Sony Xperia Sola Root Yapma


Sony Xperia Sola Root Yapma
Sony Xperia Sola Nasıl Root Edilir?

Bu yazımda sizlere ''Sony Xperia Sola Root Yapma'' ve ''Sony Xperia Sola Nasıl Root Edilir'' elimden geldiği kadar anlatacağım.


Önemli Not: Bu işlemi yaparken cihazınızın küçükte olsa bozulma ihtimali vardır.Biz bu bozulma ihtimaline karşılık hiç bir sorumluluk kabul etmem.Cihazınız bozulursa buradan yardımcı olurum,ancak hiç bir sorumluluk kabul etmiyorum.Bunları kabul ediyorsanız kuruluma geçelim.


- Öncelikle ADB sürücülerini eğer yüklemediyseniz BURADAN(İndirmek için BURADAN yazan yere tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.) indirin ve kurun.
- Sony Xperia Sola Root için gerekli dosyaları BURADAN(İndirmek için BURADAN yazan yere tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.) indirin ve bilgisayarınızda bir yere çıkartın
- Flash Tool programı ile MT27i_6.1.1.B.1.10_KERNEL.ftf dosyasını flaşlayın.
- Ayarlar/geliştirici seçenekleri/usb hata ayıklama&sahte konum işaretleyin
- Telefonu usb kablo yardımı ile bilgisayara bağlayın ardından daha önce indirdiğiniz klasördeki runme.bat dosyasını çalıştırın.
- Telefonda yedekleme ile ilgili bir program açılacaktır buradan geri yüklemeyi seçip rootme tıklıyoruz ve root işlemini başlatıyoruz.Yükleme sırasında soru çıkarsa enter basıyoruz.
- İşlemler bittikten sonra telefon otomatik olarak yeniden başlatılacaktır.
- Telefon açıldıktan sonra eğer Menüde Supersu uygulamasını görüyorsanız;

Hayırlı Olsun Sony Xperia Sola Root Yapma işleminiz başarı ile sonuçlanmıştır.

Not: Root işlemi bittikten sonra tekrar flashtool programı ile bu sefer MT27_6.1.1.B.1.54_KERNEL.ftf dosyasını flaşlıyoruz ve ardından işlem bitiyor.

Sony Xperia Sola Root Yapma

51 yorum:

  1. Çok detaylı bir anlatım olmuş,kuzenimin telefonu Xperia Sola ben gidip ona bir söyleyeyim.Çok teşekkür ederim. sağol berk xd

    YanıtlaSil
  2. @Ahmet
    Ne demek ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. flash tool programının türkçesini bulamadım diğerindede hesap oluşturuyorum ama ne e-mail geliyo nede girişimi kabul ediyo bi yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Dediklerimi harfiyen uygularsan öyle bir sorun olmaz.Bir yerde hata yapmış olamaz mısınız?

    YanıtlaSil
  5. Yukarıdaki arkadaşın sorunu bende de var kardeş bi yrdımcı olursanız

    YanıtlaSil
  6. @Berke Akca
    Dediklerimi harfiyen uygulayın diyecek başka bir şey yok.

    YanıtlaSil
  7. flash yaparken telefonu kapatıyoruz ama usb ayıklamayı açmak için telefonu açmamız gerekiyor.Runme'yi açmadan önce telefonu tekrar mı kapatacağız yoksa telefon açıkken mi runmeyi açacağız?

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Kapalıyken runme.batı nasıl açmayı düşünüyorsunuz? Tabiki de açık olacak.

    YanıtlaSil
  9. selamun aleyküm kardeş ben bunu yapınca telefon garanti kapsamı dışında kalır mı

    YanıtlaSil
  10. @Hilmi Lafcı
    Evet ancak unroot yaparak garanti kapsamına alabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  11. Kardeş bi sorum daha olcak ben şimdi telefonu garantiye yollasam ics 4.0 dan gb 2.3.7 e döndürürler mi

    YanıtlaSil
  12. @Hilmi Lafcı
    Cihazı aldığınız da gelen android sürümü neydi acaba? Ben tam hatırlamıyorum sola'nın orjinal sürümünü eğer 2.3.7 yada 2.3.7'nin altındaysa evet döndürürler.

    YanıtlaSil
  13. 2.3.6 idi galiba bayramdan sonra göndereceğim inşallah. İlgilendiğin için teşekkürler, hakkını veriyorsun helal olsun...

    YanıtlaSil
  14. @Hilmi Lafcı
    Ne demek teşekkür ederim.Sizin gibi insanların hala yok olmamış olduğunu görmek sevindirici.Başkası olsa şimdi tek bir yorum bile atmadan nankörlük yapıp gitmişti.Sizse teşekkür ettiniz.Diğer pinti nankörlere benzemediğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. rica ederim, emeğe saygımız sonsuz. bu arada size her zaman bu site üzerinden ulaşabirim değil mi?

    YanıtlaSil
  16. Berk bey sistemde misiniz şuan?

