Sygic Navigation 13.1.1 Android Nisan 2013


Sygic Navigation 13.1.1 Android Nisan 2013
Sygic Navigation 13.1.1 Android
Bugün sizlerle ''Sygic Navigation 13.1.1 Android Nisan 2013'' adlı muhteşem navigasyonu paylaşacağım.Yaklaşık bir ay önce çıkan Sygic 13.1.0 Aura (indirmek için tıklayın) versiyonunu sitemizde sizlerle paylaşmıştık,indiren arkadaşlar ne kadar iyi bir navigasyon olduğunu bilir.O güne kadar tom tom ve igonun bir adım gerisinde kalan Sygic 13.1.0 Aura sürümü ile igo ve tom tom'u sollamıştı.O günden bir ay geçti ve igo muhteşem bir kitle yakaladığı Sygic 13.1.0 Aura sürümünü Sygic Navigation 13.1.1 Android ile hem güncellemiş hem de daha da güçlendirmiş oldu.Ben de lafı daha fazla uzatmadan size Sygic 13.1.1 Android Nisan 2013 ile sizleri baş başa bırakıyorum.

Sygic Navigation 13.1.1 Android Nisan 2013 Özellikler:
  • İngiltere'de artık bina numaralarıyla birlikte posta koduna göre yolculuk
  • Kavşak görünümlerinde daha gerçekçi grafikler
  • Uzun seyahatler için güçlendirilmiş POI desteği
  • Gittiğiniz mekanlardaki en iyi otel ve restoranların seçimi
  • Eski sürüme oranla daha da güçlendirilmiş POI araması
  • Yol dişi özelliği
  • Daha fazla ayrıntıyla geliştirilmiş 3B arazi
  • Sesli talimat özelliği bulunan yaya modu
  • Daha fazla sürüş bilgisi içeren kenar çubuğu
  • Söylenen sokakları daha hızlı ve başarılı bir şekilde bulma
  • Fransa için tehlikeli bölge uyarıları eklendi
Sygic Navigation 13.1.1 Android Nisan 2013 Görseller:
Sygic Navigation 13.1.1 Android

Sygic Navigation 13.1.1 Android

Sygic Navigation 13.1.1 Android

Sygic Navigation 13.1.1 Android


Sygic Navigation 13.1.1 Android Nisan 2013 Kurulum:

1-)Altta indirme linkini verdiğim APK Dosyasını kurun.
2-)Altta indirme linkini verdiğim ''Sygic'' dosyayı indirin. Winrar tarzı bir programla açın.İçinden ''Sygic'' adında bir dosya çıkacak.Sygic dosyasını telefonunuzun hafıza kartına hiç bir klasörün içinde olmayacak şekilde direk atın.
3-)Altta indirme linkini verdiğim ''Türkiye Haritası''nı indirin. Winrar tarzı bir programla açın.İçinden ''Maps'' adındaki dosyayı da sygic/maps dizinine atın.

Aktifleştirme Kodu İsterse Bunu Girin!: SG-13-11-YH-DX-29-RF-WQ-AA-23-98


APK Dosyasını İndirmek İçin Tıklayın!:

Türkiye Haritasını İndirmek İçin Tıklayın!:

Sygic Dosyasını İndirmek İçin Tıklayın!:


Not: Bu muhteşem navigasyonu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.


Dipnot: Bir saatir sırf siz bu konudan faydalananın diye canla başla uğraşıyorum.Programı bilgisayarıma indirdim,cihazımda denedim,150-200 mb boyutundaki dosyayı uploadladım.Lütfen siz de 5 saniyenizi ayırıp bir yorum bırakın.Olumlu yada olumsuz fark etmez,yorumlarınız bizim için çok değerli :)

YENİ SÜRÜM SYGİC ÇIKTI BU YAZIDAKİ SYGİC ESKİ SÜRÜM YENİ SÜRÜMÜ İNDİRMENİZİ ÖNERİYORUZ!>>> TIKLA İNDİR!

Sygic Navigation 13.1.1 Android Nisan 2013

96 yorum:

  1. rar pwd. nedir ?

