Galaxy Ace 2 Root Yapma


Galaxy Ace 2 Root Yapma
                                         Galaxy Ace 2 Nasıl Root Yapılır?

Bu yazımda sizlere ''Galaxy Ace 2 Root Yapma'' ve ''Galaxy Ace 2 Nasıl Root Yapılır?'' onu anlatacağım.Her türlü riske karşı telefonunuzun yedeğini alınız.Gerekli dosyaları bilgisayarınıza indiriniz

Önemli Not: Bu işlemi yaparken cihazınızın küçükte olsa bozulma ihtimali vardır.Biz bu bozulma ihtimaline karşılık hiç bir sorumluluk kabul etmem.Cihazınız bozulursa buradan yardımcı olurum,ancak hiç bir sorumluluk kabul etmiyorum.Bunları kabul ediyorsanız kuruluma geçelim.


- Root Dosyası İNDİR(indirmek için yandaki indir yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
- Odin İNDİR(indirmek için yandaki indir yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
- Uptade_su dosyası İNDİR(indirmek için yandaki indir yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.)
- Telefonun driver dosyaları bilgisayarda yüklü olmalıdır.
 
  Yapılması Gerekenler:
- Kies driver dosyaları bilgisayarda yüklü olmalıdır.
- Ayarlar/Uygulamalar/Bilinmeyen Kaynaklardan Uygulama Yükleme açık olmalı
- Cihazınızın modeli resimdeki gibi olmalıdır buna dikkat ediniz.

Galaxy Ace 2 Nasıl Root Yapılır?

Root Yapmak:

- Telefonu Kapatınız
- Ses kısma tuşu+ home tuşu+ güç tuşuna aynı anda basınız ve telefonun açılmasını bekleyiniz.
- Ekranda aşağıdaki resimdeki gibi bir ünlem işareti gördüğünüzde ses açma tuşuna basarak devam ediniz.
- Daha sonra Ekranda downloading yazısı görünmesi gerekmektedir
Galaxy Ace 2 Nasıl Root Yapılır?

- Telefonumuzu usb kablo yardımı ile bilgisayara bağlıyoruz.
- Daha önceden indirdiğiniz odin programını çalıştırıyoruz.
- Programda ID:COM kısmının arkasında sarı ışık yanmalı
- Ardından PDA butonuna tıklıyoruz
- Daha önceden indirmiş olduğumuz ready to root ant.tar dosyasının içerisindeki dosyayı seçiyoruz.
Galaxy Ace 2 Nasıl Root Yapılır

- Ardından start butonuna basınız. İşlem bittikten sonra yeşil ışık yanacaktır ve telefon kendini yeniden başlatacaktır.
Telefon yeniden başladıktan sonra indirmiş olduğunuz uptade_su dosyasını telefon hafızasına atınız.
Ses arttırma+home tuşu+güç tuşuna aynı anda basınız ve recovery mod açılmasını beleyiniz. Açıldıktan sonra apply from sd card seçeneğine tıklayınız sonra uptade_su dosyasını bulunuz ve seçiniz işlem bittiğinde telefonu kapatıp açınız.

Hayırlı olsun Samsung Galaxy Ace 2 Root yapmış oldunuz.

Not: Bu yönetimin çalışıp çalışmadığını denemek amacıyla arkadaşım telefonunda deneme yaptım ve çalıştı ardından bloğa sizler için girdim.Neredeyse 2 saattir bu yazıyı sizlerle paylaşmak için uğraşıyorum.Bir yorum bırakırsanız beni çok mutlu edersiniz ve emeğime saygı göstermiş olursunuz.Olumlu,olumsuz hiç fark etmez yorumlarınız bizler için çok değerli.

