Samsung Galaxy S4 Root Yapma


Samsung Galaxy S4 Root Yapma
Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir

Bugün sizlere ''Samsung Galaxy S4 Root Yapma'' ''Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir?'' gibi konuları anlatacağım. Root'un ne olduğunu uzun uzun anlatarak zaman kaybetmek istemiyorum.Merak ediyorsanız buraya tıklayın.Lafı fazla uzatmaya gerek yok,kuruluma geçmek istiyorum.
Not:Bu işlem düşük bir ihtimalli de olsa riskli bir işlemdir.Eğer telefonunuza bir şey olursa sorumluluk kesinlikle 1 gram bile sorumluluk kabul etmeyeceğim fakat bir şey olursa elimden geldiği kadar yardımcı olacağım.
Not2 : Bu olay sonucunda garantiniz gidecek fakat endişelenmeyin garantinizi kolay bir şekilde unroot yaparak  GERİ ALABİLİRSİNİZ.
Eğer bunları kabul ediyorsanız başlayalım.

1-Ayarlar>Daha fazla>Cihaz Hakkında 'ya girin ve 'Yapım Numarası' yerine 5-10 saniye basılı tutun. “Developer mode etkinleştirildi” mesajı alacaksınız.Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
2-Geri gelin ve 'Geliştirici Seçenekleri' menüsü geldiğini göreceksiniz.
Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
3- Geliştirici seçeneklerine girin ve orada 'USB hata ayıklama' yani USB debugging'i aktifleştirin.
Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
4- Telefonunuzu USB kablo yardımı ile bilgisayarınıza bağlayın, ekrana 'USB hata ayıklamayı kabul ediyor msunuz?' gibi bir mesaj gelir, 'Tamam'a basın. Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
5-Galaxy S4 Usb driverlerini indirmeniz gerek, Galaxy S4 usb driverlerini indir.
Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
6- Motochopper.zip'i inidirn ve zipten çıkarın.

Download Motochopper.zip

“run.bat” a çift tıklayarak root scriptini açın.

Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
7-Root'a başlamak için entere basın.
Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
8-Eğer aşağıdaki gibi bir ekran gelirse(Türkçe'si Usb hata ayıklamayı aktifleştirmeyi onaylıyor musunuz?) gibi bir şeydir,Tamam diyin ve geçin.
Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
9-Uygulamaları onaylıyor musunuz? gibi bir yazı gelirse 'Agree' veya 'Onaylıyorum' deyin ve root başlıyor.
howto-root-galaxys4-verifyapps
10- İşlem bittiğinde Galaxy S4'ünüz açılacak ve rootlanmış olacak.
Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir
9-Aşağıdaki gibi Superuser uygulaması gelmiş ise telefonunuz rootlanmış demektir.
Samsung Galaxy S4 Nasıl Root Edilir

Not: Siz sırf bu konudan faydalanın ve cihazınızı root edin,diye 1 saattir bu makaleyi sorun olup olmayacağını kontrol ederek yazdım.Lütfen siz de makalemize yorum bırakın ki emeğimin karşılığını bir nebze almış olayım.İyi yada kötü fark etmez,siz yorum yapın yeter.Yorumlarınız bizler için çok önemli,yorumlarınız sayesinde sitemize daha iyi seviyelere getirebiliriz.

Samsung Galaxy S4 Root Yapma

104 yorum:

  1. değerli bilgiler için teşekkürler bir gün s4 üm olduğunda tekrar uğrarım :)

    YanıtlaSil
  2. kardaş ALLAH razı olsunda .. daha S4 çıkmadan araştırmış bulmuşsun gercektende bu androidi sevdigin anlamına gelir - siteye daha farklı şeyler koyabilirsin : mesela > play storeden bedava PC'ye ındırme gibi vs. .... başarılarınızın devamını dilerim ......

    YanıtlaSil
  3. @Koral Kahraman
    Ne demek biz teşekkür ederiz :) Her zaman bekleriz.