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Sygic yada maps'in içindeki bir dosya olmalı,onları karıştırmayın.Sadece dediklerimi yapın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine sağlık dostum.emeğin için teşekkürler

      Sil
    2. rica ederim bu tarz paylaşımlar için sitemizi takip edebilirsiniz :) Tam de 1 sene sonra yazmışsınız :D

      Sil
  3. 2. adımda belirtildiği üzere sygic dosyası sygic.rar şeklinde geliyor. Yine 2. adımda "winrar tarzı bir programla açın" deniliyor. Bu noktada winrar pass. gerekli.

    Teşekkür Ederim.

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Özür dilerim,rar şifresini koymayı unutmuşum.
    Rar Şifresi: www.androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu rar şifresini onaylamıyor yazıyorum yanlış diyor hata veriyor

      Sil
  5. @Zbt Ylmzr
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Bloğumu onurlandırdınız.

    YanıtlaSil
  6. @Zbt Ylmzr
    Rica ederim,her şey sizler için :)

    YanıtlaSil
  7. Upload tan ne turkiye haritasini nede sygic dosyasini indiremiyorum acil yardim

    YanıtlaSil
  8. @Coşan İbrahimoğlu
    Uploaded'dan saatte bir dosya indirme limiti var.Eğer az önce yeni bir dosya indirdiyseniz böyle olmuş olabilir.Bir saat bekleyin.

    YanıtlaSil
  9. bu navigasyon ürün aktifleştirme istiyor. aktifleştirme kodu nedir? yoksa satın mı alacağız? saygılar :(

    YanıtlaSil
  10. Gerek kalmadi tum parcalari indirdim yalniz simdi daha buyuk sorun var ben apk yi yukledim ondan sonra sygic i sd bellege attim maps dosyasinida onun icine attim ve programi calistirdim calismayi durdurdu diyor surekli apk da sorun var sandim tekrar indirdim yine sorun sonrasinda sygic dosyasini sildigimde sygic programi calisti ama gerekli programlarin oldugu uyarisi geldi ve yukleme yapti sonrasindada harita yok dedi maps dosyasini sygic in icine actim yine algilamadi sorun nedir acaba bu siteye guvendigim icin eski surumude kaldirdim ve navigasyon benim olmazsa olmazlarimdan yardim bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. @Kubilay Köleci
    Kusura bakmayın,aktifleştirme kodunu koymayı unutmuşum.Kod: SG-13-11-YH-DX-29-RF-WQ-AA-23-98

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm Arkadaşım Dosyalar için teşekkür ederim.Harita hariç hepsi çalıştı.Haritayıda başka yerden indirip kurdum.Ama verdiğinkod 22 haneli tir.ama telefonda ise16 harf isteniyor.acaba verdiğin kod yanlışmı yoksa benmi yapamadım?

      Sil
  12. @Coşan İbrahimoğlu
    Sanırım harita da sorun var,bir de yeni haritayı deneyin.Hemen konuya ekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ustad simdi denedim bu dahada sorunlu rar bozuk %27 de iptal oluyor yeni harita dediginde 10-2012 tarihli bi yanlis olmasin :-)

    YanıtlaSil
  14. @Coşan İbrahimoğlu
    Benim cihazda 10-2012 haritası kuruluydu o yüzden onu size vermiştim.Siz de çalışmadı sanırım,o zaman başka bir sitede şu haritayı buldum çalışıyor falan yazmışlar: tıklayın.
    Rar Şifresi isterse: androidsitem.net
    Eğer çalışıyorsa bana bildirirsiniz ben de konuya bu haritayı eklerim.

    YanıtlaSil
  15. indirdim yükledim ama açılmıyor sanırım benim telefon kaldırmadı :D (motorola atrix)

    YanıtlaSil
  16. @Zbt Ylmzr
    Coşan ibrahimoğlu arkadaşımızın yaptığı gibi yapın.Sygic dosyasını silin ve wifi ile çekin.

