

    YanıtlaSil
  50. @Ahmet Emin Aydemir
    Global.rar'ı yüklediğimiz sitede kısa süreli bir sorun var.2-3 gündür böyle,yakında düzelecektir.Siz takipte kalın.Diğer sorunuza gelecek olursak evet türkçe yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  51. Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler.
    Bilgisayarımda Open DNS (yasaklı sitelere girilebilen) ayarları yüklü olmasına rağmen Part 1 açılmıyor. "Web sayfası görüntülenemiyor" uyarısı vermektedir. Yasaklı sitelere giriş yapılabilen DNS ayarlarını tek tek denedim, ama olmadı. Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  52. Yükledim çalışıyor. Ancak ters yöne rota çiziyor. Acaba neden. Yardım. Paylaşım için teşekkürler. Çok faydalı. Sorunuma çare.

    YanıtlaSil
  53. @Huseyin Soycercel
    Önceden cihazınızda igo varsa ve eski dosyaları silmeden kurduysanız böyle olmuş olabilir.

    YanıtlaSil
  54. Öncelikle paylaşım için teşekkürler...
    Bilgisayarımını DNS ayarlarını değiştirerek, farklı DNS numaraları girerek denedim ama Part-1 açılmıyor. "Web sitesi görüntülenemiyor" hatası veriyor.
    Ne yapmam gerekir?

    YanıtlaSil
  55. @Pasha
    Evet link kısaltma yaptığımız yerde bir sorun var.Ben direk vereyim size linki.İndirmek için tıklayınız

    YanıtlaSil
  56. Yardımınızla birlikte Part-1'i yükleyebildim. Teşekkür ederim...

    Ancak diğer dosyaların yüklenmesinde de Part-1'deki sorunun aynısını yaşıyorum. Ayrıca Part-2 için ücretli giriş isteniyor.

    Hepsi için direkt link verebilirmisiniz? Lütfen yardım...

    YanıtlaSil
  57. @Pasha
    Sanırım uploaded.net ten son 1 saat içinde bir indirme daha yapmışsınız.Maalesef tekrar yükleme imkanım yok.300 mb boyutunda bir dosyayı yüklemek 1.5-2 saat sürüyor.1 saat bekleyin ve ardından indirin o zaman bir sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  58. ya kimse tamam kurdum güzel çalışıyor dememiş nasıl iş ya insanın indiresi gelmiyor

    YanıtlaSil
  59. @Adsız
    İndirmeyin o zaman.Ben çalıştı diyorum,burada yalan söyleyecek halim yok.Eğer inanmıyorsanız gidip 70 doları verin google playe oradan indirin.Üstelik hiç uğraşmak zorunda da kalmassınız :)

    YanıtlaSil
  60. global.rar dosyasını başka bir yere yükleyebilir misiniz?mediafire uyarı veriyor indirmeye izin vermiyor.

    YanıtlaSil
  61. emeğinize sağlık ancak global.rar dosyası inmiyor tekrar kontrol ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indir sayfasında reklama tıkla dan sonra 7-8 sn http://www.mediafire.com/error.php?errno=394 adrese yönleniyor orada herhangi bir şey yapamıyorum

      Sil
  62. @Adsız
    Hocam sorun siz de olmalı kontrol ettim link kırık değil ve iniyor.

    YanıtlaSil
  63. emeğinize sağlık ama global.rar dosyası inmiyor tekrar bakarsanız şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  64. @Adsız
    Bir önceki mesajımı okuyun.

    YanıtlaSil
  65. kusura bakmayın mesajınız geç düştü anlayışınız için teşekkür ederim ancak indir sayfasında 7-8 sn sonra rekmamı http://www.mediafire.com/error.php?errno=394 adrese yönleniyor orada herhangi bir şey yapamıyorum

    YanıtlaSil
  66. Hepsini indirdim ama şifre açmıyor, şifreyi ana ekrana da yazsanız çok iyi olur.

    YanıtlaSil
  67. şifreyi yorumlardan buldum, gene de yazıya eklerseniz çok daha iyi olur tahminimce, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  68. @Adsız
    Rica ederim,her şey sizler için.

    YanıtlaSil
  69. Hocam partları winrar tarzı bir programla nasıl birleştireceğiz? Zaten iki klasör de aynı. Boyutları bile. winrar var. Biraz daha açıkla. Kafayı yiyeceğim. Taktım. Bir türlü olmuyor.

    YanıtlaSil
  70. @Adsız
    Boyutları ve dosya ismi aynı olabilir ancak aynı değiller.Partlar 200.000.000 bayt olarak bölündüğü için boyutları tıpatıp aynı.Winrar ile iki rar dosyasını birleştirmek diye google'da aratın.Orada çok iyi anlatıyorlar.Eğer birleştirmeden çalıştırmaya çalışırsanız,çalışmaz.

    YanıtlaSil
  71. global rar ozel yukleyebılecek var mı arkadaslar bır tek o kaldı ama ındıremıyorum lutfen yardım. paylasım ıcın tesekkur ederım.

    YanıtlaSil
  72. user interface resolution 720x1230 is not supported or compatible skin can not be found ... hatası veriyor. nasıl düzeltebilirim acaba
    TELEFON GALAXY S3 ????????

    YanıtlaSil
  73. @Adsız
    Data branding dosyasını doğru indirdiğinize emin misiniz?

    YanıtlaSil
  74. bu sürüm galaxy s4 le uygun deil sanırım. çözünürlük hatası veriyor. yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  75. part 1 deki dosyayı indiremiyorum yönlendirme link sitesi mahkeme kararı ile kapatılmış deniyor bana bu konuda yardım edermisiniz.diğer dosyaları indirdim.