Galaxy Ace 2 Root Yapma

33 yorum:

  1. ''Çok detaylı bir anlatım olmuş,paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. offf arkadaşlar şunun baştan yapılış videosu olsun yapıyorum downloading çıkmıyor

      Sil
    2. bıktım alicam artık super suyu telefona kurdum ama downloading çıkmııııııyyooooooorrrrrrr neden :((((((((((((((((((((((((((((((((((((( :'( :'( :'( :'(

      Sil
  2. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. eyvallah kardeşim çok güzel anlatmışsın ace 2 sürüm güncelleme yorum benden sana emeğe saygı :)

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. odinde sarı ışık yanmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Driverleri yükleyin ve USB Hata ayıklama modunu açın.

      Sil
  6. TELEFONUM GALAXY ACE 2.GARANTİSİ VAR.ROTLARSAM GARANTİ DIŞI KALMAZMI...!!!.? JELY BEEN4.2.1 GÜNCELLEMESİ BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil
  7. @hakan yaşar ülker
    Evet garanti dışı kalır unroot yaparak tekrar garanti dahiline alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben yaptım telefon açılmıyor

    YanıtlaSil
  9. @Ümit Altıntaş
    Dediklerimi harfiyen ve dikkatli bir şekilde uygularsanız sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  10. Kardeş pda yı yükledim odinle reset attı telefon galaxe ace 2 yazısında kalıyor açılmıyor ?

    YanıtlaSil
  11. @oRoCHiMaRu
    Sanırım cihanız brick oldu,internette araştırıp galaxy ace 2 orjinal romunu bulun ve kurun.Ondan sonra root anlatımımızı daha dikkatli uygularsanız sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  12. su yu sd karta attım ama kartta göremiyorum recovery moda aldığımda yardım :/

    YanıtlaSil
  13. @Akın Ak
    Dediklerimi harfiyen uygularsanız sorun olmaz.Detaylı okuyun ve uygulayın.

    YanıtlaSil
  14. ben root cihazini indiremiyorum

    YanıtlaSil
  15. @Mehemmed Esgerli
    Root cihazı derken?

    YanıtlaSil
  16. @ozan akgul
    Neresini anlamadınız? İşlemler çok basit.

    YanıtlaSil
  17. Emeğine sağlık bu kadar basit bir şey olamaz yaa
    keşke paylaşımın altına yazaydında amatörler uğraşmasaydı

    YanıtlaSil
  18. @Muhammed Ertan
    İnsanlar hatayı hiç kendisinde aramaz hep karşı tarafa çamur atarlar :)

    Yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. driver dediğiniz kies var pc de omu anlamadım pc de kies yüklü

    YanıtlaSil
  20. lütfen root yapcam sorun çıkmasın driver derken neyi kastediyosunuz kies yüklü omu acele root yapcamda rica ediyorum

    YanıtlaSil
  21. @Adsız
    Telefonunuzu bilgisayar görüyorsa o zaman driver yüklü demektir.

    YanıtlaSil
  22. ya cihaz galaxy ace 2 yazısında takıldı ne yapmam lazım link falan verin yardımcı olun lütfen yalvarırım ya

    YanıtlaSil
  23. android sürümü 4.2.1 problem olurmu

    YanıtlaSil
  24. @Erkam Özer
    Biz 4.2.1'de denemedik ama siz deneyin olabilir.

    YanıtlaSil
  25. kardeş bu galaxy ace yazısı bendede takıldı denileni harfiyem yaptım ama şimdi telefonumu kullanamıyorum lütfen bunun çaresi nedir cevaplarmısın

    YanıtlaSil
  26. Kardesim bana yardimci ol lutfen :-) bende custom binary dowload yeri yes deil no yaziyor ve odini calstdgmda teli okumuyor bu iki konu hakknda yardmci olurmusunuz lutfennn?

    YanıtlaSil
  27. @Adsız
    Açıp kapatın telefonu arada olur.

    @Adsız
    Odini silip tekrar kurmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  28. Simdi bnim android 4.1.2 cok kasıyor root kasma falan düzelirmi

    YanıtlaSil
  29. benim android sürümüm 4.1.2 ona göre root attım ama bi değişim yok gibi supersu yüklendi ama hala kasma devam ediyor tam root nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  30. update_su linki kırılmış arkadaşlar yardımcı olabilecekmisiniz?

    YanıtlaSil

-->