    @Adsız
    Asıl sizden razı olsun.Konuma gelip değerli yorumunuzu bıraktığınız için.Bu arada S4 türkiyede ve avrupada çıktı.Haberiniz yok sanırım :)
    Ek olarak öneriniz ve iyi dilekleriniz için de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. emeğine sağlık.Çok sade basit bir anlatım olmuş ve çok basit bir root sistemi.Süper

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Beğenmenize sevindim,güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Deneyen yok mu

    YanıtlaSil
  7. @Adsız
    Bu denenmiş ve başarıyla sonuçlanmış bir yöntemdir.Öyle olmasa neden paylaşalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konu eksik i9500 yada i9505 hangi model için hiç bahsi bile geçmiyor !

      Sil
  8. @Adsız
    İlk önce emeğe saygınız olsun,bu konuyu hazırlamak için harcanan emeğe saygı gösterin. Beğenmiyorsanız başka siteye giderseniz.Size burada kalın diyen de yok. Konu güzel olduğu zaman teşekkür etmessiniz,kötü olduğu zaman eleştiriyi basarsınız,yok öyle dünya.Beğenmiyorsanız kapı yakın!

    YanıtlaSil
  9. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkürler,en azından bazılarının emeğe saygısı olduğunu görmek güzel.

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler. sadece bir iki dakikamı aldı işlemi yapmak

    YanıtlaSil
  11. @Adsız
    Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. yöntem tarafımdan denenmiş olup superuser uygulaması kurulmasına rağmen telefona root isteyen hiç bir uygulama çalıştırılamamıştır. boşuna zaman kaybetmeyin bu yöntem çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  13. bu yöntem sadece 4 çekirdekli 1,9ghz S4 lerde çalışıyormuş 4+4 çekirdekli sürümde ise çalışmıyormuş bunu bilmekte fayda var.

    YanıtlaSil
  14. @adnan dikici
    Bizim de telefon mağazamız yok sonuçta.Elimizde hem 4+4 hem de 4 çekirdekli işlemci olan versiyonu olacak değil herhalde.Dediğiniz doğru olabilir,benim arkadaşın s4'te bu yöntem çalıştı o yüzden siteye koydum.Bu yorumunuz 4+4 çekirdekli kullanan arkadaşlara referans olacaktır.

    YanıtlaSil
  15. :)teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. @Adsız
    Emeğe saygısı olan bir kişi daha.O diğer emeğe saygısızlar gibi olmadığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne alaka şimdi paylaşmışsında sağolda çalışmadığını söyleyince niye geriliyorsun sende çalışanını koyarsın olur biter yada bu işe soyunmayacaksın kardeş üşürsün böyle

      Sil
  17. 2000 TL'ye borç harç içinde aldığım telefonu ROOT yapmata korkuyorum :(
    Ama şimdiden telefonun hafızası dolmak üzere. Benim anlamadığım iş bu telefonu tasarlayan mühendisler bize yükleme yerini seçmemize neden izin vermediler anlamadım ?