    YanıtlaSil
  17. Berk son eklediğin 182.mb lik harita işe yaradi program çalışıyor ilgi alaka için tskr. Ama biseye takildim senin verdigin bu apk dosyasi crack li degilmi 30 gün sonra gitmesin program :)

    YanıtlaSil
  18. @Coşan İbrahimoğlu
    Üstte verdiğim etkinleştirme kodunu girdiğiniz takdirde crack gelecektir :)

    YanıtlaSil
  19. aktifleştirme kodu yanlış diyor bide istediği 16 karakter burda daha fazla karakter var :

    YanıtlaSil
  20. @Zbt Ylmzr
    Şimdilik böyle kullanın eğer para falan isterse o zaman tekrar bakarım.Çünkü aktifleştirme kodu bulamadım.

    YanıtlaSil
  21. tamam kardeşim bende bakarım bulan arkadaş olursa paylaşsın . hayat paylaşınca güzel :) emege saygı...

    YanıtlaSil
  22. @Zbt Ylmzr
    Evet aynen öyle :)
    Bir sorunuz,sorununuz olursa ben 17.00'dan sonra hep buradayım.Elimden geldiği kadar yardımcı olurum.

    YanıtlaSil
  23. rar şifresi adroidsitem.net değil...

    YanıtlaSil
  24. Berk tsk ederim sorun olacagini sanmiyorum aktiflestirne kodunu bulursam paylasirim paylasim icin tskr ( emege saygi) [ buda slogan heralde :-) ]

    YanıtlaSil
  25. @Coşan İbraimoğlu
    Evet öyle,hep destek tam destek! :)

    YanıtlaSil
  26. @Adsız
    Zaten adroid değil android olacak tekrar deneyin.

    YanıtlaSil
  27. denedik androidsitem.net değil şifre

    YanıtlaSil
  28. @Adsız
    Başına www. koyarak deneyin bir de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bende açamadım sygic tamam ama tur.ta.2012.10.rar verdiğiniz hiçbir şifreyi kabul etmiyor

      wwww.androidmarkettt.com
      androidsitem.net
      www.androidsitem.net

      bunların hiçbiri olmuyor bi yanlışlık olmasın bi kontrol etseniz acaba

      Sil
  29. @Özcan Çinkaya
    tur.ta.2012.10.rar'ın şifresi ''ozut''tür.Androidsitem.net olan şifre diğer haritanındır.

    YanıtlaSil
  30. hocam verdiğin aktifleştirme kodu olmuyor :( xxxx-xxxx-xxxx-xxxx şeklinde bir kod girmem gerekiyor bu konudada yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  31. Hocam programı şimdi kurdum denedim verdiğin haritayı yüklmeme rağmen benden int.üzerinden harita yüklememi istedi bircok dünya ilkesi var Ben suudi arabistanda olduğum için hem Türkiye hemde Suudi arabistan haritasını yükledim ve açtı Bulunduğum bölge cok karışık olmasına rağmen gayet güzel ayrıntılar vermiş yarın hareket halindede deneme şansım olur ilk izlenimlerimide yazarım.
    Benim özellikle belirmek istediğim benim telefonum gibi (Xperia Z) yüksek çözünürlüklü telefonlar için gayet uygun yani diğer navigasyon programlarında yaşadığım çözünürlük sıkıntısı yok
    Şuan için tek sorun verdiğiniz aktifleştirme kodu program acıldığında istediği kod sizin yazdığınız gibi degil xxxx-xxxx-xxxx-xxxx şeklinde istiyor. Bu konudada yardıncı olur ve ve konuyu genel olarak bidaha düzenlerseniz tüm sıkıntılar gider.
    Bu program için emeği gecen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum gayet başarılı bir paylaşım.

    YanıtlaSil
  32. @ÖZCAN ÇİNKAYA
    İlk olarak güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Aktifleştirme koduna gelecek olursak şu an için elimde maalesef hiç kod mevcut değil.1 ay sonra eğer sizden bir ücret talep edecek olursa,tekrar bakarım.

    YanıtlaSil
  33. Arkadaslar bende buradan indirdim ne acilirken ne kapanirken hic bir sorun yok aktiflestirme koduda istemiyor iki telefonumdada canavar gibi calisiyor (htc one ve nexus) ikisindede herhangi bir aktiflestirme kodu istemedi. Yukleme şekli şöyle once sitedeki apk dosyasini indirin sonra programi yukleyip açın orda gerekli dosyalari indirecek (yaklaşık 150 mb) sonra siz 182 mb lik tur.ta2013.01 dosyasini indirip sygic dosyasinin icine maps klasorune atiyorsunuz oyle bir klasor yoksa siz olusturup icine o dosyayi atin yukarida bahettigim dosya vardir muhakkak. Yardimci olabildiysem ne mutlu bana EMEĞE SAYGI :-)

    YanıtlaSil
  34. @Coşan İbrahimoğlu
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Kuramayan arkadaşlara referans olacaktır.

