Kingdom Rush Android İndir


Kingdom Rush Android İndir

Kingdom Rush Android İndir

Bugün sizlerle ''Kingdom Rush Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Kingdom Rush Android İndir google play store'da yaptığı yükselişle dikkatimi çekti ve sizlerle paylaşmak istedim.Ben oyunu çok beğendim daha iyi yerleri hak ettiğini düşünüyorum.Oyunu biraz anlatmak gerekirse oyundaki amaç size saldıran düşmanları savunma aletleriyle yok ederek kendi alanınızı korumak.Oyun size kolay gelmiş olabilir fakat hiç de göründüğü gibi değil.Gereksiz aletleri satın alırsanız kazanma şansınız çok düşük o yüzden kazandığınız parayı verimli kullanmanız sizin yararınıza olacaktır.Lafı daha fazla uzatmadan sizi bu muhteşem oyunla baş başa bırakmak istiyorum.

Kingdom Rush Android Görseller:
Kingdom Rush Android İndir
Kingdom Rush Android
Kingdom Rush Android
Kingdom Rush Android
Kingdom Rush Android

Kingdom Rush Android İndir Tanıtım Videosu:


Bu Muhteşem Oyunu Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:

İlk Linki Beğenmediysen Hemen Ücretsiz İndirmek İçin Tıkla!:


Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Kingdom Rush Android İndir

0 yorum:

-->