    YanıtlaSil
  18. @deniz fidan
    Bu yöntem denenmiş ve çalışmış bir yöntemdir.Eğer yorumları okursanız siz de çalıştıran arkadaşlar olduğunu görürsünüz.Benim kızdığım nokta çalışmadığının söylenmesi değil.O terbiyesizin benim emeği yok sayarak bana ! işareti koyarak yanıt vermesidir.Burada bir emek var ve o emeğe saygısızlığa tahammülüm yok.Google'a S4 nasıl root yapılır yazmak ve oturduğun yerden root yapmak basit.Kolaysa millete anlatsın.Sanki bizim telefon dükkanımız var,her çeşit telefon var.Elimizde olan s4'ü root ettik ve başarıyla sonuçlandı.Biz de paylaştık.Herkes her şeyi bilmek zorunda değil,eğer o arkadaş her şeyi bildiğini iddia ediyor ise hiç bir okuma yapmadan root etsin bakalım.Aynanın karşına geçin ve sizin 1.30-2 saat emek vererek yaptığınız bir şeye birisinin size azar çekmeye(çalışarak)konuşmasına nasıl bir tepki vereceğinizi sorun o zaman belki beni anlayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  19. @Adsız
    İşin başlarında ben de çok korkuyordum.Sonuçta cihazın küçükte olsa bozulma ihtimali var.Karar size kalmış ben şahsen çok önemli işlerinizi cihazınızdan(ekran videosu çekme,cihazdan movie maker tarzı video oluştrma,ekran görüntüsü alma) yapmaya ihtiyacınız yoksa bu riski almayın derim.Benim root yetkisine ihtiyacım olduğu için cihazım rootlu yoksa rootlamazdım ama bu cihazınız rootsuz haline 2000 tl verdiyseniz rootlu hali emin olun size 3000 tl gibi gelecektir,yani bana öyle geldi.Mühendislerin buna izin vermeme nedenine gelirsek,bu yaptığımız şey etik bir şey değil.Bu işlemi yaparken cihazınıza kendi kontrolünüzde olan bir trojan atıyorsunuz.O trojan sistem korumasını çökerterek yetkiyi tamamen size veriyor.O yüzden de garanti rootlu cihazları kabul etmiyor.

    YanıtlaSil
  20. Birde Unroot u anlatırsanız sevinirim yapacağım sırf merakımdan ama geri dönüşüde yayımlarsanız hiç olmazsa geri eski haline getirebilirim biraz olsun içim rahat eder. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. @ekren karakaya
    Sınav haftası bitecek az kaldı,bitsin hemen dediğiniz tarz makalelere başlarım :)

    YanıtlaSil
  22. :) Bu ne hız maşallah ilk defa böyle bir blog a mesaj attım doğrusu bu kadar hızla cevap alacağımı tahmin etmiyordum emeginize sağlık ne deyim .

    YanıtlaSil
  23. @ekrem karakaya
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  24. Siz android sistemden iyi anlıyorsunuz size bişey sormak istiyorum berk bey root yapmak iyimidir yapılması gereken birşeymidir sizin fikriniz nedir ben yeni s4 aldım ama kararsızım doğrusu sizin fikriniz beni yönlendirecek emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  25. @ekrem karakaya
    Ben şahsen telefondan ekran görüntüsü almak,oyun videoları çekmek,android hakkında root,rom kurulumları anlatanlar dışında root olunmasını gereksiz buluyorum.Benim cihazım rootlu çünkü oyun videoları çekip youtube'da paylaşıyorum.Ancak zevk için root olan arkadaşlarda gördüm,sırf egolarını tatmin etmek için.Root olup 800 mhz işlemciyi 1.8 ghz yapıp millete hava atıyorlar.Root harika bir şeydir ancak rootlu cihaz anne babalı bir bireye benzer,her şeyi dilediğinizce yapamassınız.Ancak rootlu cihaz tek başına başında anne babası olmayan bir bireye benzer,olumlu tarafları olduğu gibi olumsuz tarafları da vardır.Bazı kişiler hırsından dolayı cihazlarına zarar vermektedirler.Ben bu yüzden eğer bu tarz işler dışında sırf oyun,uygulama yada millete hava atmak için yapmak istiyorsanız,yapmayın derim.Zaten telefon s4 her oyunu takır takır açar,adı yeter hava atmada :)

    YanıtlaSil
  26. Konu hava atma konusu değil benim tek sıkıntım cihazın sesi zaten s4 tek eksisinin bu olduğunu düşünüyorum ses ayarlarıyla oynandığını duymuştum bir yerde sırf o yüzden yapmak istiyorum açıkçası sadece sesi yükseltmek için bunun içinde değermi değmezmi bilmiyorum rootlarsam ses ayarlarıyla oynayıp sesi yükseltme imkanım varmı varsa nasıl yapılıyor bir bilgi verirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  27. @ekrem karakaya
    O zaman iş karışır,yarı yarıya.Yani bir tarafım yapın der bir tarafım yapmayın der ama sesi gerçekten çok ciddi alıyorsanız ve bu ses sizi çok rahatsız ediyorsa yapın diyorum.Root olduktan sonra equalizer adlı bir program var onunla ses seviyesini arttırabilirsiniz.Siz bir root olun bunları ben detaylı anlatırım :)

