Defense zone 2 HD Android İndir


Defense zone 2 HD Android İndir

Defense zone 2 HD Android İndir

Bugün sizlerle ''Defense zone 2 HD Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Defense zone 2 HD Android İndir'i bilmeyen arkadaşlar için biraz anlatmak istiyorum.Oyundaki amacımız bizi yok etmek isteyen düşmanlarımızın yolladığı araçları,kazandığımız puanlarla satın aldığımız silahlarla yok etmek.Oyun ilk bölümlerde çok basit olsa da biraz ilerledikten sonra gerçekten çok zorlaşıyor.Ben oyunu şahsen çok beğendim,zaman öldürmek için ideal olduğunu düşünüyorum.Defans oyunlarını seven arkadaşların bu oyunu beğeneceğini düşünüyorum.Lafı daha fazla uzatmadan bu muhteşem oyuna geçmek istiyorum.

Defense zone 2 HD Android Görseller:
Defense zone 2 HD Android İndir
Defense zone 2 HD Android İndir
Defense zone 2 HD Android İndir
Defense zone 2 HD Android İndir
Defense zone 2 HD Android İndir
Defense zone 2 HD Android İndir
Defense zone 2 HD Android İndir

Defense zone 2 HD Android İndir Tanıtım Videosu:


Kurulum:

  • Altta indirme linkini verdiğim APK Dosyasını indirin ve cihazınıza kurun.
  • Altta indirme linkini verdiğim DATA Dosyasını indirin,winrar tarzı bir programla açın.
  • Ortaya çıkan dosyayı Android/Obb dizinine atın.
APK Dosyası:

DATA Dosyası:

Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Defense zone 2 HD Android İndir

0 yorum:

-->