Facebook Home Android


Facebook Home Android
Merhaba arkadaşlar,bugün sizlerle ''Facebook Home Android'' adlı uygulamayı paylaşacağım.Facebook geçtiğimiz günler ''Facebook Home Android İndir''i çıkaracağını söylemişti ve çoğu android kullanıcı bu programı beklemeye başlamıştı.Bilmeyen arkadaşlar için Facebook home'u biraz anlatmak istiyorum.Program estetik olarak çok başarılı olmuş fakat ben çok beğenmedim.Programın tek olumlu yanı,sohbet balonu özelliği.Bilmeyenler için biraz anlatmak istiyorum,facebook bu programda sohbet balonu özelliği eklemiş ve bu özellik sayesinde bir resme yada facebook üzerinden videoya bakarken işiniz yarım kalmayacak,aynı bilgisayarda olduğu gibi mobil cihazınızda yanda çıkan sohbet balonu ile rahat bir şekilde sohbet edebileceksiniz.

Facebook Home Android Görseller:




Facebook Home Android Tanıtım Videosu: 


Bu Muhteşem Programı Google'dan Ücretsiz İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla Ücretsiz İndir!:


Not: Bu muhteşem programı indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Facebook Home Android

0 yorum:

-->