    YanıtlaSil
  76. @zafer
    Dns ayarı yaparsanız indirebilirsiniz.

    @Eren Yavuz
    Bütün dosyaları silin igo hakkında olanları.Apkyi kurun ve wifiden çekin yine çalışmassa bu sürüm uyumsuz demektir.

    YanıtlaSil
  77. merhaba dosyaları sıkıştarma dışına çıkaramıyorum hata veriyor yardım şimdiden teşekurler

    YanıtlaSil
  78. @Adsız
    Winzip ile deneyin o zaman.

    YanıtlaSil
  79. S.a. kardeş ben tüm partları indirdim samsung s3 telefonuma kurdum. ilk açılırken. harita başlatma hatası "harita bulunamıyor" bu hataları verdi. Ne yapmalıyım yardımcı olabilirmisin?

    YanıtlaSil
  80. @Aksa Jeneratör Erdoğan Ay
    Her şeyi dediğim şekilde yaptığınıza emin misiniz? Dediğim şekilde yaptıysanız çalışması lazım.

    YanıtlaSil
  81. Açıklamalardakileri hARFiyyen uygulayın vıdı vıdı etmeyin..ben uyguladım..telefonum note 2 ve de sorunsuz çalıştı anında görüntü yani...ancak tek sorun...RUSÇA :))

    YanıtlaSil
  82. Berk kardeşim sen kafanı yorma çok teşekkürler...yorumları okurken ben sinirlendim sende iyi sabır varmış...hiçbir sorun yok..rusça bilmememiz dışında :))

    YanıtlaSil
  83. Berk tamamdır kardeş. igo ve map klasörlerinin içine dosyaları direk değilde. klasörlü şekilde attığım için görmemiş. hallettim. yinede tşk. ederim

    YanıtlaSil
  84. @billy
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim,ayarları biraz karıştırın türkçe dil ayarı kesin vardır.Sabır konusuna gelecek olursak şu nankörlerin alayına saydırası geliyor insanın.Adam 100$lık şeyi bedava bulmuş,orası yavaş başka yere yükle diyor.Nankör çok...

    @Aksa Jeneratör Erdoğan Ay
    Rica ederim.

    YanıtlaSil
  85. galaksi s3 te çalışırmı acaba bilgisi olan varmı ekran çözünürlüğü 768x1280 data brinding dosyası 768 x1280 özelliği yok bi sıkıntı doğururmu. bu arada emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  86. @YAZGI
    Denemeniz lazım.Çalışma ihtimali yüksek.

    YanıtlaSil
  87. kolay gelsin. bu tür çalışmaları takdir etmemek mümkün değil.teşekkürler.
    Benim de bir maruzatım var "apk dosyasının linki çalışmıyor ve virüslü"
    Tekrar teşekkürler ve kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  88. igo uygulaması(COM.nnğ.igopromoisr2013march24.javaclientişlemi ne demek

    YanıtlaSil
  89. Yanıtlar
    1. yani programı düzgün bir şekilde kuruyorum sonra kurduktan sonra igo primo simgesine tıkladıktan sonra ilk başta uygulamaya giriyor daha sonra kapanıp bu hatayı alıyorum.. acaba neden olabilir?

      Sil
  90. arkadaşlar ben igo primo yu düzgün bir şekilde yükledikten sonra igo primo simgesine tıklayınca ilk başta açılıyor daha sonra ise kapanıp şu uyarıyı alıyorum ; (com.nng.igoprimoisr 2013 march24 .javaclient işlemi) beklenmedik şekilde durduruldu. tekrar deneyin, diye bir hata alıyorum acaba bu neden dolayı olabilir? şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  91. @Adsız
    Cihazınıza uygun dosyayı indirdiğinize emin misiniz?

    YanıtlaSil
  92. şifreyi bir türlü bulamadım nerde şifre?

    YanıtlaSil
  93. @Adsız
    wwww.androidmarkettt.com yada androidmarkettt.com deneyin.

    YanıtlaSil
  94. kardeşim yha şu rar şifresini doğru düzgün yazarmısın hiçbiri olmuyo

    YanıtlaSil
  95. @Adsız
    Bundan önceki yorumumda yazıyor.

    YanıtlaSil
  96. @Ali Alemdaroglu
    Rar şifresi: www.androidmarkettt.com
    yada: androidmarkettt.com
    yine açmıyorsa winzip programını deneyin.

    YanıtlaSil
  97. Emeğine sağlık kardeş, ama ben beceremedim, her iki dosya da rar şeklinde inmedi ve bişrleştiremedim ben.

















    Emeğine sağlık kardeş, hemde yürekten , ama işte yüklediğim partlar rar şeklinde değil anlamdım ben

    YanıtlaSil
  98. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
    Partlar 7z olarak iniyor o da rar sayılır.Siz winrar ile birleştirin iki partı sorun çözülür :)

    YanıtlaSil
  99. birde nexus 4 için olaydı tadından yenmezdi

    YanıtlaSil
  100. @Adsız
    Deneyin,nexus 4'te çalışmayacağı ne malum?

    YanıtlaSil
  101. uploadaed daki part 2 yok

    YanıtlaSil
  102. @Adsız
    Sitemizde yeni sürüm igo mevcut.Onu indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  103. Rar şifreleri nerede acaba göremedim kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  104. Tamam buldum. Tekrar kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  105. Yanıtlar
    1. Sitemizdeki başarsoft navigasyonu deneyebilirsiniz.

      Sil
  106. part 2 inmiyor alternatif verirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sürüm igo en yakın zamanda sitemize yüklenecektir oradan indirebilirsiniz takipte kalın.

      Sil
  107. Yanıtlar
    1. Yarın sitemizde yeni sürüm igo paylaşılacaktır. Takipte kalın..

      Sil

-->