Blackmart Alpha (Bedava Oyun İndir) Android


Blackmart Alpha (Bedava Oyun İndir) Android

Blackmart Alpha Android


Bugün sizlerle ''Blackmart Alpha (Bedava Oyun İndir) Android'' adlı programı paylaşacağım.Programı bilmeyen arkadaşlar için biraz anlatmak istiyorum.Program Android Bedava Oyun İndirmeniz için oluşturulmuş.Programın en önemli özelliği tüm bu programları rahat ve ücretsiz bir şekilde indirmesi.Programın kötü yanlarını sayacak olursak,en kötü özelliği bence play store'a göre çok güncellenmesi.Örneğin play store'da dün çıkmış paralı bir oyunu blackmart alpha'da bulmanız çok zordur.Diğer kötü yanı ise 5mb'lık dosyayı bile 50 mb'lık dosya indiriyormuş hızda indirmesidir.Bu iki özellik dışında tek kelimeyle muhteşem bir program,ben cihazımda kullanıyorum ve sizlere de öneriyorum.

Blackmart Alpha (Bedava Oyun İndir) Android Görseller:
Blackmart Alpha AndroidBlackmart Alpha AndroidBlackmart Alpha Android
 Blackmart Alpha AndroidBlackmart Alpha Android

Blackmart Alpha (Bedava Oyun İndir) Android Tanıtım Videosu:


Bu Muhteşem Programı Hemen Ücretsiz İndirmek İçin Tıkla!:



Blackmart Alpha (Bedava Oyun İndir) Android

47 yorum:

  1. @Android Oyunu
    Güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. root gerekiyo mu?

    YanıtlaSil
  3. ücretli uygulama indirirsek kredi kartından falan para gidiyormu

    YanıtlaSil
  4. bana mesaj geldide kredi puanlarınız 200 e ulaştı bunla ilgilimi ?

    YanıtlaSil
  5. setup dio ya onu yüklememiz gerekio mu

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Hayır değildir,ben aylardır kullanıyorum öyle bir şey gelmedi.

    YanıtlaSil
  7. @Adsız
    Setup diye bir şey yok,reklamı geç diyeceksiniz ve çıkan şeyi indireceksiniz.

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler çok güzel bi site

    YanıtlaSil
  9. @Adsız
    Beğenmenize sevindim.İyi indirmeler :)

    YanıtlaSil
  10. programı yükledim sorunsuz calısıyor.. fakat indirdigim oyun ve programlar yüklendıken sonra lisans kodu hatası yada farklı hatalar vererek kapanıyor.. programları yükledıkten sonra çalıştırabilmek için ne yapmam gerekiyor..

    YanıtlaSil
  11. @fatih pesen
    İndirdiğiniz bazı uygulamada böyle hatalar olması kadar doğal bir şey yok,çünkü program kaçak olarak çalışıyor ve çok geç güncelleniyor.Çalıştıramadığınız oyunlar için yapabileceğiniz hiç bir şey yok fakat o oyunları çok indirmek istiyorsanız sitemizde aratıp indirebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  12. Telefona mi indiriyoz bilgisayarami yapaadim olmuyo

    YanıtlaSil
  13. @Adsız
    Bilgisayardan indirip usb kablosu aracılığıyla telefonunuza atacaksınız.

    YanıtlaSil
  14. bunu bn ipadime indirebilirmiyim ?

    YanıtlaSil
  15. Ben tel den internete indirip girdim oldu :D Çok teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  16. @Lego Omniverse
    Ne demek ben teşekkür ederim,iyi indirmeler.

    YanıtlaSil
  17. Kardes tabletten giriom bi yer cikio reklami kapat diom bi sayfa daha cikio oraya tikluom indirmio nasil yapcaz bi anlatsan sana zahmet

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    Reklamı geç diyeceksiniz.En iyi bilgisayardan indirmek.

    YanıtlaSil
  19. bazı uygulamalar da gerçekte olandan küçük boyutta çıkıyor. İndirdiğimde de genelde sorunlu oluyor bu oyunlar. Örneğin rayman jungle run gerçekte 104mb ama bu uygulamada 3-4 mb neden böyle acaba? Ve fifa 12 markette varken burda yok. Bu niye?

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Sadece apk dosyasını indirdiği için öyle oluyor.Markette her program olacak diye bir kaide yok,yazılımı ben yapmadığım için bir şey diyemeyeceğim.

    YanıtlaSil
  21. Abi cok guzel bir program sagol berk abi arkadaslar 1mobile market lite ı da play storedan indirin o da guzel bir program

    YanıtlaSil
  22. @Adsız
    Beğenmenize sevindim ;)

    YanıtlaSil
  23. Ücretli indirsek pata gidiyo mü

    YanıtlaSil
  24. Ben yukluyorum fakat yarida kesiliyor?

    YanıtlaSil
  25. @ergun altiok
    Hangi oyunda bu sorunu alıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  26. @Cezmi yildirak
    Linke tıklayın sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın. İndirme sayfasına erişeceksiniz.

    YanıtlaSil
  27. Bu uygulamayı indirdim çalıştırdım ancak internet bağlantısı hatası veriyor . İnternetin olduğunu test ettim internet varken bu hatayı veriyor ?

    YanıtlaSil
  28. Hocam programi indirdim fakat dosya boyutlari cok kucuk mesela 250 mb lik bi oyun 9 mb gosteriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apk olarak veriyor sadece o yüzdendir. Datayı siz çekeceksiniz wifi ile.

      Sil
  29. indirdiklerimiz paralımı

    YanıtlaSil
  30. google play strorede ücretli olan uygulamaların blackmartta indirdiğimizde oyunların parası internet fiyatına ekmi yapılıyor

    YanıtlaSil
  31. blackmart tan indirdiğimiz paralı uygulamaların parasını internet faturasına eklerlermi

    YanıtlaSil
  32. Para almama garantisi % kaç ??? Ona göre şimdi indirecek kurulu ve beni bekliyor...

    YanıtlaSil
  33. Para almama garantisi % kaç ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %100 ancak başka bir program yüzünden sizden para alabilir. Ben kullandım sorun yaşamadım, siz de yaşamassanız ama başka bir halt yiyerek para keserlerse gelip bana mesaj falan atmayın ben mesuliyet kabul etmiyorum. Yazdıklarımı kabul etmiyorsanız hiç kurmayın derim :)

      Sil
  34. Paralı oyunları indirsek para internet faturasınamı yazılıyo


    YanıtlaSil
  35. Paralı oyunlar internet faturasına mı yazılıyo yoksa bedavamı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu programı kullanırsanız bir şey yazılmaz faturanıza.

      Sil
  36. Nerden indire tiklioz basiom 360 yazio bisi cikmio lutfen yardim edin

    YanıtlaSil

-->