The Bard's Tale Android İndir


The Bard's Tale Android İndir
The Bard's Tale Android İndir
Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''The Bard's Tale Android'' adlı oyunu paylaşacağım.The Bard's Tale Android İndir son zamanlarda gördüğüm en güzel rpg oyunlarından bir tanesi.Oyundaki amaç dünyayı ele geçirmiş kötü yaratıkları yok ederek dünyayı kurtarmak.Oyun bana en çok dungeon hunter 4'ü hatırlatıyor(indirmek yada göz atmak için tıklayın.) Oyunun grafikleri tatmin edici ancak indiren arkadaşlar grafik konusunda bir gameloft kalitesi beklerse hüsrana uğramış olur.Oyunun tek sorunu kontrollerde ara sıra aksaklık çıkarması ve olmadık yerlerde ölerek en son geçtiğiniz bölümden tekrar başlamanız.Ben oyunu gerçekten çok beğendim ve rpg tarzı oyun seven arkadaşların da beğeneceğini umuyorum.Lafı daha fazla uzatmadan bu muhteşem oyuna geçmek istiyorum.

The Bard's Tale Android Görseller:
The Bard's Tale Android
The Bard's Tale Android
The Bard's Tale Android
The Bard's Tale Android
The Bard's Tale Android
The Bard's Tale Android
The Bard's Tale Android
The Bard's Tale Android

The Bard's Tale Android İndir Tanıtım Videosu:


Bu Muhteşem Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

The Bard's Tale Android İndir

2 yorum:

  1. Oynanabilir güzel bir oyun arkadaşlar, az önce indirdim telefonuma ancak oyunu oynamanız için ekranınızın biraz geniş olması lazım.

    YanıtlaSil
  2. @Mehmet Burak İşçi
    Beğenmenize sevindim,iyi oyunlar dilerim.

    YanıtlaSil

-->