Bladeslinger Android


Bladeslinger Android

Bladeslinger Android İndir


Bugün siz değerli ziyaretçilerim ile ''Bladeslinger Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Oyunun google play store'daki yükselen grafiği dikkatimi çekti ve oyunu sizler için inceledim.Oyun android'den hero of sparta,bilgisayardan da god of war serisini andırıyor bana.Oyundaki karakterin tipi ve oyunun başlangıcı six guns tarzı bir oyun havası verse de oynamaya başladığım zaman hero of sparta tarzı bir oyun olduğunu anladım.Google Play Store'da oyun hakkında bir kaç kötü yorum yapılmış.Ben bu kötü yorumları yapan arkadaşlara katılmıyorum,sonuçra Modern Combat 4 ile Bladeslinger Android İndir'i karşılaştırmak,barcelona ile galatasaray'ı karşılaştırmaya benzer.Oyunun grafikleri tatmin edici.Lafı daha fazla uzatmadan bu güzel oyuna geçmek istiyorum.

Bladeslinger Android Görseller:
Bladeslinger Android İndir

Bladeslinger Android İndir

Bladeslinger Android İndir

Bladeslinger Android İndir

Bladeslinger Android İndir

Bladeslinger Android İndir

Bladeslinger Android İndir

Bladeslinger Android İndir

Bladeslinger Android Tanıtım Videosu:



Kurulum:
1-)Altta indirme linkini verdiğim APK dosyasını indirin,cihazınıza atın ve kurun.
2-)Altta indirme linkini verdiğim DATA dosyasını indirin,winrar tarzı bir programla açın ve Android/Obb dizinine atın.

APK Dosyasını Ücretsiz İndirmek İçin Hemen Tıkla!:


DATA Dosyasını Ücretsiz İndirmek İçin Hemen Tıkla!:


DATA Dosyasını 10 Kat Daha Hızlı İndirmek İçin Hemen Tıkla!

Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Bladeslinger Android

0 yorum:

-->