TomTom Turkey v1.1.1 905.4785 Android Mayıs 2013


TomTom Turkey v1.1.1 905.4785 Android Mayıs 2013
TomTom Turkey Android Mayıs 2013

Bugün sizlerle ''TomTom Turkey v1.1.1 905.4785 Android Mayıs 2013'' adlı muhteşem navigasyon programını paylaşacağım. Navigasyon severlerin 3 navigasyon sayın deseniz aklına gelecek kadar popülerdir.Sitemizde programın önceki sürümü olan '' ''TomTom Turkey v1.1.1 Android '' versiyonunu paylaşmıştık.Şimdi de ''TomTom Turkey Android Mayıs 2013''u sizlerle paylaşacağız.

Bu Sürümün Özellikleri:
-Önceki sürüme oranla büyük oranda eksikler giderilmiş harita.
- IQ Routes ile güvenilir tahmini varış saatleri.
- Tomtom HD Traffic kalitesiyle daha hızlı gidebileceğiniz yollar tahmini olarak belirlenmiştir.
- Zor kavşaklarda zorlanmamanız için geliştirilmiş  şeritli rehberlik.
- Konuşarak yol tarifi yapma özelliği ile gözleriniz yoldan ayrılmayacak.
- Başarılı sesli talimatlar
- Hızlı ve akıcı bir şekilde rota hesaplama
- Multi-stop yollarını bulma.
- Otomatik gündüz ve gece modu
- Tam ve up-to-date harita telefonunuzda siz istediğiniz kadar saklanır.
- Bir hücresel sinyal veya veri planı kullanımına gerek duymaz Hızlı ve güvenilirdir.

TomTom Europe v1.1.1 905.4785 Android Mayıs 2013 Görseller:
 TomTom Turkey Android Mayıs 2013

TomTom Turkey Android Mayıs 2013

TomTom Turkey Android Mayıs 2013

TomTom Turkey Android Mayıs 2013

TomTom Turkey Android Mayıs 2013 Kurulum:

  • Altta indirme linkini verdiğim tüm partları indirin.Eksik part indirirseniz program çalışmaz.Winrar tarzı bir programla partları birleştirin.
  • Partları birleştirdikten sonra klasörden çıkardığınız tomtom dosyasını hafıza kartına veya dahili hafızaya atın.(Tomtom dosyasını hafıza kartına attığınız sırada,ilk başta " .m etadata.xml" dosyası kopayalansın mı? Diye bir soru soracak evet deyin,eğer evet demesseniz program cracksiz olur.)
  • Altta indirme linkini verdiğim apk dosyasını,indirip winrar tarzı bir programla açın,içinden çıkan dosyayı tomtom klasörünün içine atarak kurunuz.
APK Dosyasını İndirmek İçin tıklayın.

Part 1 İndirmek İçin tıklayın.
Part 2 İndirmek İçin tıklayın.

Not: Bu muhteşem navigasyonu indirmek için üstteki ''tıklayın'' yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

TomTom Turkey v1.1.1 905.4785 Android Mayıs 2013

38 yorum:

  1. Rar şifresi ne bunun kardeş?

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. ozut ya da özüt hata veriyor

      Sil
    2. ozut ya da özüt hata veriyor

      Sil
    3. şifre www.androidmarkettt.com :) paylaşım için teşekkürler.

      Sil
    4. apk dosyası için şifre: ozut

      Sil
  3. @Mooreath
    Apk dosyasının www.androidmarkettt.com
    Diğer dosyaların ozut.

    Ne demek biz teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. APK DOSYASI LİNKİ SORUNLU.
      ŞU HATAYI VERİYOR
      Hata! Google Chrome 1tk.us sitesine bağlanamadı

      Sil
  4. apk dosyası ındirilemiyor.yardımcı olurmusun.

    YanıtlaSil
  5. @Mehmet Tekin
    Linki kontrol ettim sorun siz de sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Media fire email adresi ve şifresi ne lütfen söylermisin

    YanıtlaSil
  7. size zahmet ben bir türlü apk dosyasını indirmeyi basaramadım.baska bir alternatif link verirseniz sevinirim.partlarda sorun yok onları indirdim

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Size kendi hesabımı verecek halim yok herhalde?

    @mehmet tekin
    Mediafire'dan indiremiyorsanız benim başka bir siteye yüklemem çok anlamsız olur.En iyi upload sitesi mediafire'dır.Eğer link kısaltmada sorun yaşıyorsanız,linke tıklayın.Karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.İlk tıklamınızda bazen indirme sitesi açılmaz.Çıkan şeyi kapatın,tekrar tıkla deyin o zaman olacaktır.

    YanıtlaSil
  9. mediafirede hep bu hatayı alıyorum.Arşiv Şifreli veya Şifre Korumalı olduğu yazıyor.