    YanıtlaSil
  35. @Ömer
    Evet kod çalışmıyor ben de fark ettim fakat ben de hiç aktifleştirme kodu falan istemedi.Eğer 1-2 ay sonra isterse gelip buradan sorarsınız biz de buluruz.

    YanıtlaSil
  36. Slm berk hüner Arkadaşım Dosyalar için teşekkür ederim.Harita hariç hepsi çalıştı.Haritayıda başka yerden indirip kurdum.Ama verdiğinkod 22 haneli tir.ama telefonda ise16 harf isteniyor.acaba verdiğin kod yanlışmı yoksa benmi yapamadım?

    YanıtlaSil
  37. @ömer
    Aynı yorumu bir daha atmaktaki amacınız nedir?

    YanıtlaSil
  38. Kardeş özür dilerim ilk yorumunu görmemiştim.Ayrıyeten Cevabın için teşekkürederim.

    YanıtlaSil
  39. @ömer
    Sorun değil,güzel yorumlarınız için asıl ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  40. 16 haneli aktivasyon kodu istiyor XXXX-XXXX-XXXX-XXXX Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  41. @Adsız
    Şu an elimizde maalesef kod yok,eğer 1 ay sonra olur da sizden bir ücret talep ederse gelip yorum yerinden bizi bildirin.Biz de o zaman buluruz.

    YanıtlaSil
  42. bana da 16 haneli kod gerekiyor

    YanıtlaSil
  43. @Adsız
    Bundan bir önceki mesajımı okuyun lütfen.

    YanıtlaSil
  44. Şu anda bizden ürün kodu yada ücret talep ediliyor, kullanamıyoruz yani program kapandı.

    YanıtlaSil
  45. @Adsız
    ''Arkadaslar bende buradan indirdim ne acilirken ne kapanirken hic bir sorun yok aktiflestirme koduda istemiyor iki telefonumdada canavar gibi calisiyor (htc one ve nexus) ikisindede herhangi bir aktiflestirme kodu istemedi. Yukleme şekli şöyle once sitedeki apk dosyasini indirin sonra programi yukleyip açın orda gerekli dosyalari indirecek (yaklaşık 150 mb) sonra siz 182 mb lik tur.ta2013.01 dosyasini indirip sygic dosyasinin icine maps klasorune atiyorsunuz oyle bir klasor yoksa siz olusturup icine o dosyayi atin yukarida bahettigim dosya vardir muhakkak. Yardimci olabildiysem ne mutlu bana EMEĞE SAYGI :-)'' şu yazanları uygulayın sitemizden bir arkadaş bunu uygulamış hiç bir doğrulama kodu falan istenmemiş.Ancak bunu yapmak için önce cihazdaki tüm sygicle alakalı dosyaları silmeniz lazım.

    YanıtlaSil
  46. sygic dosyası linki çalışmıyor

    YanıtlaSil
  47. @Gökhan
    Tekrar kontrol edin artık çalışıyor :)

    YanıtlaSil
  48. @EGEMEN YEŞİLÇİÇEK
    Deneyin,görün.

    YanıtlaSil
  49. ARKADAŞLAR BEN YAPAMIYORUM BUNUNLA İLGİLİ BİR VİDEO YOKMU YÜKLEME SIRASINDA KARŞIMA BİSÜRÜ İNDİRME CIKIYOR KARŞIMA

    YanıtlaSil
  50. @Adsız
    Dediklerimi harfiyen uygularsanız bir sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  51. Ellerine sağlık arkadaşım, uzun zamandır kullandığım bir uygulama, çok memnunum ve yeni sürümünü denedim, çok güzel çalışmakta...
    x10mini pro - rom:minicm7

    YanıtlaSil
  52. @Burak
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  53. Abicim Sygic 16 haneli kod istiyo sizin verdiğiniz kod olmuyo kii

    YanıtlaSil
  54. @Burak POYRAZ
    Şimdilik kurun,1 ay sonra bir ücret isterse buluruz.

