Play Store'daki Oyunları Bilgisayara İndirme


Play Store'daki Oyunları Bilgisayara İndirme

Play Store'daki Uygulamaları Bilgisayara İndirme


Bugün sizlerle ''Play Store'daki Oyunları Bilgisayara İndirme'' ''Play Store'daki Oyunlar Nasıl Bilgisayara İndirilir?'' ''Play Store'daki Uygulamaları Bilgisayara İndirme'' ''''Play Store'daki Programları Bilgisayara İndirme''  gibi konuları açıklayacağım.Sanırım android cihaz kullananlar büyük bir sorunudur bu,bu devirde evinde wifi'ı olmayan insan sayısı iyice azalsa bile,hala kablolu internet kullanan kişilerde var.İşte ben de araştırmalarım sonucunda evinde wifi'ı bulunmayanların sorununu halledecek bir yöntem buldum.Lafı daha fazla uzatmadan kuruluma geçmek istiyorum.

1-)Eklentiyi indirin,altta chrome'da çıkan uyarıyı kabul edin.İndirmek için tıklayın.(İndirmek için karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.)

2-)SSL Hata Uyarılarını Devre Dışı Bırakın:
Play Store'daki Uygulamaları Bilgisayara İndirme


  • Eğer açıksa google chrome'u kapatın.
  • Google Chrome'un masaüstündeki kısayoluna sağ tıklayınız ve özellikleri seçiniz.
  • Gelen pencereye hedef bölümüne bir boşluk bırakara şu kodu ekleyin --ignore-certificate-errors
  • Bu kodu ekledikten sonra hedef yerinde bu yazmalı C:/.../chrome.exe --ignore-certificate-errors

3-)Device ID ve Mail Adresinizi Girin:
Play Store'daki Uygulamaları Bilgisayara İndirme


  • Google Chrome'u açın.
  • Ayarlara girin ve Eklentileri seçin.
  • APK Download eklentisinin ayarlarına girin.
  • Şimdi Device ID'inizi öğrenmeniz gerekiyor.Programı indirmek için tıklayın.(Bu programı telefonunuza kuracaksınız)(İndirmek için karşınıza çıkan sayfada sağ üstte beş saniye sonra çıkacak skip ad yazısına tıklayın)
  • Yukarıdaki ekranda gördüğünüz gibi e-mail adresinizi ve şifrenizi gireceksiniz(google play store'da kullandığınız)
  • Device ID bölümünde android-1234567890abcdef gibi bir yazı olacak.Bu yazının 123456789abcdef bölümü sizin kendi ID'inizi yazacağınız bölümdür.
  • Gerekli tüm yerleri kendinize göre doldurduktan sonra log in diyeceksiniz.
  • Operatör girmenizi isteyecek.
  • T-Mobile Sim- USA seçersiniz marketteki neredeyse tüm oyunları indirebilirsiniz.
4-)Artık sorunsuz bir şekilde indirebilirsiniz:
Play Store'daki Uygulamaları Bilgisayara İndirme

Resimde gördüğünüz simgeye tıklayarak tüm oyunları indirebilirsiniz.

Not: Yaklaşık 1.30 saattir bu yöntemi denedim başardım ve sizlerle paylaşmak için burada makale olarak yazdım.Eğer emeğe saygınız varsa lütfen bir adet yorum bırakın,olumlu yada olumsuz hiç önemli değil.Yorumlarınız bizler için çok değerli.

Play Store'daki Oyunları Bilgisayara İndirme

33 yorum:

  1. Eline emegine saglik hakkini odeyemeyiz senin ..

    YanıtlaSil
  2. @Zbtylmzr
    Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. ilginç
    elinize sağlık.
    bende deneyaceğim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. @Cebrail Arslan
    Araştırmalarımız sonucu ilginç şeyler buluyor işte sizler için :) Güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. ben hiç bişey anlamadım
    ilk dediğiniz sayfayı açtım devam et dedim cromedden sora bu sayfadan hiç bir eklenti eklenemez yazısı çıktı onu geçtik ssl hatalarını nerden devre dışı bırakacağız ayrıca kısa yolada dediğinizi uyguladığımda hedefde belirtiğiniz yolun doğru olduğunu sağlayın filan diyor

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Anlattıklarım çok açık ve net.Kendim de denedim ve sorunsuzca yaptım,buradan anlatırsam işler daha çok karışır.Siz her şeyi başa alın ve iyice okuyarak adımları uygulayın.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  8. @xBy ShEyTaN x
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,oncelikle emekleriniz icin tesekkurler. Benim sormak istedigim bu islemleri yapinca sadece apk leri mi indirebiliyoruz yoksa kurup oynayabiliyormuyuz ?

    YanıtlaSil
  10. @Adsız
    Ne gerekiyorsa onu indiriyor,bilgisayarınıza indirdiğiniz şeyleri telefonunuza atarak kurduktan sonra oynuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  11. deniyorum olsada olmasada emeğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. @Gürgen Özpirincci
    Dönüş yaparsanız sevinirim,güzel yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. beceremedik gakko

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Dediklerimi harfiyen uygularsanız sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  15. @salih gülfidan
    Maalesef video çekecek vaktim yok :)

    YanıtlaSil
  16. @yusuf bekmezli
    Konuda yazanları harfiyen uygularsanız indirirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. abi bende o son resimdeki işaret çıkmıyo eklenti eklendikten sonra bir 5 saniye kalıyo sonra siliniyo nasıl çözerim ve --ignore-certificate-errors yazısınınıda ekleyemiyorum

    YanıtlaSil
  18. @Burak Tosun
    Konuda yazanları tekrar okuyun,böyle bir sorun çıkma şansı yok,eğer adımları doğru uyguladıysanız.

    YanıtlaSil
  19. o kadar denedim olmadı video koysan daha açıklayıcı olurdu

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Ben ince ayrıntısına kadar anlattım anlamıyorsanız yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  21. usta indirme linkini direk verebilirmisin yardım edersen sevinirim :)

    YanıtlaSil
  22. @Umut Can
    Reklamı geç derseniz çıkacaktır karşınıza link :)

    YanıtlaSil
  23. usta ssl hatasını nasıl devre dışı bıraka bilirim bide '--ignore-certificate-errors' yazıyı kabul etmiyor yardım

    YanıtlaSil
  24. @Samet Adalan
    Anlattıklarımı harfiyen uygularsanız bir sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  25. usta sen orda --ignore-certificate-erross yazısını ekleyin yazıyo başka bişi yok neyi ugulayalım ssl hatalarını devre dışı bırakın yazıyok o nasıl bıraklıyo onu söle bana çok lazım bu..

    YanıtlaSil
  26. @Samet Adalan
    Bir sitede anlatımını buldum,göz atmak için TIKLAYIN!

    YanıtlaSil
  27. Çok başarılı bir yazı olmuş umarım işe yarar emek vermişsin çok sağol ama umarım istediğim oyunu indire bilirim :)

    YanıtlaSil

-->