iPhone Teması (iPhone Launcher) Android


iPhone Teması (iPhone Launcher) Android

iPhone Teması Android


Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle ''iPhone Teması Android'' adlı programı paylaşacağım.iPhone Teması (iPhone Launcher) Android belki de iyi iPhone Launcher Android.Bana göre bu tip şeyler kurmak ne kadar saçma ve gereksiz olsa bile kurmak iseyen arkadaşların sayısının fazla olduğunu görünce böyle bir makale yazma gereksinimi duydum.Dediğim gibi benim için gereksiz bir program olduğu için telefonumda denemedim ancak deneyen arkadaşların yorumları olumlu yönde.Deneyen arkadaşların söylediklerine göre bu uygulamanın en önemli artısı diğer iPhone Tema Android'lerinin aksine gerçekçi bir görsellik vermesi.Programın tek kötü yanı da bu arkadaşların söylediklerine göre rami diğer temalara oranla biraz daha fazla harcaması.Lafı daha fazla uzatmaya gerek yok,uygulamaya geçmek istiyorum.

iPhone Teması Android Görseller:
iPhone Launcher AndroidiPhone Launcher AndroidiPhone Launcher AndroidiPhone Launcher AndroidiPhone Launcher AndroidiPhone Launcher AndroidiPhone Launcher AndroidiPhone Launcher Android

iPhone Launcher Android Tanıtım Videosu:



Bu Uygulamayı Google'dan Hemen Ücretsiz İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen Ücretsiz İndirmek İçin Tıkla!:


Not: Bu uygulamayı indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

iPhone Teması (iPhone Launcher) Android

2 yorum:

  1. Böyle bir şeyin gereksiz olduğunu düşünüyorum adam gidiyor Galaxy S3 alıyor sonra bu temayı kuruyor içine madem çok meraklısın git aynı paraya Iphone al.

    YanıtlaSil
  2. @Mehmet Burak İşçi
    Ben de öyle düşünüyorum.

    YanıtlaSil

-->