Pes 2013 Android


Pes 2013 Android
Pes 2013 Android İndir



Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''Pes 2013 Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Pes 2013 Android İndir konusuna mesaj yazıp cevap alamadıysanız lütfen şu yazının altına yorum atın yada facebook sayfamıza mesaj atın.Çünkü diğer konudaki yorum sayıyı 250'yi geçtiği için yeni yorumları görmek çok zor oluyor.Oyunu cihazımda çalıştırdım,çok kassa bile iyi cihazlarda sorunsuz bir şekilde açılacağını düşünüyorum.Siz de bu oyunu kurmak istiyorsanız,yapmanız gerekenler:

1-)Verdiğim linke tıklayın,karşınıza çıkan foruma gidip üye olun.
2-)Üye olduğunuz zaman linkleri görebileceğiniz için üye olun ve pes 2013'ün tadını çıkarın.

Pes 2013 Android

4 yorum:

  1. Şifreyi aldım arkadaşlar gayet güzel bir oyun, birebir aynısı olmasa da oynamanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. @Mehmet Burak İşçi
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim,iyi oyunlar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşın telefon modeli neymiş? Bende s3 mini var açacak mı oyunu? Çünkü pes2012 yi defalarca indirdim hem apk hem sd dosyalarini indirdigim halde bi türlü oyunu açamadim.Lütfen bana da bi yardımcı olursaniz çok memnun olurum.Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. @Hüseyin Uslu
    Denemenizde yarar var.Çalışma konusunda garanti vermem ama s3'te çalışıyor.

    YanıtlaSil

-->