    YanıtlaSil
  28. root yapacağım şimdi inşallah geri dönebilirim garantide felan sorun çıkmaz sonrasında.

    YanıtlaSil
  29. Şİmdi dediğiniz gibi yapım numarası üzerine 5 10 saniye basıyorum fakat developer mode etkinleşmiyor ama bıraktığım zaman işte 4 kere daha basarsanız etkinleşecek gibisinden yazı çıkıyor tekrar bastığımda 3 kere daha basarsanız oluyor bu işlem doğrumudur devam edimmi cihaz farklı olabilirmi.

    YanıtlaSil
  30. @ekrem karakaya
    Cihazınızın tam modelini yazar mısınız? Bazen 2 farklı s4 modeli olabiliyor.

    YanıtlaSil
  31. GT-I9500 model numarası yazan yerde bu yazıyor

    YanıtlaSil
  32. Turkcel t10 root lamayi beceremedim yardim edermisiniz

    YanıtlaSil
  33. Turkcell t10 telefonumu root lamak istiyorum

    YanıtlaSil
  34. Yanıtlar
    1. verdiğiniz link truva atı diyor nod 32 programı virüzmü göruyor yoksa sıkıntımı var programın linkini siz buraya verirseniz

      Sil
  35. link truva atı olarak görünüyor root icin gerekli olan programı temiz link i verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  36. @Sezgin Muslu
    Eset kadar saçma bir virus programı yok,verdiğim linkte truva falan yok.Zaten truva dediği link link kısaltma sitesi.İndirme sitesi mediafire.Link kısaltma sitesine truva diyen virus programına ben bir kere aynaya baksın derim.Herkes eset'in karpesky'nin bir virus gibi çalıştığını biliyor.O sayfayı açarken eset'i kapatın.Reklamı geç deyin,eğer bana güvenmiyorsanız indirirken tekrar açarsanız.Zaten eğer size yada başkalarına truva atma amacım olsa bu kadar uzun bir makale yazmak yerine 2 kelime yazıp burada anlatılıyor diyip de truva atabilirdim.Merak etmeyin biz de ALLAH korkusuyla büyütüldük ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşeşkür ederim ilgiliniz için birde recovery moda geçebilirsem çok güzel olacak :)uzun yazdım bir önceki cevaba bekliyor olacagım

      Sil
  37. Allah razı olsun :( ben root işini çözdüm unlock root isimli bir programla telefonumun menüsünde supersu belirdi açmaya çalısıyorum kod kayıt dıyor her neyse root olmuş.. rocevery modda açmayı beceremedım bır turlu arastırmalarım sonucu dogrumu bılmıyorum rom manager ısımlı bır yazılım gerekıyormus sızde varsa lınk koyarmısınız.bırde recovery moda gecmekıcın ne yapmalıyım cıhazımı rootladım sımdı rom atmak ıcın ses kısma+notusu+güç tusuna basıyorum ama android yazısında kalmıyor telefon acılıyor yada recovery moda geceyım ses acma tusu + yeşilaçma tuşu+ güç tusuna basıyorum recovery moda alamıyorum nedendir?(sizin bilgilerinize güveniyorum.