    YanıtlaSil
  55. şimdi hepsini indirdim ama harita yüklü değil diyo napcaz

    YanıtlaSil
  56. @Burak POYRAZ
    Wifi ile çekin,daha temiz olur.

    YanıtlaSil
  57. abicim o ylou ben önceden denedim.yardımların için saol ama route66 dan şaşmıyacaksın

    YanıtlaSil
  58. ben kurdum hersey tamam fakat binalar reklamlarındaki gibi 3boyutlu olarak gozukmuyor hatta alısveris merkezleride hiç bişey sadece bazılarının ad ları geçiyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  59. @Burak POYRAZ
    O zaman şu yöntemi deneyin.Ben böyle yaptım.Cihazınızda sygicle alakalı olan tüm her şeyi silin. Apkyi baştan kurun.Herşeyi wifiden çekin,haritayı buradan indirip atarsınız.

    YanıtlaSil
  60. @Adsız
    Ben de öyle bir sorun yok.Programı silin baştan kurun.Yine düzelmesse yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  61. sygic.rar şifresi nedir.? Burda yazılan tüm şifreleri denedim hata veriyor.

    YanıtlaSil
  62. @Adsız
    www.androidmarkettt.com
    androidmarkettt.com
    şu ikisinden biri kopyala yapıştır yapmayın.Şifreyi kendiniz yazın.

    YanıtlaSil
  63. Arkadaşlar burda söylediğinizin hepsini yaptım,
    ...önce sd karta apk dosyasını indir kurdum
    ...sygıc/maps olarak sd karta(ana dizine) attım programı açtım ama harita yok diyor. kurulumu yapan elinde resim olan varsa paylaşabilirmi..

    YanıtlaSil
  64. @Adsız
    Wifiden çekmeyi deneyin daha temiz olur.

    YanıtlaSil
  65. Cevabınız için tşkrlrr. ilk defa yaptığım için kusura bakmayın wifi den çekmek nedir nasıl yapılır.??

    YanıtlaSil
  66. @Adsız
    Cihazınıza sygic hakkında attığınız tüm dosyalardan arındırın.Yani hiç sygic maps sygic klasörü falan kalmasın.Ardından apk'yi kurun ve gereken dosyaları wifi ile indirin.

    YanıtlaSil
  67. @Adsız
    Rica ederim,işinize yaradıysa ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  68. Kod olmadan acilmiyor 16 haneli.su kod nedir bilen varsa soylesin artik..... magduruz

    YanıtlaSil
  69. kod bekliyoruz

    YanıtlaSil
  70. @Adsız
    Kodsuz çalıştıranlar var?

    YanıtlaSil
  71. @serkan nazik
    androidmarkettt.com deneyin.

    YanıtlaSil
  72. arkadaşım okadar bekledim indirdim ama rar şifresi hata diyor her iki verdiğin rar şifresinide denedm ama hala kabul etmiyor !

    YanıtlaSil
  73. @Alperen Çelik
    androidmarkettt.com yada www.androidmarkettt.com deneyin.

    YanıtlaSil
  74. @Soner Aykaç
    Aktivasyon kodu yok maalesef.Programı silip tekrar kurarsanız sorun çıkmaz.

    YanıtlaSil
  75. @Güray Opğan
    Doğru yere atarsanız böyle bir sorun vermez :)

    YanıtlaSil
  76. kardeş paylaşımın için teşekkürler. Emek vermişsin sağ olasın

    YanıtlaSil
  77. @Alican Sağlam
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  78. Linklerin hic birini yukleyemiyoruz abuk subuk oyunlara yonlendiriyor linkler

    YanıtlaSil
  79. @Caner Demirci
    Bu sürümü kurmanız saçma olur. Sitemizde 13.2.2 sürümü var sygic'in arama yerinden sygic 13.2.2 diye aratın çıkacaktır.

    YanıtlaSil
  80. 1B14-0D17-FD0F-65E2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah arkadasim cok makbule gecti. supersin.

      Sil

-->