    YanıtlaSil
  17. @Sucuklu Kahve
    Biz ics'de denedik olacaktır deneyin :)

    YanıtlaSil
  18. kardeşim flashtool programı nerde acaba, kusura bakma çok soru soruyorum ama.. :)

    YanıtlaSil
  19. kardeş bi link at olmazsa yav :)

    YanıtlaSil
  20. @Hilmi Lafcı
    Google'da aratın :)

    YanıtlaSil
  21. şu flashlama işi nasıl olcak yav :)

    YanıtlaSil
  22. @Hilmi Lafcı
    Basit bir işlem ama uzun uzun anlatmaya gerek yok,google'da aratın :)

    YanıtlaSil
  23. kardeşim flashtool programını indirdim fakat bir türlü üyelik yapamadım, daha doğrusu kullanıcı adını ve şifremi girdiğimde hatalı diyor... bir yerde hata yapmış olmam imkansız çünkü 2-3 defa denedim.

    YanıtlaSil
  24. Dostum Flash Tool'u Yükledim Fakat, Açtiğim Hesaba Erişemiyorum. Yanliş İsim Yada Şifre Diyor. Defalarca Denedim, Hatta Farkli Bir Hesap Daha Açtim Fakat Yine Ayni Sonuç. Ne Yapabilirim?

    YanıtlaSil
  25. @Hilmi Lafcı
    @Adsız
    Ben kurulumu anlattım,programla alakalı sorunlarınızda bir şey yapamam lisans anahtarını da internetten siz bulun artık :)

    YanıtlaSil
  26. peki kardeş onu yaptım da runme.bat dosyasını açıyorum şöyle oluyor: http://j1308.hizliresim.com/1d/r/ru3mx.png

    daha sonra (youtube'dan baktım) 1 yazıyorum şöyle oluyor: http://j1308.hizliresim.com/1d/r/ru3pu.png

    dediklerini aynen uyguladım...

    YanıtlaSil
  27. berk bey iş tamamdır, telefonu fabrika ayarlarına döndürdüm :D ve öyle rootladım ve yaptıııım :)) teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. @Hilmi Lafcı
    Sonunda başarmış olmanıza sevindim,rica ederim :)

    YanıtlaSil
  29. peki unroot nasıl yapılcak

    YanıtlaSil
  30. @Hilmi Lafcı
    Onu da anlatırız en yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
  31. telefonu usb ile bağladım ve onardım, supersu uygulaması gitti root kalkmış mıdır?

    YanıtlaSil
  32. @Hilmi Lafcı
    Google play'den root checker uygulamasını indirin.Test edin ancak öyle basit bir şekilde unroot olacağını düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
  33. kardeş anlatıver artık şu unroot yapmayı

    YanıtlaSil
  34. @Hilmi Lafcı
    İşimi sizden öğrenecek değilim,tabirlerinize dikkat edin.

    YanıtlaSil
  35. @Berk Hüner
    Root attım attıktan 2 hafta sonra google play e girdiğimde "sunucu hatası, bağlantı yok, bağlantı zaman aşımına uğradı" gibi hatalar aldım. Lütfen yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  36. @Adsız
    İnternet erişiminizde sorun olmadığına emin misiniz?

    YanıtlaSil
  37. @Berk Hüner
    Hem şebeke, hem wi-fi den denedim olmuyor. Diğer sitelerden araştırdım "wi-fi dns ayarları" gibi çözüm önerilerini yaptım, fakat sonuç alamadım. Unroot yapmayı önerdiler, fakat unroot yapmayı bilmiyorum. Cevaplarınız hiç geçikmiyor, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  38. @Adsız
    Şu video yardımıyla unroot yapabilirsiniz>> TIKLA!

    YanıtlaSil
  39. @Berk Hüner
    Unroot yapmayı denedim, fakat flashlama işinde bi sorun oldu. Gelgelelim az önce Sony PC Companion ile telefonu onardım ve telefonda supersu uygulaması gitti, google playı açtım ve girmeye başladı. Yani sorunumu çözdüm. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  40. @Adsız
    Rica ederim,sorununuzun çözülmesine sevindim :)

    YanıtlaSil
  41. arkadaslar ben flaslıyorum kernel i normal rom yüklermiş gibi fakat telefonum açılmıyor sürekli sony ekranında kalıyor bu problemin sebebini bilen varsa lütfen yardım etsin işletim sistemim 2,3,7 normal flash modda fılaslıyorum...

    Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  42. @Mehmet Barış
    Yalnız bu rom değil, root. Romdaki gibi flashlarsanız açılmaz tabiki de. Telefona yeni bir rom yükleyin. Düzelecektir.

    YanıtlaSil
  43. root işlemini internette aradım fakat düzgün bir bilgiye ulaşamadım kısaca olsada anlatır mısınız teskkürler...

    YanıtlaSil
  44. @Mehmet Barış
    Bu makaleyi boşuna mı yazdık :))) Okuyun makaleyi yaparsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum bende xperia go var 2.3.7 ye çektim cihazı şu an root için gerekli bilgileri yazmışsın fakat ben cihaz için gerekli dosyaları bulamadım yardımcı olursan sevinirim

      Sil
  45. @Osman suaydın
    BURADAN yazan mavi renkli yazılar var konuda onlara tıklayın, indirme linki onlar.

    YanıtlaSil
  46. @HER GÜN YENİ FILMLER
    Evet sağlar.

    YanıtlaSil

-->