    YanıtlaSil
  38. @Sezgin Muslu
    Kurmak istediğiniz rom nedir? Ona göre yapmanız gerekenleri söyleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin en iyisi ne ise onu kurayim olurmu

      Sil
  39. @Sezgin Muslu
    Olur,siz bana hangi romu kuracağınızı söyleyin.Yoksa yoksa yorum yapamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsyerindeki pcdebitanevardi ceynagenmiydi ne ydi biraz hiz istiyorum okadar

      Sil
    2. 2.3.7 cyonogen mod yukliycem

      Sil
  40. @Sezgin Muslu
    Dalga mı geçiyorsunuz anlamadım samsung galaxy s4'ün android sürümü zaten 4.1,2.3.7'ye dönme isteği neden? Ek olarak hız konusunda s4'ten memnun değilseniz,bence siz telefonu değil de monster bilgisayarları mobil cihaz olarak kullanmışsınız.Hala 3310 ile yetinenler varken s4'ün hızını beğenmemek saçma değil mi? Ve kurmak istediğiniz rom garanti dışı bırakacak tarzda bir rom,bence değmez.

    YanıtlaSil
  41. Konu dagilmis berk bey cok kisiye cvp vermissiniz ben sizden t10 ile ilgili bilgi istemistin ust konularda ona devam ediyoruz turkcell t10 a 2.3.7 aticam

    YanıtlaSil
  42. @Sezgin Muslu
    Pardon,kusura bakmayın.Konu s4 root olunca s4 hakkında diye düşündüm.Göz atmak için tıklayınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşk ederim pazartesi işyerimde deniycem beceremezsem sizi tekrar rahatsiz ederim.

      Sil
    2. media fire link yani romun linki kırık ama benim ciddi sorunum bu değil ben romu indirdim clocwory buda var bende ama ben şunu yapamıyorum yada bir yerde bir eksiğim var android yazısı takılı kalacak ya ses kısma+reddetme tusu baslı iken açıyorum ama andrloid yazısında kalmıyor telefon açılıyor. eksiğm ne dir acaba

      Sil
  43. @Sezgin Muslu
    Maalesef çözümünü bilmiyorum,t10 konusunda hiç bir tecrübem ve bilgim yok.Kusura bakmayın.Yardımcı olamadığım için özür dilerim.

    YanıtlaSil
  44. Dediklerinizin hepsini yaptım ekran superuser da çıktı fakat yuklediğim program root olmuş yazılımda çalışır diyor toor checker yukledim oda root olmamış diyor.

    YanıtlaSil
  45. @Korhan Arıel
    Başka root isteyen bir programı deneyin.Eğer yine çalışmassa bakarız.

    YanıtlaSil
  46. Bende böyle bir hata çıktı. Yardımcı olur musunuz? Ekran fotoğrafı dropboxa yükledim. Bu adresle görünür inş. https://www.dropbox.com/s/2kzkso8akxu203a/Screenshot_2013-07-02-20-10-07.png

    YanıtlaSil
  47. @İbrahim Apaydın
    İnstall diyin.

    YanıtlaSil
  48. demon started successfully dedıkten sonra onay kutucugu gelmıyor telefona ve herangı bır onay yapamadıgımdan dolayı ıslem devam etmıyor... ne yapıcammm

    YanıtlaSil
  49. @İlayda Önal
    Dediklerimizi harfiyen uyguladığınıza emin misiniz? Biz de böyle bir sorun olmadı.

    YanıtlaSil
  50. kolay gelsin adroid yani çin s4 var elimde yalnız aldıgımda ekranı yatay ve dikey pozisyona gelmesi g sönsör deniilen sanırım çalışısıyordu fakat su an otomatik centigide işaretli olmasına rahmen ekranı bir türlü ceviremiyorum x y z ayarları gibi bişey buldum xve y de sorun yok ama z -19.69 gibi bişey cıkıyor ve hiç bir şekilde düzeltemedim bunu nasıl düzelitirim ilginize şimdiden tşk ederim.

    YanıtlaSil
  51. @ferhat
    Çin malı s4'den zerre kadar anlamıyorum,kusura bakmayın yardımcı olamayacağım.

