Wild Blood Android


Wild Blood Android

Wild Blood Android İndir

Merhaba arkadaşlar bu yazıma sizlere yine bir unreal motorunun şaheseri olan 'Wild Blood Android'i tanıtacağım.
Gameloft'un oyunlarını bilirsiniz hep harika ve güzel grafiklere sahip olur.Wild Blood Android İndir de bu harika grafiklere sahip oyunlardan bir tanesi.Oyun HD grafiklere sahip ve kalite olarak da android için çok iyi.Oyunda ki senaryoyu bilmeyen arkadaşlar için biraz anlatmak istiyorum;Oyunda bizim canlandırdığımız Sir Lancelot’un dünyayı ve Guinevere adlı şehiri kurtarmak istiyor.İşte böyle bir oyun olan Wild Blood Google Play'den bir çok indiren arkadaştan olumlu yorumlar almış,kötü yorum yapanlarda zaten oyunu cihazınızda çalıştaramayanlar.Lafı daha fazla uzatmadan bu muhteşem oyuna geçmek istiyorum.

Wild Blood Android Ekran Görüntüleri
Wild Blood Android Wild Blood Android Wild Blood AndroidWild Blood AndroidWild Blood Android

Wild Blood Android Tanıtım Videosu:


Kurulum:
1-)Altta indirme linkini verdiğim APK dosyasını indirin,cihazınıza atın ve yükleyin.
2-)Altta indirme linkini verdiğim DATA dosyalarından bir tanesini indirin.Winrar tarzı bir programla açın.
3-)Ortaya çıkan dosyayı Android/Data dizinine atın.

APK indirmek için tıklayın.
SD DATA indirmek için tıklayın.
SD DATA Alternatif için tıklayın.

Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''tıklayın' yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Wild Blood Android

10 yorum:

  1. @Mutlu Ylmz
    Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. @Mehmet KUL
      Rica ederim,her şey sizler için :)

      Sil
  3. hata verip kapatıyor sorun nerede acaba

    YanıtlaSil
  4. @selim makaveli
    Data dosyasını silin,datayı wifiden çekin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blackmarttanda indirip denedim ama yine aynı problemi yaşıyorum

      Sil
  5. @selim makaveli
    O zaman bunları bana değil blackmart'a sormalısınız.Ben blackmart'ın sahibi değilim.Sadece kendi sitemdekiler hakkında yorum yapabilirim.

    YanıtlaSil
  6. bir tane kareli bulmaca gibi bir şey var onu nasıl geciyoruz yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  7. @Sefa Koç
    Anlamadım biraz daha açar mısınız?

    YanıtlaSil

-->