    YanıtlaSil
  10. @Mehmet Tekin
    Evet arşiv şifreli,şifre: www.androidmarkettt.com

    YanıtlaSil
  11. Arşiv Şifreli veya Şifre Korumalı olduğu
    Indirmek çalıştığınız dosya, split şifreli ve parola korumalı bir arşiv. Ücretsiz hesaplar bu tip her dosyanın haftada 10 indirme ile sınırlıdır. Bu dosya için sınırına ulaşıldı. Tüm MediaFire kullanıcıları artık yerine arşiv bölmek zorunda daha boyutu 10 GB dosyaları yükleyebilirsiniz. Bizim prim hesapları arşiv sınırsız sayıda indirebilirsiniz. Hesap oranları da başlayacak ay başına 5,00 $ .

    Yine de sorunuz varsa ya da biz bir hata yaptık düşünüyorum? Lütfen desteğine başvurun daha fazla yardım için.

    bu hatanın tamamı şifre isteyen bir yer yokki ben oraya şifreyi yazayım.

    YanıtlaSil
  12. @mehmet tekin
    Yeni bir siteye yükledim sizin için indirmek için tıklayınız.

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkür ederim bu sefer oldu.sağol.

    YanıtlaSil
  14. @mehmet tekin
    Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim.Paylaşımlarımızı çok rahat bir şekilde takip etmek isterseniz facebook sayfamızı beğenebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  15. live services özelliğini kullanabilme şansımız var mı acaba? biraz araştırdım ancak bulamadım ..

    YanıtlaSil
  16. @TeknoAdam
    Sorun siz de olmalı.Tekrar deneyin.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim
    Samsung S+2e yükledim ancak Türkiye haritasını bulamıyor.

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    O zaman türkiye haritasını wifi ile çekin en temiz çözüm olur.Ne demek ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. usta eline sağlık program için hatta 906 sürümüne sahip =)

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  21. olmadiyaaaa bende harita bulunamadi diyiyor bende sildim geri

    YanıtlaSil
  22. @Yusuf Hamurcu
    Wifi yada 3g ile gereken dosyaları indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  23. @Saltuk
    Linkte sorun yok sadece yüklediğim yerde kısa süreli bir sorun oluşmuş kısa sürede çözülecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sa kardeş,şimdi kontrol ettim.apk dosyası ilk verdiğin likten inmiyordu ya.sende, başka linkten verdin oradan indirdim.Fakat part 1 ve part 2 ile apk linkinden çıkan dosyalar aynı.apk dosyası yok yani.
      her 2 klasör içinde de aynı dosylar var:
      .metadata ve files dosyaları var klasörde.
      apk için yeni link verebilir misin?

      Sil
  24. @Saltuk
    Apk dosyası konusunda siz de sorun olmalı.Ben direk apkyi verdim.Başka link vermem bir şey değiştirmez aynı dosyayı yükleyeceğim çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Berk
      kontrol edip geri bildirim yapacağım.teşekkürler

      Sil
    2. @Berk;
      kontrol ettim.Partlarla apk dosyasını aynı klasör içinde çıkartırken apk şifresini www.androidmarkettt.com olarak çalıştıramadım ve diğer part şifresi ozut olarak yazınca yine part1 ve part 2 olarak aynı dosyayı rar dan çıkartmışım.Sorun burada.(şifre çok uzun bence hepsine ozut gibi tek kelimeli şifre koymalısın mesela)
      tom tomu kurdum çalışıyor.
      her çaözünürlükte bu apk çalışıyor mu?
      galaxy note 2 ye kurdum.Arkadaşta 240*320 çözünürlük samsung y duos var.Bu sürüm onun telde sorunsuz çalışır mı acaba?
      onuda deneyip cevap yazarım.

      Sil
  25. @Saltuk
    ozut çok kısa bir şifre ve birisi ozut şifreli bir şey daha basit çalabilir.Şimdi birisi bunu çalarsa benim reklamımı yapmış olur.Bir daha ki seferlerde androidmarkettt.com yaparım şifreyi.Winrar hata veriyorsa winzip kurun onunla deneyin.Diğer sorunuza gelecek olursak denemeden bilemeyiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Berk,SA,hayırlı cumalar kardeş,
      arkadaşın y duos model telefonun da sd kart üzerinde tom tom sorunsuz çalışıyor.
      burada paylaşılan model v.1.1.şeklinde.
      blackmart alpha'da 50€ luk v.1.2 var.31,91 mb boyutlu.
      anlamadığım siz zaten mayıs 2013 en son sürümü verdim diyorsunuz ama korsan market programına v.1.2 sürüm var.
      hangisi son sürüm kafam karıştı.Yardım?

      Sil
  26. @Saltuk
    Blackmart alphanın en kötü özelliği bu,temple run oz ilk çıktığında ben v1.1 sürümünü hiç beğenmemiştim.Blackmart alpha da dolaşırken v1.2 yazdığını gördüm indirdim ve v1.0 olduğunu gördüm.Siz de indirirseniz gerçek sürümünü görürsünüz.Sitemizde tüm navigasyonların son sürümü paylaşılmaktadır.Blackmart alpha trafik çekmek için bu yalanı ortaya atmaktadır.

    YanıtlaSil

-->