Dungeon Hunter 4 Android


Dungeon Hunter 4 Android
Dungeon Hunter 4 Android İndir
Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere Gameloft'un en iyi RPG oyunlarından biri olan ''Dungeon Hunter 4 Android''i tanıtacağım.
Yazıma ilk önce Dungeon Hunter 4 Android İndir'in en önemli özelliğini söyleyerek başlamak istiyorum:Oyunda Türkçe dil desteği var.Oyunda , pek çok ek içerik satın alma opsiyonu bulunuyor.Oyunun hikayesi de eski oyunlara göre daha gelişmiş ve daha gerçekçi.Öte yandan grafiklerde de iyi bir ilerleme yapılmış ki oyunun grafikleri oldukça üst düzeyde.Bu grafikleri telefonunuza göre ayarlayabiliryorsunuz yani detayları artırıp azaltmak gibi.918 MB büyüklüğündeki oyun, Android 2.3 Gingerbread ve üzeri diğer sürümlerde rahatlıkla çalışıyor.918 MB size büyük gibi gelebilir ama bu grafiklere gerçekten değer.Lafı fazla uzatmaya gerek yok sizi Dungeon Hunter 4'ü denemeniz üzere linklerle baş başa bırakıyorum.

Dungeon Hunter 4 Android Ekran Görüntüleri:
Dungeon Hunter 4 Android İndirDungeon Hunter 4 Android İndirDungeon Hunter 4 Android İndirDungeon Hunter 4 Android İndirDungeon Hunter 4 Android İndir

Dungeon Hunter 4 Android Tanıtım Videosu:


Kurulum:
1-)Altta indirme linkini verdiğim APK Dosyasını indirin,cihazınıza atın ve kurun.
2-)Altta indirme linkini verdiğim Part 1,2 ve 3'ü indirin,winrar tarzı bir programla birleştirin.
3-)Ortaya çıkan dosyayı Android/Obb dizinine atın.

APK indirmek için tıklayın.
Part 1 indirmek için tıklayın.
Part 2 indirmek için tıklayın.
Part 3 indirmek için tıklayın.
Part 4 indirmek için tıklayın.

Not: Bu muhteşem oyunu indirmek için üstteki ''tıklayın' yazan yazıya tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Dungeon Hunter 4 Android

18 yorum:

  1. 4 indirdim hepsi de aynı şey avr bir tane dosya var arkadaş nasıl çalıştırcaz bunu anlatsana bari o akdar bekledik anmkk yaaa

    YanıtlaSil
  2. @berk batum
    İğrenç üslübunuz yüzünden size yardımcı olmayacağım.

    YanıtlaSil
  3. dediklerini uyguladım ama çalışmıyor

    YanıtlaSil
  4. @selim makaveli
    Cihazınız nedir?

    YanıtlaSil
  5. @selim makaveli
    O zaman data dosyalarını silin apk üzerinden çekin datayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer başlıkta da belirttim, blackmarttan da deniyorum ama datayı çekmiyor. boş yer yok diyor ama 8 gb boş yer var. sd kart kullanmıyorum acaba ondanmı kaynaklanıyor?

      Sil
  6. @selim makaveli
    Ben blackmart falan anlamam.O marketin sahibi ben değilim,sadece sitemden indirdiğiniz şeyler konusunda yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel söylüyorsunda verdiğin linklerden indirerek denedim ilk başta zaten

      Sil
  7. yardım edebileceğin bir nokta var mı acaba? apk'yı kurup wirelessdan dataları çekmeye çalıştığımda boş yer yok diyor fakat 8gb boş yer mevcut

    YanıtlaSil
  8. @selim makaveli
    Cihazınız nedir?

    YanıtlaSil
  9. @selim makaveli
    Şunu deneyin.İndirmek için tıklayınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denedim kardeşim ama oyun açılır gibi olup telefonun ana menüsüne atıyor

      Sil
  10. @selim makaveli
    Artık son bir alternatif kaldı elimde bu da olmassa yapacak bir şey yok.Bu verdiğim linkten sadece apkyi alıp çıkmayın.Datayı da indirin.İndirmek için tıklayınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımların için teşekkür ederim bu sefer oldu

      Sil
  11. @selim makaveli
    Ne demek ben teşekkür ederim.İyi Oyunlar :)

    YanıtlaSil

-->