Navitel Android v7.5.0.110 Türkçe


Navitel Android v7.5.0.110 Türkçe
Navitel Android Türkçe

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Navitel Android Türkçe'' adlı navigasyon programının en güncel sürümü olan ''Navitel Android v7.5.0.110 Türkçe''yi paylaşacağım.Bu sürümde 3D Binalar,3d yol haritaları gibi özellikler,grafik kalitesi arttırılarak güçlendirilmiş.Eski sürümde olmayan ilçeler,mahalleler ve sokaklar ''Navitel v7.5.0.110 Android'' ile eklenmiş.Programın eski sürümdeki,uzun mesafeli zor kavşaklarda en stabil şekilde kısa yolu gösterme özelliğini eski sürümdeki gibi korumuş.Yeni özellikleriyle daha da güçlenen navitel fakat hala sygic ve tomtom ile yarışacak düzeyde değil,sygic aura 13.1.0(gitmek için tıklayın) da olan muhteşem özelliklere,tomtom v1.1.0(gitmek için tıklayın) sürümü ile cevap vermişti.Navitel yeni sürümüyle tomtom ve sygic'e cevap veremeyerek bir adım geride kaldı.Lafı daha fazla uzatmadan bu başarılı navigasyona geçmek istiyorum.

Navitel Android v7.5.0.110 Türkçe Görseller:
Navitel Android Türkçe

Navitel Android Türkçe

Navitel Android Türkçe

Navitel Android Türkçe Tanıtım Videosu:


Kurulum:
1-)Altta vereceğim apk dosyasını cihazınıza kurun
2-)Cihazınıza uygun olan crack dosyasını dahili hafızaya atın ve kurun.Lisansı kabule dip,dili türkçe veya başka bir dil olarak ayarladıktan sonra programı kapatın.Dahili hafıza da ''NavitelContent'' isimli bir dosya oluşacaktır.
3-)Altta indirme linkini vereceğim türkiye haritasını SD/Navitelcontent/Maps dizinlerinin içine atın.

Apk Dosyası[İndirmek İçin Tıklayın!]

Crack Dosyaları:
1200x768 ve Üzeri Çözünürlükler İçin Crack Dosyası[İndirmek İçin Tıklayın!]
480x800 ve 1200x768 Arası(Android Tabletler İçin)[İndirmek İçin Tıklayın!]
320x480'den 1200x768'e Kadar Olan Tüm Çözünürlükler İçin Crack Dosyası[İndirmek İçin Tıklayın!]
320x480 Çözünürlüğün Altındakiler İçin Crack Dosyası[İndirmek İçin Tıklayın!]

Türkiye Haritası[İndirmek İçin Tıklayın!]

Rar Şifresi İsterse Şifre: ozut

Not: Bu muthiş programı indirmek için ''İndirmek İçin Tıklayın'' yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Navitel Android v7.5.0.110 Türkçe

6 yorum:

  1. Bu proyu gecen yıl kurdum ancak konum bilgisi vermiyordu.Şimdi bu yeni sürümü yükledim konum bilgisini koordinat olarak veriyor lakin haritada hiçbirşey yok.Yani bembeyaz harita.
    Ne yol ne baska birşey görünmüyor.
    Bi yardımcı olabilimisiniz şefim?

    YanıtlaSil
  2. @KAPTAN ELVIS
    Cihazınızdaki tüm navitel dosyalarını silin ve tekrar kurun.Eski dosyalar varken böyle sorun vermesi normal.

    YanıtlaSil
  3. Yaptım birkaç kez dediginizi şefim.
    Hatta farklı bir siteden yükledim şimdi.Bunda konum bilgimi okyanusun ortasında gösteriyo meret :S
    Ben sivasın göbegindeyim halbuki.
    Üstelik yeni haritada şehir isimleri vs yok.
    Sadece otoban e5 vs yolların isimleri var e200 vs gibi.

    1 yıldır eziyet oldu bu meret bana şefim.

    YanıtlaSil
  4. @KAPTAN ELVIS
    O zaman sitemizdeki diğer navigasyonları deneyebilirsiniz.Navigasyon bölümünde 10larca navigasyon bulunmaktadır.

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Az önce kontrol ettim hiç bir sorun gözükmüyor.

    YanıtlaSil

-->