    YanıtlaSil
  52. söylediğiz herşeyi yaptım reboot yapıp açıldıktan sonra superuser dosyasıda geldi ama check yaıpca no root diyor ve root isteyen uygulamalı çalıştırmıyor. ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  53. @salih ozdemir
    superuser'a girip programları seçip allow deyin yine olmassa bir yerde hata yapmışsınızdır unroot olup.Tekrar root edin cihazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denedim yine aynı sonuç. rootcheck programından bakıncada rootsuz gözüküyor cihaz.

      Sil
  54. @salih ozdemir
    Bir yerde hata yapmış olmanız lazım zira bu yöntemi arkadaşımın s3'ünde denedik başarılı bir şekilde root oldu.Bir yerde hata yapmış olabilirsiniz,yapacağınız şey şudur.Sitemizin arama yerinden s3 unroot yapma diye aratın.O konuda yazdıklarımı uygulayarak unroot olun ve tekrar burada anlatıklarımı harfiyen uygulayın.

    YanıtlaSil
  55. hocam çok teşekkürler root başarılı oldu . ama benim sorunun recovery mode s4 gitmiyor siyah ekranda takılı kalıyor bu sorun ile ilgili bir yanitınız olucakmı acaba cihaz replika teşkkürler.

    YanıtlaSil
  56. @Serca Basural
    Orjinal s4 olmadığı için yardımcı olamayacağım.Ucuz etin yahnisi ancak bu kadar olur :)

    YanıtlaSil
  57. geliştirici seçenekleri nasıl gizliyoruz tekrar ?

    YanıtlaSil
  58. geliştirici seçenekleri nasıl gizleyebiliriz daha sonra ?

    YanıtlaSil
  59. @Yasin öz
    Aynı adımlarla giderek istediğiniz ayarı yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  60. aga verdiğin linklerden sadece reklam çıktı indirmemedim olmuyo bu root olayı 5 saatdir deniyorum girmediğim site kalmadı

    YanıtlaSil
  61. @Adsız
    Sağ üstte reklamı geç yazıyor ona basacaksınız.

    YanıtlaSil
  62. 8. numaradaki ekran bir turlu gelmiyor telefonuma

    YanıtlaSil
  63. Hocam CDC seri numarasi ve samsung android failed yaziyor usb yi pc ye taktigimda. yardimci olabilirmisiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
  64. Berk hocam driverlari pc ue yukleyemiyorum acaba neden ? saygilar

    YanıtlaSil
  65. Numara 4 deki gibi telefonuma mesaj gelmiyor.

    YanıtlaSil
  66. @Adsız
    Cihazınızn tam modeli nedir? Gt-xxxx olarak.

    YanıtlaSil
  67. öncelikle teşekkür ediyorum ve unroot nasıl yapıcaz bilgi verirsen gercekten memnun olucam...

    YanıtlaSil
  68. @tolga ataman
    1-2 güne anlatacağım :)

    YanıtlaSil
  69. Benim S4 İngilizce. Menü de Türkçe seçeneği yok. root yöntemiyle Türkçe'ye çevirebilir miyim?

    YanıtlaSil
  70. @Davut UTKU
    Roota gerek yok. İnternette araştırın biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araştırdım ama bulamadım yardımcı olabilir misiniz en azından link olarak...

      Sil
  71. Mrb oncelikle emege saygi diyerekten tesekkur ediyorum.bir sorum olacak kore mali saksung galaxy s4 gt i 9500 kullaniyorum root yapabilirmiyim aceba birde bu rot dediginiz sey ne ise yarar.tesekkurlet.iyi calismalar

    YanıtlaSil
  72. Mrb oncelikle emege saygi diyerekten tesekkur ediyorum.bir sorum olacak kore mali saksung galaxy s4 gt i 9500 kullaniyorum root yapabilirmiyim aceba birde bu rot dediginiz sey ne ise yarar.tesekkurlet.iyi calismalar

    YanıtlaSil
  73. Mrb oncelikle emege saygi diyerekten tesekkur ediyorum.bir sorum olacak kore mali saksung galaxy s4 gt i 9500 kullaniyorum root yapabilirmiyim aceba birde bu rot dediginiz sey ne ise yarar.tesekkurlet.iyi calismalar

    YanıtlaSil
  74. @kamil ALTİNOK
    3 kere yorum atmanıza gerek yoktu :) Gördüm yani :)

    Maalesef bu yöntemi kore malı replika s4'te uygulayamassınız. Uygularsanız cihaz bozulur.

