Six Guns Android İndir


Six Guns Android İndir

Six Guns Android İndir


Bugün sizlerle favori oyunlarımdan biri olan ''Six Guns Android''i paylaşacağım.Six Guns Android İndir'i bilmeyen arkadaşlar için biraz anlatmak istiyorum.Oyundaki karakter bir kovboy ve kasabada yaşanan kötü olaylara sebebiyet veren serserileri yok etmek ve kasabaya tekrar rahat getirmesi için görevlendiriyor.Siz de bu kovboya verilen görevlerde yardımcı oluyorsunuz.Oyunun grafikleri gerçekten çok başarılı,google play store'daki en iyi ücretsiz oyun bile diyebilirim.Gameloft'un bu kadar güzel bir oyunu ücretsiz bir şekilde sürmesini anlamış değilim.Lafı daha fazla uzatmadan bu muhteşem oyuna geçmek istiyorum.

Six Guns Android Görseller:
Six Guns Android
Six Guns Android
Six Guns Android
Six Guns Android
Six Guns Android

Six Guns Android İndir Tanıtım Videosu:


Kurulum:
1-)Altta indirme linkini verdiğim APK dosyasını indirin,cihazınıza atın ve kurun.
2-)Altta indirme linkini verdiğim Part 1 ve Part 2'yi indirin,winrar tarzı bir programla birleştirin.
3-)Ortaya çıkan dosyayı Android/Obb dizinine atın.

APK Dosyası:


Part 1:


Part 2:


Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Six Guns Android İndir

15 yorum:

  1. Bu güzel oyunun da siteye eklediğiniz için teşekkürler.Sitenizi severek takip ediyorum

    YanıtlaSil
  2. @Oğuzhan Yılmazer
    Ne demek,ben teşekkür ederim.Sitemi beğenmenize sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürlerimi sunarım.
    Emeğiniz için ayrıca sağolun.

    YanıtlaSil
  4. @Kubilay
    Güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel oyunun da siteye eklediğiniz için teşekkürler.Sitenizi severek takip ediyorum

    YanıtlaSil
  6. @Oğuzhan Yılmazer
    Ne demek ben teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.

    @hayyaatt
    İyi oyunlar.

    YanıtlaSil
  7. berk reyiz hata veriyo oyun. apkyı yükledim açmadan obb yi attım oyunu açıyon connection failed falan diyo

    YanıtlaSil
  8. @Ahmet
    Gameloft/Games dene bir de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denedim olmuyo sd dosyasını sildim apk yine aynı hatayı verdi net bağlantısı mı olması lazım açmak için ?

      Sil
  9. @Ahmet
    Obb'ye attığın dosyaları sil.Apk'ye gir ve datayı wifiden çek.

    YanıtlaSil
  10. wifi yok bende mübarek yoksa oyun bedava markette oradan da yaparım

    YanıtlaSil
  11. @Ahmet
    Facebook'tan attıklarım çalışmassa gelip burdan yazarsın reyiz :D

    YanıtlaSil

-->