    Root nedir öğrenmek için sitemizde root nedir diye aratın o konuda bir makalemiz var.

    YanıtlaSil
  75. @Davut Utku
    Ayarlarda dil seçeneklerinde türkçe yok mu?

    YanıtlaSil
  76. 3 defa denedim olmadi.

    YanıtlaSil
  77. @Adsız
    Yazdıklarımı harfiyen okuyun, işlemde sorun yok. Yapamıyorsanız sorun sizde.

    YanıtlaSil
  78. baaşarılı ellerine salık..

    YanıtlaSil
  79. @Hüseyin Ölmez
    Beğenmenize sevindim rica ederim :)

    YanıtlaSil
  80. cok guzel super otesi her seyi adim adim takiple yaptim be basardim.
    yalniz bir sey garibime gitti superuser actigim zaman "superuser must be updated" ikazi aliyorum install dedigimde hata veriyor birde recovery mod secenegi var ama onuda HTC icin tavsiye ediyoruz diyordu. Ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  81. @cenk barut
    Öyle derse desin, umursamayın. Root olduysanız sorun yok.

    YanıtlaSil
  82. ALLAH senden razı olsun çok süper yapmışsın harikasın kardeş eline sağlık .Başarılarının devamını diler daha sunumlar bizlere sunarsın oyun hileleri vs.Android S3 ağırlıklı çünkü piyasada en çok giden o ben telefoncuyum en çok sattığımız cihaz o leblebi gibi.

    YanıtlaSil
  83. @Adsız
    Güzelyorumunuz için teşekkür ederim, evet s3 baya satılıyor ama artık o da son zamanlarına yaklaştı :) s5 çıkınca o da tarihe karışacak, bir zamanlar s2'ye olduğu gibi :))

    YanıtlaSil
  84. Emegine,Eline saglik Kardesim tebrik ederim cok kolay anlasilir bir lisanla yazmissin tesekkurler..yardimci olabilirsen sorum olucak HTC ONE nasil Root olucak Internette bolca yailar var ancak sizden duymayi tercih ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. HTC ONe root en geç 2-3 güne sitemize eklenecektir :)

      Sil
  85. Merhaba. telefonumu root ladım ama usb hata ayıklamayı etkinleştirmemişim superSu yüklenmiş yanlız root yetkisi yok cihazımda yardım edermisiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin misiniz olmadığına supersu geldi ise olması lazım?

      Sil
  86. Aydinlatici yorumlar cok tesekkurler root oldubirde s4 menusundeki turkce olmayan programlar icin bana yardim eder misiniz

    YanıtlaSil
  87. benim telefon kora malı s4 bunu yapsam bişey olurmu ve root'un ne işe yaradığını tam açıklar mısınız? Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır yapamassınız bu root sadece orjinal s4 içindir.

      Sil
  88. benim telefon kore s4 bunu yapsam bişey olurmu ve root'un ne işe yaradığını tam açıklar mısınız? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  89. Slm benim size iki sorum olacakti
    telefonum s6812i ve s6812iZNAMI1 yazilimini kullaniyorum bir turlu rootlayamadim cihazi yardimci olursaniz sevinirim...

    birde ben daha onceden mini 2 kullaniyordum rootladim costum romu basarili bir sekilde yukledim ama birkac saat sonra cihazi kapattiktan sonra birdaha acilmadi sp flash tool ile acmayi denedim ama yapamadim lutfen yardim edin

    YanıtlaSil

-->